niedziela, 13 października 2013

New ! :)


Witajcie Kochani :)

Już wczoraj miał się pokazać ten post, ale nie mam zupełnie weny do niczego.
Szczerze powiem że nie chciało mi się wczoraj nic pisać :/
Dzisiaj też nie będę się dużo rozpisywać, chcę Wam pokazać buty które zakupiłam sobie na jesień / zimę w ostatnim czasie.
Kalosze kupiłam w chińczyku natomiast, emu we Frogu jak ktoś zna :)
Obie pary mega wygodne jestem z nich bardzo zadowolona :)

Jak Wam się podobają? :)

Uciekam a Wam życzę miłego wieczorku ;*






21 komentarzy:

  1. Uwielbiam buty Emu! :) Kalosze też świetne :)
    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie poluje na takie kalosze :)
    a emu lubię do czasu bo później strasznie się wykrzywiaja :<

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te kalosze ;) idealne na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emu fajne, ale mam nadzieje, że kalosze lepiej się prezentują na nodze. Niestety dla mnie wyglądają identycznie jak gumiaki mojego dziadka, jedyne co je różni to kokardka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem posiadaczką identycznych kaloszy-sprawdzają się zarówno jesienią ale także zimą! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Emu , też planuję kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie przewygodne buty! Uwielbiam w takich śmigać, szczególnie w zimowe wieczory - coś wspaniałego, a kalosze chwytają za serducho ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś emu czarne i z a ile !? musze sprawić sobie ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je we Frogu, nie wiem czy kojarzysz taki sklep :)
      Dałam za nie 25,99 zł :)

      Usuń
    2. Nie kojarze, a gdzie Go znajde? w Warszawie w C.H? czy co ;((

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts