piątek, 27 września 2013

Efekty moich ćwiczeń z Mel B. oraz moje inspiracje :)

Witam Kochani! :)

Nadszedł czas żeby pokazać Wam moje efekty ćwiczeń z Mel B. 

Ćwiczenia zaczęłam 22 sierpnia do dziś 27 września, 
w tym czasie miałam ok. tygodnia wolnego od ćwiczeń, jak pojechałam na mazury oczywiście nie ćwiczyłam i jeszcze kila dni po przyjeździe tak mnie leń wtedy złapał :)

Od 9 września ćwiczę dzień w dzień, tak się wciągnęłam że nie mogę doczekać się wieczoru by zacząć ćwiczyć :D
Cieszę się że zaczęłam ćwiczyć, w końcu zaczynam się czuć dobrze w swoim ciele, bo wcześniej nie czułam się do końca sobą.
Do ćwiczeń zachęciła mnie siostra gdzie z nią przećwiczyłam tylko raz z Ewą Chodakowską ale nie ćwiczyło mi się z nią dobrze, denerwował mnie jej spokój zaczęłam czuć się sobą kiedy zaczęłam ćwiczyć z Mel B. :)

To dopiero początek mojej przygody z ćwiczeniami, mam nadzieję że niedługo osiągnę taki efekt jak w mojej inspiracji (zdjęcia zobaczycie niżej) 

Efekty:
- 2 kg mniej, moja aktualna waga to 49 kg, przed ćwiczeniami waga mi wskazywała 51 kg.
 Przez całe liceum ważyłam 47 kg, przez 3 lata po skończeniu szkoły przytyłam 4 kg w sumie nie było może tego aż tak widać ale sam fakt że te 4 kg za dużo :D
Nie chodzi mi tu o tracenie wagi, tylko po prostu o umięśnienie ciała, żeby to wszystko tak nie "wisiało" :D
- moja talia wreszcie nabrała kształtów! na zdjęciach niżej zobaczycie jak duża różnica jest wcześniej byłam taka nijaka, prosta żadnego wcięcia w talii
- pośladki, uda zdecydowanie bardziej ujędrnione, najbardziej nie lubiłam swoich ud takie trzęsące się na dodatek z rozstępami i pomarańczową skórą, w końcu to przestaje być widoczne! :)
 - ja czuję się zdrowsza, mam więcej siły na wszystko bo tak to mi się nic nie chciało :D
Cały czas bolał mnie kręgosłup, to też przestaje mi dokuczać :)

Nie będę się rozpisywać zdjęcia pokażą wszystko :)
Miłego oglądania, do jutra! ;*



Tak wyglądałam na początku moich ćwiczeń 
22 sierpień 



Miesiąc po ćwiczeniach
22 wrzesień



Porównanie
1. Początek ćwiczeń
2. Miesiąc po 
Widoczne zwężenie w talii, wcześniej zupełnie nie miałam kształtów :D
No i brzuszek jest już bardziej umięśniony i płaski, bo z tym głównie miałam problem po wszystkim od razu wywalało mi brzuch :)





Moją główną inspiracją jest te ciałko! 
Ideał! <3
Napatrzeć się nie mogę, no i dążę oczywiście do takiego :)


Co ćwiczę?
TUTAJ mam swoją playlistę na Youtube, zmieniałam sobie ciągle te ćwiczenia dopierałam takie które będę lubiła robić, aż w końcu dobrałam i to moja ostateczna lista, ćwiczenia robię codziennie :)

10 min. pośladki



10 min. brzuch



15 min. trening cardio





Inspiracje 


















Zapraszam do przejrzenia poprzednich postów :)








105 komentarzy:

  1. Efekty są naprawdę super. Również ćwiczę z Mel B i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW :) Zapraszam również do mnie :) Mam pyszne przepisy i też walczę z sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wolę ćwiczyć z Mel B i uwielbiam te ćwiczenia! Są naprawdę dość przyjemne i chce się je robić:) Super efekty kochana i co najważniejsze żeby dobrze czuć się ze swoim ciałem i czuć że jest jędrne a nie tak jak mówisz "wiszące" :) też się świetnie czuje kiedy regularnie ćwiczę, super uczucie! BUZIAKI :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. widać że brzuch nabrał kształtu :) ile masz wzrostu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytam ponieważ mam 2 cm mniej a ważę podobnie może teraz ok 48kg a wyglądam jak wieszak :O :D a Ty masz idealną figurę :)

      Usuń
  5. świetny brzuszek !! też ćwiczę z Mel B
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest sztuka miec taki brzuszek bedac mloda panienka problam pojawia sie dopiero pozniej zwlaszcza po urodzeniu dzieci...wtedy cwiczenia nie zawsze pomagaja....a nawet jesli pomoga to ten brzuszek nie bedzie juz tak petfekcyjny jak przed ciaza..

      Usuń
    2. Jak sie kobieta decyduje na dziecko to jest swiadoma konsekwencji, wiec to nie moja wina

      Usuń
    3. Nawet po ciąży można mieć dobrą figurę. Trzeba ćwiczeń, diety i czasu przede wszystkim.Po ciąży gorzej jasne, ale wszystko jest możliwe jak naprawdę komuś zależy.
      Ps.Super blog, też ćwiczę z Mel. Powodzenia w zdobyciu wymarzonego ciała :)

      Usuń
    4. nie wszystko da się wyćwiczyć po ciąży np. przepuklinę i rozstęp mięśni prostych brzucha - chyba że jest nieznaczny :) sama ćwiczę z zamiłowania ale brzuch nadaje się tylko pod skalpel. Skóra się nie wstąpiła, mięśnie się nie zeszły. Jestem kilka lat po porodach, nigdy nie miałam nadwagi, a w czasie ciąży ćwiczyłam do dnia porodu ćwiczenia dla kobiet w ciązy.

      Usuń
  6. Efekty są :) Ale ja bym jeszcze do tego dodała siłownie i dietę nisko węglowodanową przy tak małym wysiłku , bo te ćwiczenia to zwyczajny aerobik. Ile masz wzrostu tak po za tym? bo 49 to strasznie mało. :p
    A te inspiracje znając życie na zdj są amerykanki które wzięły clenbuterol albo anavar i wyglądają jak wyglądają. Ale akurat one umięśnione nie są zbytnio..:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzam korzystać z siłowni to zdecydowanie nie dla mnie.
      Jak dla mnie te ćwiczenia są wystarczające :)
      A dieta? Hahah w życiu żadnej diety nie umiem wyprzeć się przyjemności :D

      wzrostu mam 166 cm :)

      Usuń
    2. 166? To ja jestem wyższa? Na zdjęciach tego nie widac :)

      Usuń
    3. No niestety takim kurduplem jestem :D
      Całe szczęście że nie widać :)

      Usuń
    4. A ja myslalam, z jestes nizsza,, Wygladasz na bardzo drobna osobke:) (komplement)

      Usuń
    5. w sumie to każdy mi tak mówi hehe :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Ty zdecydowanie nie powinnaś już chudnąc bo jesteś wysoka :) Ale rzeźba ci się już fajna robi :) Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam za motywację! Mi ciężko jest w okresie wolnego zebrać się do aktywności, pomimo masy wolnego czasu... za to kiedy dzień mam wypełniony obowiązkami, prędzej znajdę chwilę na ćwiczenia i jakoś mam więcej chęci do tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację i życzę dalszej motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Efekt jest mega! Nie myślałam, że po miesiącu będzie cokolwiek widać. Za ćwiczeniami z Ewą też nie przepadam, z Mel ćwiczyłam kiedyś brzuch i pośladki, chyba dołożę też te cardio i jak tylko ogarnę sprawę studiów to zabieram się do roboty. Zainspirowałaś mnie wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mnie to cieszy Kochana! :*
      życzę Ci zapału do ćwiczeń :)

      Usuń
    2. Ja tez zaczęłam ćwiczyć bo denerwuje mnie brzuch który mam jak bym była w ciąży,te fałdki coś okropnego.nie mam aż tak dużo czasu ale myślę że codziennie te 8 do 10 minut wystarczy.do lipca musze być troszkę zadbana bo ślub tuż tuż.a tu się zaniedbam troszkę.trzymajcie kciuki

      Usuń
  11. uwielbiam Mel B ;) ekstra efekty !

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt świetny, gratuluje wytrwałości:)
    ja dziś kupiłam nową płytkę Ewki i zaczynam znowu treningi z nią i na pewno dołączę sobie te treningi które Ty proponujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie trzymam w rękach ta płytę ale raczej z niej nie skorzystam mam swoje ćwiczenia ale mama i siostra będę zadowolone :)

      Usuń
  13. ale ja bym chciala miec taki brzuch :) daleko mi do tego ale chyba musze sie za siebie wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Motywujesz... Muszę też zacząć ćwiczyć i machać ratkami, bo zima się zbliża...

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana!! Zazdroszcze efektów! Kawał dobrej roboty!!!
    ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam:) gratuluję zaparcia w ćwiczeniach, choć osobiście uważam, że przed niczego Ci nie brakowało i też wyglądałaś świetnie :)
    Zapraszam do odwiedzin: http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No to mnie zmotywowałaś ! Ja ogólnie jestem zadowolona ze swojej figury jednak brzuch do niej kompletnie nie pasuje :D zaczynam od dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super efekty <3 szkoda, że ja do każdych ćwiczeń mam słomiany zapał :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jestem w szoku, wspaniale wyglądasz :)
    Chyba też zacznę trenować z Mel B. Efekty są naprawde fascynujące.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ćwiczę z ewą chodakowską. :)
    jednak przez to że zachorowałam to nie ćwiczyłam pare dni. ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Pupa na tym "idealnym zdjęciu" jest faktycznie... WOW! Ale brzuszek stanowczo masz ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow , wyglądasz nieziemsko:) Aż nabrałam ochoty do ćwiczeń :):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. też próbowałam, ale brak motywacji ;/
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. No proszę, może i Ewka nie ma zapału w gadce, ale jejćwiczenia są naprawdę dobre ;p ja ćwicze skalpel 3 tygodnie + Mel. B. ABS i mi ubyło i w pasie i wbiodrach po 5-4kg. i w udach 3,5cm ;p + triki jakie mam wpoście o cellulicie.
    i wcięcie masz faktycznie, ale i tak byłąś szczupłą i śliczna, ale warto ćwiczyć nbad kształtami i mięścniami ;* ja sie obijałam i moje "PRZED" to flak i nie wiem jak mogłam się doprowadzić do tego stanu. kiss ;*
    życzę

    OdpowiedzUsuń
  26. jejciu ♥ Coraz lepsze ciałko będziesz miała, chyba też musze znów pokonać mojego lenia! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. super talia! chyba i ja zacznę ćwiczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie widać efekty! też muszę w końcu zacząć ćwiczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Great inspirations :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  30. eh Paula tylko dolujesz ludzi tymi zdjeciami :D


    ale u CB juz widac efekty ;) jak również ćwiczyłam Cardio z MEL B i szybko chudłam przy tym ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam podobne problemy jeśli chodzi o brzuch i uda. Dzięki za motywację! Jutro zaczynam ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam podobne problemy jeśli chodzi o brzuch i uda. Dzięki za motywację! :* Od jutra zaczynam ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super kochana chociaż i tak byłaś szczuplutka. Rozumiem, ze czujesz się lepiej i nic cie nie boli. Jak chodziłam na fitness gdzie było dużo ćwiczeń jak u Mel B czy Chodakowskiej , też czułam się lepiej. I plecy mnie nie bolały i ogólnie taka pobudzona do życia. Teraz znów muszę się za siebie wziąć bo chcę się do wakacji troszkę wyrzeźbić ale ciężko mi się ruszyć po całym dniu pracy, która do lekkich nie należy ale mam nadzieję , że dam radę i się zmobilizuję tak jak Ty. :)) Co do inspiracji , brzuch brzuchem ale jak osiągnąć efekt takiego tyłeczka?!:D Marzenie :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na tym tyłku najbardziej mi zależy a nie wiem jak go tak idealnie wyrobić :D

      Usuń
  34. no i stało się!! ZAINSPIROWAŁĄŚ MNIE :D też zaczne ćwiczyć to co Ty hyhy
    a efekty u Ciebie są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też powinnam się zabrać za ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zacznijmy kochana od tego, że wyglądałaś przed ćwiczeniami równie świetnie co teraz :) rzeźba brzucha na pewno uległa poprawie ale przed zaczęciem treningów wyglądałaś jak marzenie! Ja marzę o takim brzuchu od dawna i walczę z nim cały czas, ale głównie z moim lenistwem i miłością do słodyczy :P też kocham MelB, ma świetne, nienudne programy, jest mega pozytywną osobą i chce się do niej wracać :) polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Według mnie poprzednio również wyglądałaś świetnie, a te ćwiczenia jeszcze bardziej to podkreśliły :) Najważniejsze, że lepiej się czujesz w swoim ciele.
    Patrząc na zdjęcia takich przemian czuję, że chyba sama wreszcie zacznę bardziej o siebie dbać i inwestować nie tylko w swój lepszy wygląd ale i zdrowie. Teraz, gdy wieczory zaczynają być coraz dłuższe, poświęcę czas na zrzucanie zbędnych kilogramów po synku. Dziękuję za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. szczerze mówiąc nie widzę żadnej różnicy to znaczy,że przed wyglądałaś tak samo dobrze jak po

    OdpowiedzUsuń
  39. Zastanawiam się, czy takie 10-minutowe ćwiczenia naprawdę coś dają? Jestem w szoku, że kilka minut ćwiczeń, może przynieść takie efekty! ;o

    OdpowiedzUsuń
  40. czy do tego stosowałaś jakąś dietę? również ćwiczę mel b, to dopiero 5 dzień ale bardzo chciałabym schudnąć to 2 kg w miesiąc tak jak Ty, lub nawet więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stosowałam jem wszystko co popadnie dlatego włączyłam ćwiczenia :)

      Usuń
  41. Przed byłaś szczupła i ja efektów spektakularnych nie widze ,nie odbierać tego komentarza żle ale wydaje mi sie ze niektore dziweczyny troche przesadzaja z wygladem.Ćw.jak najbardziej nawet jak sie jest szczupłym dla kondycji i dobrego samopoczucia.Faceci naprawde lubia kobiece kształty nawet jak tego ciałka jest o 1-2 kg troszke wiecej ,mam 28 lat i trosze juz wiem o życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Efekty super; mnie też brzuch wywala bardzo po wszystkim co zjem. Dziś pierwszy raz zrobiłam cardio i się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Paulina C. napisałaś, że teraz brzuszek jest już bardziej umięśniony i płaski, bo z tym głównie miałaś problem bo po wszystkim od razu wywalało Ci brzuch :) co pomogło na tę dolegliwość? Tylko ćwiczenia? Mi ćwiczenia nie pomagadją, brzuch mi wydyma niesamowicie dosłownie po wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było dopóki ćwiczyłam, nie wywalało mnie już aż tak bardzo jak przed ćwiczeniami, teraz juz przestałam ćwiczyć bo za dużo schudłam ale za to jeść nie mogę i mnie nie wywala hehe :D

      Usuń
  44. Najchetniej zobaczylaby efekty po Mel B i po Ewie :) ciekawe, która daje większy wycisk - i czy w ogole można tym zastapic silownie i fitness..

    happybeingfitmom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. dorzuc jeszcze przysiady wtedy beda boskie efekty

    OdpowiedzUsuń
  46. A wg ciebie przy ćwiczeniach z Mel B bardziej chudniesz czy bardziej rzeźbisz ciało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety tez chudłam, ale to dlatego że zawsze te 1-2 kg szybko gubię ale i szybko przybieram na wadze no i dlatego przestałam ćwiczyć

      Usuń
  47. mam pytanie ważę 55kg na 169cm muszę chudnąć czy uda mi się wyrzeźbić brzuch bez diety? jeżeli tak to ile to potrwa? nie potrafię utrzymać diet żadnych ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem specjalistą ale myślę że nie musisz stosowac żadnej diety żeby wybrobić sobie brzuch, moja siostra nie stosowała zadnej diety i bardzo ładnie wyrobiła sobie mięśnie, ja na chwilę obecną przerwałam ćwiczenia.

      Usuń
  48. mam pytanie ważę 55 kg na 169cm mam trochę odstający brzuch ;( uda mi się wyrobić rzeźbę czy bym musiała schudnąć?

    OdpowiedzUsuń
  49. MAM PODOBNIE JAK TY. OD KĄD SIĘ WKRĘCIŁAM W TE ĆWICZENIA TO NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ AŻ WRÓCE DO DOMU I ZACZNE TO ROBIĆ. ROBIĘ CODZIENNIE ALE TYLKO 10 MINUT BRZUCH I 10 MINUT POŚLADKI TO W SUMIE MAŁO 20 MINUT DZIENNIE ALE LEPSZE TO NIZ NIC. ROBIĘ TO JUŻ DWA TYGODNIE I MOŻE I NIE JESTEM JAKAS NIEWIADOMO JAKA CHUDA PO TYM ALE JAKOS TAK LEPIEJ SIĘ CZUJE PO TYCH CWICZENIACH :)
    CIEKAWA JESTEM CZY TE CWICZENIA SPRAWIĄ ZE W LATO BĘDE WYGLĄDAŁA APETYCZNIE

    OdpowiedzUsuń
  50. Witajcie również zaczynam ćwiczyć z Mel B Jestem po dwóch ciążach no i niestety te ciało nie jest takie jak z przed ciąży łatwo było zrzucić po 20 kg ale z ujędrnieniem i umięśnieniem nie jest tak łatwo .Na szczęście mam motywacje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. z mel b ćwiczy się bardzo przyjemnie. na początku ćwiczyłam tylko 20minut-trening całego ciała. jednak później dorzuciłam rozgrzewkę, pośladki, brzuch, nogi, abs, ramiona, klatka piersiowa i plecy, cardio, no i na końcu ćwiczenia rozluźniające. Wychodzi tego niecałe 2 godziny, jednak jak się ćwiczy z zapałem to ten czas szybko płynie. Aktualnie studiuję i przez sesję miałam tygodniowy zastój jednak od kilku dni znów zaczęłam ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. piekne efekty, takze cwicze z Mel :)

    OdpowiedzUsuń
  53. super oby tak dalej ja raczej wole silownie ale moze I wykorzystam ktores z jej cwiczen :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  54. ćwiczenia typu mel b czy 8mniut abs przynoszą jedne z najslabszych efektów ... jak dla mnie tak szczerze szkoda czasu ... bo człowie raz że nic z tego nie ma dwa przez brak efektów strasznie się zniechęca .... i dokłądnie przy takim wysiłku (czyli prawie żadnym) popieram koleżanke kilka postów wyżej zdecydowanie potrzebna jest dieta niskokaloryczna... dziewczyny ja się dziwie na prawde nie bójcie sie siłowni baaaa nie bójcie się wolnych ciężarów efekty są na prawde wspaniałe mało tego można dużo jeść oczywiście tych "dobrych rzeczy" wiem po sobie ćwicze 5-6 razy w tyg (4 siłownia) na wolnych ciężarach mam trening dzielony diete mam 1800 kcal dziennie duuużo białka zresztą węglowodanów też tylko tych dobrych, aminokwasy w tab żeby "mięśnie się nie niszczyły" i na prawdę efekty są znakomite :) nie liczcie na to że będziecie mieć wyrzeźbione ciało na samym treningu aerobowym :) bo to na prawde prawie nic nie daje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cieszę się, że w oko wpadł mi Twój blog! jestem pełna motywacji, dziś zrobiłam trening, ale od jutra zaczynam ćwiczyć Twoja playlistę! Efekty są niesamowite :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  56. ok, zmotywowałaś mnie przynajmniej do rozpoczęcia ćwiczeń. ja sobie ostatnio tylko radośnie tyję i nic z tym nie robię poza stękaniem. Więc muszę się ruszyć!

    OdpowiedzUsuń
  57. A czy z piersi dużo zeszło przy ćwiczeniach?

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy wiesz moze jak nazywa sie ta dziewczyna z pierwszego zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. What's up to every body, it's my first go to see of this
    website; this blog carries amazing and in fact good information in support of readers.


    my page - home

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam. Po ciąży wazę 68 kg bardzo bym chciała wrucic do wagi z przed ciąży 60 kg ale nie wiem od jakich CW zacząć obecnie CW ABS mel b i trening brzucha czy to wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  61. Super! Jestem pod wrażeniem wcięcia w talii. A taki tyłeczek uzyskać, jak na tych zdjęciach, które wrzuciłaś - to dopiero marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Kto nie chciał by mieć takiego ciałka jak ta Pani na zdjęciu . Tylko,że w miesiąc , dwa ... tego nie osiągniemy , żebyśmy nawet ćwiczyły całymi dniami ;/ a to dlatego,że ta Pani ze zdjęcia ma już ponad 40 lat a ćwiczy od 24 roku życia codziennie !!! Jej pupa jest boska , ogólnie cała jest boska !! No ale cóż prawda jest taka ,że aby mieć takie ciało musimy pracować nad sobą bardzo ciężko i regularnie. Poczytajcie sobie o tej kobiecie necie , jest taka strona byćidealną.pl autorka blogu poświęciła na nią któregoś razu całkiem spory post . Poza tym na tym blogu znajdziecie tyle motywacji ,że będziecie się rwać do ćwiczeń :D ja tak mam :) Pozdrawiam ! Marta

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziewczyna z tych zdjęć nazywa się LAURA HARRIS <3 podaję wam linka do postu o niej
    http://www.bycidealna.pl/2013/02/laura-harris-twoja-inspiracja-na-dzis.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem wielką fanką Mel B :) Uwielbiam jej 10-minutówki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny efekt. Masz fantastyczną figurę.
    Ćwiczę już prawie miesiąc z Chodakowską ale chyba się przerzucę na Mel.
    Do wakacji jeszcze sporo czasu ale jak patrzę na swoje nogi, które kiedyś były mega szczupłe to mam motywację. Nie jest niby źle ale dobrze to też nie można powiedzieć żeby było w moim przypadku. ;)
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Miałabyś lepsze efekty gdybyś nie ćwiczyła codziennie. Mięśnie budują się głównie podczas restów, które powinnaś mieć przynajmniej 2 dni w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hej :) ja tez zaczelam cwiczyc z Mel B ok 2 mies. Lubie Mel bo jest fajna i przyjemna moze jest ktos chetny do wymiany fb podzielismy sie efektami zdj itd ? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Niewiele osób ma świadomość jak bardzo pomocna jest piłka gimnastyczna http://fitspire.pl/produkt/pilka-do-cwiczen-fitspire Z nią naprawdę można zdziałać cuda! Trzeba po prostu znaleźć w sobie motywację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieeeeem <M3
      ona jest super, sama z nia cwicze od 3 miesiecy i efekty niesamowite!! polecam paulince!!<3

      Usuń
  69. dziewczyny :) a czy te ćwiczenia https://www.youtube.com/watch?v=otjB-04m0G0 wystarczą, żeby unieść też pupę czy trzeba coś jeszcze dorzucić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dalabym kilka cwiczen jeszcze ;)__

      Usuń
  70. Efektów nie ma żadnych... 😖 o 10 mln mniejszy brzuch chodź gołym okiem nic nie widać.... Współczuję straty czasu. 😐 😐 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ci wspolczuje slepoty, bo efekty sa swietne.,..,
      w jeden miesisac i to intensywny miesiac to naptrawde cos!;)
      a jak ci sie niepodoba to wypad stad, bo to nie jest post przygotowany pod twoj gust tylko pod gust Psauli, i nikt nie ma prawa tak pisac.. konstruktywna krytyka too cos innego niz hejt..
      paula juz obecnie z tego co slyszlalam to nie cwiczy ale teraz to nie ma takiej potrzeby jak widac <3
      buziaki paula i anonimku pozdrawiam cie i prosze bys ogarnal sie troszke ;))

      Usuń
    2. przestan sie czepiac tylko bys pogratulowal bo to super efektty sa a z ciebie zazdrosnik i tyle w temaciie ;D

      Usuń
  71. Ja pracuje nad pupą, a brzuch chce mieć normalny, nie taki strasznie chudy, bo mi się to nie podoba po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  72. Efekty naprawdę fajne, ja u siebie zauważyłam efekty po ok 1-2 miesiącach, ale to dopiero jak zaczęłam chodzić na siłkę i zajęłam się fitnessem, tzn bardziej wziął się za mnie trener z Saturn Fitness, bo samemu na dłuższą metę człowiek zaczyna sobie odpuszczać i organizm się przyzwyczaja do tych samych ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  73. Co ile dni ćwiczyłaś ? Mega😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  74. Co ile dni ćwiczyłaś? Mega 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  75. Uważasz, że z Mel B będą takie nogi? Też chciałam dążyć do takich, ale nie wiem czy one schudną i nabiorą kształtów. Zaczęłam z nią ćwiczyć i chcę mieć pewność czy takie nogi uzyskam po tych jej ćwiczeniach?
    A brzuch idealny😍

    OdpowiedzUsuń
  76. To jakiś absurdalny post dziewczyny, która ma od samego początku piękne ciało i pewnie zaledwie 20 lat, to żadna walka przed i po.

    OdpowiedzUsuń
  77. Podobno przy ćwiczeniach na te partie ciała dobrze jest zmieniać różne układy treningów. Aby nie pracowały jedne mięśnie a wysmuklały się wszystkie na całym odcinku. Znalazłam taki zestaw http://www.openyouweb.com/trening-na-zgrabne-nogi/ tylko że mi nie do końca odpowiada ze względu na dużo zgięć kręgosłupa, czy są może jeszcze inne ćwiczenia co mniej obciążają plecy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts