niedziela, 28 września 2014

Converse :)


Witajcie :)

Dziś zdjęcia spontaniczne robione na szybko dlatego nie są idealne.
Okulary na zdjęciach wyglądają dość śmieszne odbijając się o słońce nie ukazują swojego oryginalnego koloru na ostatnim zdjęciu dopiero trochę widać :)

Mam nadzieję że niedługo uda mi się wstawić na bloga więcej stylizacji :)

Nie dawno zdarzyła mi się nie przyjemna sytuacja dostałam maila że posiadam konto na Fotce.pl zajrzałam do linku i zobaczyłam wszystkie swoje zdjęcia z bloga poprosiłam grzecznie o usunięcie i zdjęcia zniknęły.
Jeżeli znajdziecie jakiekolwiek konto z moimi zdjęciami to poproszę o linki ponieważ nie posiadam konta na żadnych takich portalach, a jest to łamanie prawa i każdą taką sprawę będę zgłaszać na policję.

Moje konta:
Zapraszam do obserwowania mnie na Vinted szykuje się wietrzenie szafy :)            

Tymczasem życzę Wam milej niedzieli :)
Buziaki :*










Bluza- House
Spodnie- Zara
Torebka- Paul's Boutique (sh)
Buty- Converse 
Komin- nn (sh)
Okulary- New Yorker

26 komentarzy:

  1. Fajna bluza, pasuje ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję nie przyjemnej
    sytuacji ze zdjęciami. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz super figurę i stylizacja też świetna :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, wyglądasz super. :)
    Włosy są meeega ! :)


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje włosy ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz i masz niesamowite włosy!! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. wole Cie w jasnieszych wlosach, wg mnie w takich ciemnych to wygladasz na taka dobra, zadbana trzydziestke ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dobra w określaniu wieku na oko i na pewno nie dałabym sobie 30 lat haha :D
      Chociaż sama nie czuję się korzystnie w tym ciemnym kolorze :)

      Usuń
    2. Może z tą 30-tką to przesada,ale niestety bardzo Cię ten kolor postarza...

      Usuń
  8. ta bluza ma piękny kolor, już taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cala stylizacja, idealnie trafia w moj gust:)
    Jedynie torebka mi niezbyt podchodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podasz link do konta na vinted? Bo nie działa

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne jeansy i sweterek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak juz jesiennie u Ciebie! slicznie wygladasz! jak sprawuja Ci sie te conversy, ja jak do tej pory nosilam vansy ale czas na nowe trampki i nie wiem ktore wybrac:) buzka dobrego tygodnia zycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie w miarę obtarłam już kilka razy dlatego nie jestem zbytnio zadowolona i w ogóle sa bardzo ciężkie hehe jak zakładam conversy a potem air maxy to różnica ogromna :D
      Zobaczymy jak będą się sprawować, do sklepu w którym pracowalam przyszła kiedyś pani i powiedziała że nosi je już 7 lat i dalej nie może ich zniszczyć :D

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. http://instagram.com/p/tXqvh9NZa1/ tutaj znajdziesz podane są numerki :)

      Usuń
  14. świetna stylizacja na co dzien;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny sportowy look;) Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek i trampki bym Ci zabrała ;-) a z tymi kontami zgadzam się z Tobą! Nie rozumiem tych ludzi co kradną zdjęcia i umieszczają na różnych portalach... Też bym zgłosiła to na policję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts