niedziela, 13 grudnia 2015

Geomteric Print Sweatshirt



Witajcie 

Kilka dni temu pojawił się post z podobną stylizacją, różnią ją tylko bluzy, tym razem bluza z geometrycznymi wzorami.

Tak jak Wam mówiłam we wtorek wybieram się do fryzjerki obcinam włosy może trochę więcej niż do ramion ale udało mi się też zapisać do drugiej fryzjerki na ombre mam nadzieję że to dobrze wyjdzie :)

Bluzka jest na sprzedaż bo jest dla mnie za krótka, zainteresowanych proszę o kontakt na maila :)

Miłego wieczorku :)











Bluza- Romwe
Spodnie- Shein
Buty- Tesco


69 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wow! To jakis cud..Nigdy ci sie nic nie podoba! Brawo Paulinka naprawde chyba jej zaimponowałas skoro chociaz raz wydusiła z siebie komplement! jahahahshshs taka z niej zrzęda ze az wierzyć nie moge ze cos jej sie spodobało!!♥️❤️

      Usuń
    2. Jaciesune tobie sie cos podoba! Swiąteczny cud!

      Usuń
    3. Wlasnie Hahaha
      Ale juz nie róbcie spamu bo to nie bedzie szkodzić Natalii tylko Paulince a tego przeciez nie chcemy co nie? ;*
      Juz koniec spamu to prawda ze jej sie nic nie podoba juz to powiedizalysvie wielokrotnie wiec ok koniec spamu!!!!!;*

      Usuń
  2. Aaaa, mam tą bluzę od kilku miesięcy zapisaną w ulubieńcach na tel :)
    Piękna jest!!! ;) I widzę masz cotton balls - też chcę! Gdzie kupiłaś?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też sie straaasznie podoba ale za krótka na mnie :(
      kupiłam je w biedrze po 34,99zł były :)

      Usuń
  3. wyglądasz super ;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili <3 Pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Jesteś taka szczuplutka!:) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :)
    też mam tę bluzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki rozmiar tej bluzy i jaka cena mogę tu spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/paulinowyblog/ napisz tutaj na fanpage :)

      Usuń
  7. Kochana a ombre tez we wtorek robisz? :) pokazesz sie nam po? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po fryzjerce u której obcinam włosy mam wizyte u drugiej u której będę robiła ombre :) Oczywiście że się pokażę pewnie snap i instagram :)

      Usuń
    2. Super wiec czekamy na wtorek. :)

      Usuń
  8. Stylizacja fajna. Ale Ty jakoś tak inaczej wyglądasz. Sama nie wiem, jakoś niewyraźnie. Mam nadzieję, że nie jesteś chora? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nam aura nie sprzyjała do robienia zdjęć i wyszły dość dziwnie, ze mną wszystko w najlepszym w porządku :)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz a te buciki są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz ślicznie, a bluza jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne wnętrze, kolorystyka niczym z mojej sypialni o której wczoraj pojawił się wpis :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny look i kolorystyka.
    Widać, że się dobreze czujesz w takim zestawieniu!

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza zdecydowanie w moim stylu, czyli lekko szalona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza mega !!

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki biały aniołek z Ciebie ;)
    Włosy do ramion teraz sa bardzo modne napewno bedziesz ślicznie wygladała;)
    Tez ostatnio ciachnąłem pomimo ze bałam sie ze bede sie dziwnie czuła w krótkich bo zawsze miałam długie to jestem zadowolona z efektu a włoski zawsze odrosną nie ma co sie bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kobieta!♥️
    Jejku napatrzeć sie nie moge jak fenomenalnie wygladasz! Bluzeczka sliczna szkoda ze za malutka bo wygladasz w niej cudnie!❤️ Zreszta Tobie we wszystkim ślicznie ;)
    Pozdrawiam Nikola ;* ;* ;-8

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna jak zawsze.. :*
    Buziole
    Agatka :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Slicznie :**
    Kochana zrobisz moze posta takiego jak kilka lat temu? O swoich dekoracjach świątecznych w pokoju czy tez ozdóbki w domku? :** i zdjecia choinek♥️❤️
    Naprawde byśmy sie ucieszyli :** z takiego posta :**
    Pozdrawiam Fiona <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestes przecudna<3 kochamy Cie!:*
    Supi blog:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Heja zrobisz posta o np swoich faktach o sobie?? ;D :D buziiabnki;*;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był juz taki ale drugi rownież bedzie pewno miłe widziany;p
      Moze teraz w grudniu zrobi cos świątecznego a pózniej cos świątecznego:p
      Kochana a moze zrobisz posta na temat np idealnego prezentu świątecznego gdzie szukać albo jak zrobic

      Usuń
  21. Zrobisz jakiegoś świątecznego posta np o przygotowaniach swoich do swiat kilka świątecznych fotek albo np takie cos popularne teraz na kanałach jutuberskich tylko to u ciebie np mogłoby byc jako przepis na cos tam np na dekoracje albo zrobienie czegoś np hm jakiejs świeczki albo ustrajania na swieta domu pokoju podwórka czy cos? Bo teraz wszyscy sa takimi wlasnie rzeczami zachwyceni ;):)<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba youtube"rskich*:D

      Usuń
    2. Paula jest w Hannoverze :D
      ale jak wroci na pewno dalej zacznie blogowac ;D
      ale poki co polecam wam-
      instagram- _czarna
      snapchat- czarnapandora
      tutaj codziennie cos nowego;0
      buziaki ;*

      Usuń
    3. dziekuje slicznie :*
      akurat chcialam pytac czy Paula ma ig i snapa.. hehe
      kochana a dalabys mi aska pauli?;D)
      dziekuje z gory ;d

      Usuń
    4. Paula nie ma aska.. :)
      ale moze zalozy jesli sprobujemy ją przekonac..nie robmy jej spamu..do widzenia ;)) pozdrawiam

      Usuń
    5. super masz bloga kochana ;89
      @barbz

      Usuń
  22. super ma wzór ta bluza, przykuwa wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna bluzka i nieźle pasuje do białych spodni i tych szpilek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu nie pokazujesz nowej fryzury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pokaż nam się kochana! :)

      Usuń
    2. Teraz sa święta..Paulinka tez ma swoich bliskich i nie ma zbytnio czasu na siedzenie przed internetem i dodawaniem zdjec..Po świętach moze Doda ;) zrozumcie ją :-)
      Jesli chcecie zobaczyć Paulę w nowej fryzurze wejdźcie na instagram jej czyli _czarna jesli nie macie instagrama założonego wystarczy ze wpiszecie w Google "ig _czarna" i prosze bardzo :D
      Tam sa fotki Paulinki i nie zawracajcie jej głowy w swiąteczny czas!;) pozdrawiam :;D ;3 siedźcie ją tez na snapchacie-czarnapandora a na pewno zobaczycie jakies foteczki!;*

      Usuń
    3. A Ty marketingowcem u Pauli jesteś? :) myślę, że wszyscy widzą, że Paula ma snapa i instagram więc nie potrzebnie tak wszystkich instruujesz :).

      Usuń
    4. To nie zawracaj Pauli głowy w czas swiąteczny to nie bedzie problemow ;)
      Paulina ma ważniejsze sprawy na głowie niz ty!;))

      Usuń
  25. Tak ja też czekam na Twoje nowe włoski :) pokaż się w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy bedzie post o nowych włosach?;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny masz ten dywanik ; ) mogę wiedzieć gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogłabyś odpowiedzieć na komentarze?;-: czekam i czekam..,,a mam ważna sprawę..,,
    Ps wesołych świat Paulinko ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych świat kochana :* <3 :* :3

    OdpowiedzUsuń
  30. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Paulinko :*! Świetny post! Super stylizacja i Ty taka piekna!;*
    Juz po świętach..nie miałam okazji złożyć Ci życzeń świątecznych lecz z powodu braku dostępu..ale widzę ze mnie zastąpili bo tyle tu życzeń!♥️Hehe
    Ale za to składam Ci Życzenia Noworoczne, by w tym pięknym przyszłym czasie było jeszcze lepiej, weselej, i ogólnie by spełniły sie Twoje wszystkie noworoczne postanowienia i życzenia!<3
    No i oczywiscie Świetnej Zabawy na Sylwestra!:**
    Masz juz moze jakies plany?;* Jak spędzasz Sylwka?;-) buziaki:-):*
    Agatka;:**

    OdpowiedzUsuń
  32. super stylizacja! piękna jest ta bluza!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestes cudowna!<3!
    Uwielbiam tu wchodzić..;)
    Jestes świetna blogerka..teraz jakos tak polubiłam wieczorami pijąc herbatkę oglądać starsze posty..mam wtedy wielka inspiracje do codziennych stylizacji;) buziaki kochana:):)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna kolorystyka!! ja też miałam takie długie włosy i ciachnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. cudownie ;3
    kochana jak już wrocisz moze powiesz nam kilka slow o Hannoverze? <3
    mysle ze moze sie tam bym wybrala na ferie zimowe..hm pomyslow brak na te ferie;/.i pomyslalam ze moze tam cos fajnego by bylo?:)
    jak tam u ciebie w ogole kochana? udal sie twoj pobyt tam? <3 buziole!!!!<4

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz :)
    genialna bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Spodobały mi się te szpilki są po prostu piękne!
    Fajnie się komponują z bielą :)
    Zapraszam na mojego bloga:http://stylessana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze tak czasem przełamać stylizację ostrymi kolorami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie wyglądasz :)

    dodaję do obserwowanych !

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wyglądasz, niby proste połączenie, ale prezentuje się super :) a szpilki boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Dopiero niedawno odkryłam twojego bloga. Śliczne masz włosy, możesz napisać jak one są ścianę maszynka czy normalnie nożyczkami? :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega wygladasz i te buty <3
    Zapraszam do mnie :
    http://ninimini92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, wow, wielkie wow! Wyglądasz zjawiskowo! Cały look jak najbardziej świetny. Szpilki mają niesamowity kolor a sweterek cudo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia :) a szpilki świetne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts