poniedziałek, 28 października 2013

Szampon Lniany - wzmacniający z kompleksem witamin od Barwy

Witam ! :)

Dzisiejszy post poświecę na recenzję Szamponu Lnianego od Barwy :)
Cała paczkę możecie zobaczyć tutaj :)





Od producenta 



Skład



Zapach i konsystencja

Zapach ma przepiękny, mogłabym go wąchać i wąchać :)
Jest słodki i czuć nutkę kwiatową :)
Nie wiem czemu ale wyczuwam w nim jabłko :D
Konsystencja jest niezwykle lejąca, dlatego trzeba uważać podczas używania :)
Kolor jest delikatnie fioletowy, wrzosowy no ładny :)



Cena i dostępność

Opakowanie to 300 ml a jego cena 4,00 zł także myślę że naprawdę bardze niewiele :) 
Można go dostać w zwykłych małych drogeriach (sklepy kosmetyczne), hipermarkety i supermarkety.


Moja opinia  

Szampon bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skóry głowy i włosów, po zastosowaniu po prostu czuć że włosy są bardzo czyste.
Denerwowało mnie to szampon strasznie mi plątał włosy, w sumie nie miało to dla mnie większej różnicy bo i tak po każdym myciu nakładam odżywkę dla lepszego rozczesywania :)
Włosy po umyciu nim i wysuszeniu bardzo ładnie pachną i są "lejące" uwielbiam ten efekt :)
Niestety po używaniu co dwa dni (bo tak myje włosy) moja skóra głowy i same włosy zaczęły się jakby wysuszać, takie sianko się zrobiło, także ten fajny efekt był tylko chwilowy.
Opakowanie jest wygodne w użyciu, nie ma problemu z otwieraniem zatrzasku :)
 SLS pojawia się on już na drugim miejscu w składzie, dlatego włosomaniaczki nie będę tym faktem zachwycone.

Czy bym go kupiła po raz drugi?
Myślę że tak, uważam że warto raz na jakiś czas tak doskonale oczyścić sobie skórę głowy i włosy tak jak tym szamponem :)

Plusy:

- doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy
- ma przepiękny zapach
- pięknie pachnące włosy po umyciu 
- efekt "lejących" włosów przy  pierwszych użyciach
-niska cena 
- wygodne poręczne opakowanie

Minusy:

- plącze włosy
- wysusza włosy 
- nie zauważyłam tego żeby przedłużał świeżość moich włosów
- włosy nie stały się podatniejsze na układanie








11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sklejać to nie skleja ale wysusza przy częstym stosowaniu, natomiast polecam od czasu do czasu taką kurację oczyszczającą tym szamponem :)

      Usuń
  2. Niestety nie dla mnie, mam już dosyć suchą skórę głowy i włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że może być fajny z połączeniu z jakąś odżwyką ; ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro wysusza to będzie dla mnie dobry :)) Wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety większość takich ziołowych i naturalnych szamponów bardzo plącze mi włosy, za bardzo ;( treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o tez bym z checia przetestowała;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego szamponu, ale ciekawy jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę też wypróbować ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts