poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Romantyczna koronka :)



Witam serdecznie ! :)

Dziś jestem ponownie tym razem sukienka chyba dawno sukienek u mnie na blogu nie było :)
A ostatnio w mojej szafie pojawiło się ich sporo więc będą się pojawiać co jakiś czas.
Dopiero zauważyłam że na zdjęciach wyglądam jakbym miała rude włosy haha w rzeczywistości tak nie jest aczkolwiek to chyba czas żeby znowu się wybrać do fryzjera... :D

Miłego wieczoru buziaki ! :*








Sukienka- Romwe
Buty- nn (na sprzedaż) 
Pasek- Next 


29 komentarzy:

  1. Wyglądasz prze pięknie, a sukieneczka jest cudna..


    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo dziewczęca i jaki dekolcik huhu :D
    Ajj Ty to zawsze masz same świetne sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w tej sukience :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. masz taką ładną, delikatną urodę :) i moje marzenie- brazowe wlosy :))) mi by nie pasowaly :<

    mój BLOG fashion&lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, idealnie na Tobie leży :)))

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest bardzo urocza :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile się płaci za przesyłkę w Romwe i jak długo się na nią czeka? Z góry dziękuje za odpowiedź;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem bo nie płacę za przesyłki a czeka się od 2 do 3 tygodni :)

      Usuń
  8. Pięknie <3 ~~~ślicznie~~~~~ładnie~~~~~po prostu zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i piękne zdjęcia.Dziś na moim blogu pojawił się nowy post z elegancką stylizacją "white look" : http://kingefashion.com/classy-whiteeletric-blue/ Zapraszam serdecznie na bloga :)! Będę tutaj częściej zaglądać i dodaję do obserwowanych. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka w dodatku masz piękną figurę. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/elegancja_25.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz kochana! Uwielbiam Twoje posty!!! <3

    Jesteś naprawdę ładną dziewczyną, wręcz piękną!
    A figurę to już w ogóle masz cudną! ;*
    Te zdjęcie jak stoisz bokiem (z boku) to masz figurę modelki! śliczną! ;)))) ;))))
    Ideał! <333###
    pozdrawiam Cię serdecznie ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej sukience bardzo ładnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Co zdjęcie to jestem bardziej zachwycona tą sukienką :) Najpierw ten dół, potem dekolt, koronka no i te plecy!!! Szkoda, że nie ma innych kolorków bo ja szukam sukienki na wesele w lipcu i nic mi się nie podoba, a ta byłaby idealna gdyby nie kolor... A w sprawie bucików, gdzie można się kontaktować? pozdrowionkaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  14. identyczną sukienkę miałam na studniowce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts