środa, 19 czerwca 2013

Obserwuj mojego bloga na bloglovin lub dodaj do kręgów

Witam kochane ;*

Jest strasznie późno a ja pisze posta, i to na szybko bo rano wstaję na egzamin na drugą część :/

Chciałam tylko przypomnieć żeby wrzucać mnie do obserwowanych na Bloglovin TUTAJ
lub
Dodaj do kręgów TUTAJ

Ja już większość dodałam, bo nie chcę stracić tych moich ulubionych blogów :)
Dlatego zachęcam do tego samego jeżeli chcecie mnie jeszcze oglądać :)


Miałam napisać Wam o " rozmowie o pracę " na której dziś byłam, dziewczyny porażka!
Oni szukali dziewczyn do roznoszenia ulotek! :/
CV trzeba było przesłać mailem i tak też zrobiłam, dostałam odpowiedź że będą dzwonić ale ani słowa że to roznoszenie ulotek a ja nie takiej pracy potrzebuję.
Pani w sklepie zdziwiła się że nikt mnie mailowo nie poinformował o tym :/
No trudno się mówi.

Uciekam spać jutro czeka mnie ciężki egzamin :/

Dobranoc ;*


Wrzucam Wam kilka fotek moich nieznośnych psów :)
Jeden udawał zdechłego czy coś bo w sumie to nie wiem o co mu chodziło :D
 Ale zobaczycie go takiego na każdym zdjęciu które się ukażą w kolejnym poście :D

A to zdjęcie mnie rozbroiło hahah :D






11 komentarzy:

  1. ja juz dodałam :)



    a pieski ekstra , mój tez takie pozy wali haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj to szkoda że ci się nie udało ..a piesiu jest przebojowych haha ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje psiaki są szczęśliwe - nie sposób Cię nie lubić.Pozdrawiam uroczą dzewczynę - Genowefa..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do obserwowania przez www.PolskieSzafiarki.pl.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurde :) a nie wiedziałas w ogóle co to za praca? :)))

    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne psiaki :) ale katastrofa z ta pracą;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dodać kogoś do kręgów?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwe zwierzaki + urocza opiekunka = nietypowa sesja modowa. Pozdrowienia - Genowefa.:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts