środa, 4 listopada 2015

Black.


Witajcie Kochani :)

Zawsze mówiłam że nawet jesienią powinno się nosić jasne kolory żeby po prostu czuć się lepiej z samą sobą, natomiast tej jesieni przyszedł taki czas kiedy sama zakładam czarne ubrania i dodatki i kompletnie mi to nie przeszkadza a wręcz przeciwnie czuję się w nich świetnie.
Moja ulubiona bluza oversize zakrywa nam kobietom nasze kompleksy a przy okazji wygląda naprawdę seksownie jeżeli same się tak czujemy, ja uwielbiam połączenie tej bluzy i koturn które kupiłam w sh za 15 zł, jak wiecie czasem udaje mi się być królową okazji :D Uwielbiam je bo są mega wygodne, zakładam je nawet na długie zakupy :)
Ogólnie to bluza jest dwustronna czyli tak jak mam na zdjęciach i z suwakiem z przodu gdzie możemy sobie rozsunąć i fajnie nosić z czymś innym, ale to pokażę Wam już w innej konfiguracji :)
Zapomniałam dodać że torebka jest również z sh firmy Cubus i kosztowała 45 zł ale była całkowicie nowa :)

Czekam na Wasze opinie jak podoba Wam się ten jesienny zestaw:)
Buziaki :*















Bluza- Sakolife
Spodnie- Zara
Torebka- Cubus
Buty- sh 



23 komentarze:

  1. Świetny, minimalistyczny Look! I ta bluza - bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie - niby klasycznie ale oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka świetna;-) Dodałabym coś na szyję i byłoby perfecto jak dl mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee Ty zawsze super wyglądasz, to co będę się rozpisywać heh
    Buziolki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czerń, pięknie wyglądasz! torebka cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ;) Masz piękne włoski ^^ Bardzo mi się podoba ta klasyczna czarna torebka :3
    Pozdrawiam :) M.
    Zapraszam cieplutko na naszego bloga :* i zachęcam do obserwacji ;)
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby taki zwyklak, a dzięki bluzie i butom wygląda na prawdę genialnie :D.
    Pozdrawiam, Viki :)
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/11/casual-of-black.html

    OdpowiedzUsuń
  8. super bluza! obserwuję i czekam na odsłonę drugiej jej części :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby prosty zestaw, a wyglądasz świetnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! :) nawet ubrana od stóp do głów na czarno wyglądałabyś kwitnąco! <3
    No i ogółem bardzo ładne zdjęcia, Twój chłopak taki zdolny? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość jak najbardziej na tak ;) bluza jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze bosko♥️
    Faktycznie zestaw świetny i widac ze wygodny bluza super❤️
    A jeansy jakie śliczne i te buciki boskie💓❤️♥️Po prostu cały zestaw prezentuje sie extra ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba będzie sie zaopatrzyc w tą bluzę ;p
    jest świetna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bluza mega wygodna zapewne i stylowa !

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto, lubię tak! :) Super look!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakoś tak jesienią często noszę ciemne kolory, a zimą natomiast jasne... XD
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. buciki <3 tez lubie bluzy over :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosto i wygodnie - to lubię. Świetnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts