poniedziałek, 20 stycznia 2014

Insta mix :)


Witajcie Kochani :)

Trochę się opóźniłam z tym mixem ale w końcu jest :)
Wiele z Was powiedziało że mix bez Leona to nie był by mix, dlatego dziś go w nim dużo hehe :D

Z moim zębem dalej to samo, powiedziałabym nawet że gorzej bo zaczyna mnie do tego boleć, a gdy już zacznie to boli niemiłosiernie :/ 
Podczas bólu kawałek zdrętwiałej mojej twarzy robi się jakaś sztywna, spięta jeszcze gorzej niż jest zazwyczaj, dlatego dentystka stwierdziła że nie ma co czekać i natychmiast mam jechać do chirurga, tak więc w piątek mam wizytę trzymajcie kciuki bo boję się strasznie :/
Mam już wyrwaną 8 z prawej strony jeżeli trzeba będzie jeszcze tą 7 to ja nie wiem :/

W sobotę byłam z chłopakiem w kinie na filmie 47 Roninów mega fajny film! :D
Naprawdę godny polecenia :)
Odkąd obejrzałam Hobbita: Pustkowie Smauga bardzo polubiłam filmy Fantasy  :D
Tylko czekam aż pojawi się jakiś nowy haha :D 

Ale nie będę się rozpisywać zapraszam do przejrzenia zdjęć :)

Buziaki! :*
Instagram



Cudowne kwiaty od chłopaka <3 //  Przeglądamy wasze blogi z Leosiem :D // Kuku :D Ostatnio zdarza mi się coraz częściej, ah ja sierotka hah :D


Przepyszny pączulek :D // Leoś i jego ulubiona kryjówka hahah :D // Moje pazurki z naklejką stąd // domowy strój dnia, na sportowo :)


Leoś i Pulpit dwa słodziutkie śpiochy :D 


Herbatka w ulubionym kubeczku <3 // No i w końcu zima zawitała u nas, dla mnie mogło by jej już nie być :/ // Leosiowe zabawy w torebce :D


Nowe a raczej czyste akwarium Leon się nie mógł napatrzeć :D 


Ulubiona lampka z kamieniami solnymi :) // Najlepsza czekoladka ever! :D // A dawno takich nie było :D


Paznokcie mojej siostry po tygodniu noszenia, naklejka jest nie do zdarcia, zapraszam do kupna tutaj // Przepyszne smarties mniam <3 // Przymierzam strój którego jeszcze nie miałam na sobie, piękny neonek kupiony w Croppie za grosze :)


Ulubione żelki smaerfy :D // Pyszna ta czekoladka! // Jestem ciocią tego oto małego słodziaczka Alanek <3


Moje aktualne pazurki // Sprawiłam siostrze taka opaskę do spania bo chciała :) Kupiona w Centro aktualnie w promocji :) // Leoś odwiedził nas z rana, słodziak <3 // Gruby Pulpit prawie jak Garfield :D


Zwiedzamy Twierdzę Modlin 


Zakochałam się w tym pierścionku! Cudoo!! <3 //  Porady perfekcyjnej pani domu zawsze spoko :D // Moje pazurki z naklejkami wodnymi :) // Ulubiony róż na paznokciach :)



30 komentarzy:

  1. ale śmieszne kotki :)
    a strój ekstra , wyglądasz w nim MEGA !!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. pazurki przepiękne:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/sophisticated-statement.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Leoś najlepszy, też taki pulchniutki jak mój Maciuś. ::))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu jakie masz cudowne pazurki!
    Ja zawsze jak już wyhoduję długaśne pazurki to któryś tak mi się nisko złamie, to znów zrobi się "zadziora" i muszę je skrócić :)
    A po za tym to świetny mix, uwielbiam takie posty :)
    A widzę, że do rudych kotów to chyba masz słabość.
    Pamiętam jak miałaś kiedyś takiego dużego, grubego, rudego kota i zjadał nam chipsy i żelki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się złamał ostatnio ale szkoda mi było wszystkich obciąć, więc dorobiłam sobie żelowego na szablonie i jest git :D

      Powiem Ci że trafiły mi sie przypadkiem, kotka przybłęda okociła się mi i zostawiłam sobie takie słodkie rudaski, ale to fakt mam do takich kociaków słabość zresztą do wszystkich hehe :D
      Haha ten też to je i na dodatek gdy nie widzę wypija mi herbatę z kubków haha :D

      Usuń
  5. kwiaty ślicznie :)
    naklejeczki są super musze sobie sprawić ;)
    chudzielec !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kryj sie z tym pieknym cialem, bo wszystkie czytelniczki chca takie miec! :D slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kochana mix, chce więcej i więce, rób je dłuższe plosssę ;)
    Będzie dobrze, trzymam kciuki za Ciebie, a Ty masz być twarda i być dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha uwielbiam Twojego kota :D U nas zimy jak nie było tak nie ma, za to leje od dwóch dni, także już nie wiem co gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne paznokcie, a koty wejdą wszędzie, coś o tym wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz, świetne zdjęcia ;-)
    pazurki masz genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie mixy! :D boska jesteś ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. widac, że lubisz różowy:) i widze bokeh na nagłówku:) nowy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to już dawno zrobiłam tutaj: http://photofunia.com/effects/flares :)

      Usuń
  13. Super mix a strój kąpielowy świetny :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne pazurki i ślicznego masz Leosia, pozdrawiam :-)

    http://iszsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypominasz mi czasem Małą Anię z Ekipy z Warszawy, oczywiście jesteś od niej dużo ładniejsza ale jakoś czasem widzę podobienstwo, nie wiem chyba w usmiechu i oczach jak sie usmiechasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O hehe to ciekawe :D
      Szczerze to nie wiem bo nie oglądam tego :D

      Usuń
  16. Slooodki ALANEEK!! <3
    Piekne cialkp i te pazurki najs ;) zazdrooszcze

    Wlasnie kupilam te smerfy mojemu synkowi!! Nigdy mu jeszcze pianek nue dawalam ale zbieg okolicznosci :)

    Kocurek ^^
    Wspolczuje, mi wlasnie pobolewa zab jak jem taki prądzik przechodzi mi po nim, tzn psuje sie. Czy znieczulenie zanieczuli to czy bedzie bolec boje sie tez ze moze to byc kanalowy..

    Ty leczyłeś prywatnie czy w przychodni?

    P.S co z butami? Kurcze.. Chciałam je miec na piatek ogolnie. .

    OdpowiedzUsuń
  17. kot w szklanym wazonie jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tak samo jak Ty, odkąd obejrzałam Hobbita: Pustkowie Smauga, to polubiłam tego typu filmy, a zaaaapierałam sie że tak bardzo nie chce tego ogladac ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. kiciuś przed akwarium wymiata haha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts