niedziela, 28 kwietnia 2013

Niedzielnie i mobile mix:)

Witam kochani :)

Coś słabo idzie rozdanie, mało osób się zgłasza no ale zobaczymy jak dalej będzie :)
Póki co strasznie się cieszę że Was przybywa i to nie ze względu rozdania, dziękuje! ;*
Ja zachęcam wszystkich :)
Nieszczęsna niedziela, pogoda nie dopisywała bo padało i było pochmurno, nie można było wyjść na spacer aż do po południa gdzie koło godziny 17-18 słońce wyskoczyło z zza chmur jak szalone humor sie poprawił zaczerpnełam trochę słonka no i przyjechali znajomi, także dzisiejszy wieczór spędziliśmy z Nimi :)
Dlatego tez późno wrzucam posta :)
No a wczoraj troszkę piwkowaliśmy ale, głównym gwoździem wieczoru była walka MMA Ozdoby i Hardkorowego Koksa :D
Hahah oglądałyście? :D
Jeszcze takiej porażki to ja nie widziałam Hardkorowy, w telewizji komentarze są bezcenne na tema Ozdoby "tancerz" haha nie ma co facet sobie narobił tak zwanej wiochy :D

Wrzucam dzisiejszy outfit szału nie ma ale ubrana byłam po prostu wygodnie, zresztą tak jak zawsze :)
Uciekam leżeć bo dziś już padam :)
Dobranoc ;*




 Bluzka- Cropp  Spodnie- już znane ale jakże kochane :D Zara














Trochę pięknych widoków z moich okien :)








12 komentarzy:

  1. Mietowy kolor <3 jakie szalu nie ma, wlasnie ze jest ! Super bluzka :-) a dzis przechodzilam kolo croppa i nie weszlam :-(
    Pies i kot jaki duet haha tak jak u mnie pies z papuga :-D

    A co do rozdania poczekaj sie rozkreci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci kochana! ;*
      Koniecznie wrzuć zdjęcie swojego duetu! :D

      Usuń
    2. jak uda mi się ich sfotografować to napewno wrzuce :)

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz, piękna bluzeczka :) i fajne fotki :)
    dziękuję za miły komentarz, zapraszam częściej < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny zestaw! A bluza cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pies i kot bezcenni:P
    Widać, że się kochają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oj tak można się z nich uśmiać :D

      Usuń
  5. Boska bluzeczka. A zwierzaki masz fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam powtórkę tej walki i prze śmieszne to było ;) wyszedł na ring sobie pobiegać.

    proponuję zrobić post związany z Twoim pokojem :) na zdjęciach widać tylko niektóre elementy, a mimo, że za różem w takiej ilości nie przepadam może zaczerpnę jakieś pomysły na mój bo nie długo szykuje mi się remont :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic szczególnego w tym pokoju ale bardzo chętnie zrobię taki post :)
      Też planuje sobie remont :)

      Usuń
  7. I love your jersey, the neon gives it a very nice shot.

    xx,

    cwbritto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts