niedziela, 7 września 2014

Wróciłam! :)


Witajcie Kochani! :)

Wróciłam po długim czasie nieobecności pojawiłam się ze względu na to że aktualnie mam wolne w pracy, dostałam czas żeby na spokojnie znaleźć mieszkanko (swoją drogą może ktoś coś wie o jakimś mieszkaniu w Ostrołęce? )
Na jak długo wróciłam tego nie wiem, ale postaram się pokazać Wam kilka moich nowości w kolejnych postach mam nadzieję że jesteście zadowoleni :)
Nowości nowościami ale pokażę Wam też mój pokój który w końcu przeszedł swoją metamorfozę ;)
A propo metamorfozy w piątek jadę do fryzjera może ktoś ma jakiś pomysł na kolorek moich włosów? Czekam na propozycje bo ja póki co nie mam pomysłu :)

Trzymajcie się cieplutko buziaki! ;*






















 Bluzka- h&m
Spodnie- Sheinside
Buty- Converse
Zegarek- Otien
Pierścionek- W.Kruk





28 komentarzy:

  1. Wow!!! Dech zapiera!!! Ciało nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. figurka marzenie! i ładny topik haha ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fantastyczną figurę, zazdroszczę :)
    Co do włosów to super wyglądałoby ombre :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana super, ze wrocilas! :-) pieknie wygladasz! Czekam z niecierpliwoscia na zdjecia Twojego pokoju :-). Mam nadzieje, ze mimo wszystko znajdziesz czas na bloga :-). A co do wlosow pieknie wygladalas w ciemnych lub tak jak wyzej delikatne ombre tez by pasowalo :-). Ladnemu we wszystkim ladnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo wygląda połączenie tego zegarka z topem : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna figura i stylizacja. Zegarek z Otien cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dżinsy, całość super.
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. oddałabym wiele za taki brzuch. super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. przeslicznie wygladasz:) chyba schudlas co? tylko jedz, bo szkielet z Ciebie zostanie ;p
    p.s. mam nadzieje, ze wracasz na stale i posty beda sie pojawiac! :) pozdrawiam wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem może trochę schudłam dużo latania i malo jedzenia miałam ostatnio przez tą pracę więc być może, ale ja nic nie zauważyłam :D

      nie wiem na jak długo uda mi się wrócić postaram się tu bywać :)
      dziękuję buziaki! :*

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz ;-)
    mam taką samą bluzeczkę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. hot i sexi !!! zgrabny brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. figurę masz mega:)
    śliczny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo łady pierścionek :) masz fajną figurę jak modelka:) a byłoby jeszcze lepiej gdybyś była leciutko umięsniona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna figurka :))

    p.s. cudny zegarek

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorąco gratuluję figury, sama bym chciała taką mieć :) Pierścionek i zegarek rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz po prostu cudownie :), zazdroszczę Ci figury. Białe Conversy to były moje ulubione buty tego lata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts