poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Fotorelacja wyjazdu do Kołobrzegu - Uwaga bardzo dużo zdjęć ! :D



Witajcie Kochani :)

Dawno mnie tu nie było a ten post miał się pojawić już dawno ale zupełnie nie miałam czasu się do tego przybrać. 
Wrzuciłam bardzo dużo zdjęć tak żebyście mogli wszystko zobaczyć, kilka zdjęć jest z telefonu kilka z aparatu :)
Najwięcej będzie mojej Niuni w której się po prostu zakochałam! Cudowne dziecko tak bardzo do niej tęsknie...
Dziś już jest późno więc nie rozpisuję się i uciekam spać bo jutro do pracy, życzę Wam miłego tygodnia i żeby zleciał jak najszybciej :D

Dobranoc buziaki :*


Już gotowe do drogi czekamy..

...aż zaczęło nam odbijać :D

selfie w drodze musi być a ja no make up więc się nie przestraszcie :D

Już w Kołobrzegu i pierwszy raz uspałam mojego Aniołka *.*

Taka jestem cudowna !!!

Tak bardzo już by chciała chodzić ! :)


Maluszek śpi a my odpoczywamy

Nasz pierwszy spacerek z Inezką :)







Było tak zimno że chodziłam w Łukasza czapce :D



Akuku ktoś tu się obudził...

...i absolutnie już nie chciał zasnąć :D


Mam 5 miesięcy i tak już sobie siedzę !

Poranny spacerek w Wielką Sobotę 


Myszeczka moja cudowna !

Mała biedroneczka już wystrojona czeka na przyjazd Chrzestnego :)





Spacerek molem i cudowne widoki wiało było dość zimno ale warto :)




Znaleźliśmy taką kłódkę co prawa nie nasza aczkolwiek fota musi być :D

Ciocia tak kocha ! 



Niunia wie już o co chodzi z selfie :D

Najszczęśliwsza jestem gdy sobie drepczę :D

Pierwszy dzień świąt i rodzinka w komplecie :)


Królik przyniósł upragniony monopol więc ciotka musi grać :D







Wybraliśmy się na romantyczna kolację, swoją drogą sałatka była przepyszna ! 

Nocne spacery, niestety było bardzo zimno ale to raczej widać :D




Chrzciny naszej księżniczki 






Kolejny królik :D








Świetny wystrój sali :)



Mój chrześniak kochane dziecko :*

Jeden z hoteli w Kołobrzegu tu była nagrywana scena z Pawłem  w M jak Miłość :D
Widoki przepiękne 




Imprezka rodzinna jak widać bardzo udana :D

44 komentarze:

  1. Świetne zdjecia:D Widać że się dobrze bawiliście:D A ostatnie wymiata!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajowe zdjęcia! :) Słodka Kruszynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że fajnie się bawiliście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, fajne zdjęcia i świetna malutka. mam pytanie z innej beczki :) Co to za wózek? byłabym wdzięczna za nazwę i kilka słów o nim ( czy łatwo się prowadzi jest lekki i stabilny itp) Jestem na etapie wybierania i bardzo mi się spodobał ten Wasz. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wózek to ten model http://www.babydesign.eu/lupo/wozki-babydesign bardzo wygodny do prowadzania blokują mu się przednie koła idealnie do usypiania malucha w wózku a na spacer można odblokować i są obrotowe, lekki a zarazem stabilny i naprawdę bardzo wygodny do prowadzania :)

      Usuń
  5. Ostatnie zdjęcie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O ulalala świetne zdjęcia kochaniutka ;D
    Widać ,że wyjazd udany. Śliczna ta Twoja Inezka <3
    Bardzo lubię Twój blog , a takie posty typu fotorelacje uwielbiam :* hehe ;. Miło jest przeglądać takie zdjęcia. :) Po nich też widzę, że się Twój chłop do konsoli dorwał haha, skąd ja to znam hehe.
    Mam takie pytanko, skąd żeś wytrzasnęła tą śliczną bluzeczkę w kwiaty? Mnie wprost urzekła ;D. hehe. Niby zwyczajna bluzeczka a mi się baaardzo podoba~! Byłabym wdzięczna, gdybyś odpowiedziała, ponieważ szukam takiej hihi, <3. Torebka z Insta też ładna! Również mam na imię Paulina ;) hehe :)
    Pozdrawiam Cię piękności i już ja '' nie zawracajta'' Ci główki haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję! :*
      A tak dorwał się do pesa razem z moim chrześniakiem :D
      Bluzke kupiłam w outlecie jakiejś nieznanej mi marki :)

      pozdrawiam Cię również bardzo serdecznie ! :*

      Usuń
  8. Świetna fotorelacja! Ślicznota z Cb! :* pozdrawiam ;8

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia :)

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja chrzesnica?;) super fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja mam juz chrześniaka jej braciszek :)

      Usuń
  11. Super fotorelacja. Jesteś na prawdę śliczną kobietą i widać że pogodną osóbką.
    A tak wogole to na chcrzcinach byłaś u swojej siostry czy to jakaś dalsza rodzinka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za te słowa ! ;*
      na chrzcinach byłam u siostry ciotecznej bardzo bliska rodzinka :)

      Usuń
    2. Ja również dziękuję za tak szybką odpowiedź i za tak Liczne zdjęcia. Na prawdę miło się ogląda. Oby takich więcej pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Witaj. Bardzo przyjemne fotki.TY śliczna wręcz promieniejesz :) Co stosujesz do wybielania ząbków? Masz olśniewający uśmiech

      Usuń
    4. A dziękuję ślicznie :)
      Ostatni raz wybielałam ze 3 lata temu gdzie jeszcze były paski blend a med a teraz tylko myje różnymi pastami wybielającymi :)

      Usuń
  12. Kochana! Wyglądasz kwitnąco!
    Nie mogę się doczekać, następnych postów.
    Paulinko, powinnam być na Ciebie zła, ponieważ masz tak ciekawy blog, że się uzależniłam haha. :*
    Wpadam tu codziennie, sprawdzić czy posta nie ma ;) haha
    Taka ze mnie wariateczka haha
    Kochana, mam takie pytanie (nie odbierz tego jako wścibskość) ile masz rodzeństwa?
    Pozdrawiam Luiza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że w ten weekend przygotuję kilka stylizacji sama nie mogę się doczekać kiedy coś dla Was dodam :)
      Ojej hehe dziękuję Ci za te słowa bardzo mnie cieszy że tak uzależnia :D :)
      Mam jedną młodszą siostrę we wrzesniu będzie miała 19 lat :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Widać, że mieliście dobry czas - tyle uśmiechów, że aż miło popatrzeć :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjazd jak widać bardzo udany :D
    http://vibesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wyjazdu do Kołobrzegu... Zawsze chciałam wybrać się nad morze jakoś wiosną lub jesienią żeby zobaczyć jaki tam wtedy klimat panuje. Zimą jest za zimno, ja sama bym tam nie wytrzymała. No ale wiosna i jesień są już do zniesienia, tłumy pewnie mniejsze. A ja uwielbiam siedzieć gdzieś na plaży, owinięta kocem, ciepło ubrana, słuchając dźwięku fal i latających mew. Super odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, kochana , że wyjazd udany :)
    Bardzo cieszę sie z Twojego szczęścia i kibicuję Tobie i Twojemu Łukaszowi :D ;P
    ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Księżniczka piękna przebiła wszystko! N ocudowne maleństwio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! :D
      Ślicznotka, pewnie po cioci <3 ;P

      Usuń
    2. Oj po cioci to nie sądzę :D

      Usuń
  18. Świetne fotki,pasuje Wam takie maleństwo;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć!!!! :*
    Świetna fotorelacja!
    Jak tam po świętach?
    Mam pytanie, kochana, uprawiasz jakieś sporty w tym okresie no nwm np. rowery, bieganie, pływanie, rolki itp itd?
    Jesli nie to mozna tylko pozazdroscic figurki :c świetnie wyglądasz! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po świętach juz tylko praca także codzienna monotonność :/
      Nie ćwiczę niczego bo nie mam na to czasu szczerze mówiąc :)

      Usuń
  20. Kochanie, ciekawa fotorelka, a Inezka boska!!!! :D
    Mam małe pytanieee ;P
    Gdzie Ty mieszkasz? Jestem tutaj z Tobą już kilka miesiecy, odwiedzam Cię dosyć często, ale nadal nie jestem pewna gdzie mieszkasz hehe. Najpierw myślałam ,że jesteś z Ostrołęki, potem ,że z Zambrowa a teraz to już całkiem nie wiem haha, ja gamonica taka haha. I tak z innej beczki jakie seriale oglądasz na przykład? Ja oglądam wiele, ale uwielbiam Wspaniałe Stulecie. Uzależniłam się haha. ;) Polecam ten serial kochana, świetny jest! nie chcę być wścibska, więc jak nie masz ochoty to nie odpowiadaj :) ale jednak liczę na odpowiedź hihi pozdrawiaaaam :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrów Mazowiecka :) Seriale które oglądam to M jak Miłość, Barwy Szczęścia i czasem Na dobre i na złe :)
      Słyszałam że w miare te wspaniałe stulecie mojego chłopaka mama ogląda :D

      Gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  21. Widać że fajnie spędziliście czas i to jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, za szybką odpowiedź. Ja też oglądam M jak Miłość, Barwy Szczęścia, Na dobre i na złe, i jeszcze czasami Pierwszą Miłość :) ;) pozderki śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodzinka malutka no jak tu się nie zakochać hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka!!!
    Jak tam Kasia? Owiedzacie się? Jak Wasza przyjaźń? Urządzacie sobie jakieś piżama party czy coś?
    Pracujecie razem? Co u Was? PS. Kiedy post o pokoju?!@@! Wiem dużo pytań :D huehue mam nadzieję ,że odpowiesz ;D
    pozdrawiam serdecznie ;) :)
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe, fajne zdjęcia. Ten słodki chłopczyk to Alanek? Pozdrawiam ślicznie i przesyłam gorące buziole! :* ;*
    (również) - ~~Paulina

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, aż miło się je ogląda :) słodka dziewczynka z Inez :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy Ty pięknotko nie jesteś za piękna?!
    Chowaj Ty się, bo Cię jakieś modeluchy znienawidzą.
    Twoja siorka to cała mama, a Ty to cały tata!
    A tak w innym temacie, to Jedziesz w tym roku w wakacje na Mazury? Bo my z chłopakiem nie wiemy gdzie jechać, może zapoznasz mnie troszkę z tymi Twoimi Mazurami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hehe, nie chcę się wymądrzać ani nic, ale to nie jest 'królik' tylko 'zając' hehe. Nie będę Cię pouczać, i nie chcę byś tez to źle zrozumiała, ponieważ nie jestem wredna. Uwielbiam Twojego bloga, i czekam na recenzję kosmetyków i post o pokoju! papatki ;D
    Luiza :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts