sobota, 28 listopada 2015

Po domowemu



Witajcie :)

Dziś Andrzejki a ja niestety zostaję w domu, tak więc przyrzuciłam już "strój domowy" zapalę  świece żeby było nastrojowo i włączymy sobie z siostrą "Magic Mike XXL" 
Także mój wieczór dość nudny a u Was jakie plany?  Jeżeli udajecie się na jakąś imprezkę to życzę Wam miłej zabawy, a reszcie która spędza czas tak samo jak ja życzę miłego wieczoru ;)
Buziaki :*















Top- h&m
Kardigan- Shein
Dresy- New Yorker
Kapcie- Primark
Etui na telefon- Etuo


33 komentarze:

  1. Po domowemu ale strasznie mi się podoba. Mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super strój. Po domowemu najlepiej, a ja dzisiaj kąpiel, maseczki, peelingi i ćwiczenia; )
    Miłego wieczorku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Primark??;)
    Jesli mozna wiedzieć skąd ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności <3 i te włosy, których ciągle zazdroszczę ;-) Piękne wnętrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i ten sweterek!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Moj outfit domowy to zazwyczaj byle jak spiety kok, dresy i zero makijazu a Ty nawet w outficie domowym wygladasz przepieknie! Wyczytalam, ze scinasz wlosy zdradzisz kiedy? :) sama sie do tego zbieram mam podobna do Twojej dlugosc ale tak dlugie wlosy na dluzsza mete sa meczace i zaczynam miec ich dosyc. :P mam nadzieje, ze pokazesz sie w nowej fryzurce! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Ścinam 15 grudnia, mam nadzieje że będę dobrze wyglądala, ścinam bo tak jak ty też mam ich dość :)

      Usuń
  7. W domu też trzeba schludnie wyglądać, ale należy przede wszystkim stawiać na wygodę :) Ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze nawet po domowemu super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wnętrze! Prześliczne kolory scian!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kapciuszki :)

    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/2015/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. po domowemu a jak fajnie ; ) też muszę pomyśleć nad takim postem ; * pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobnie ubieram sie gdy siedzę w domu, ulubione kapcie i mogę leniuchować, oglądając filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pięknie, klimatycznie i przede wszystkim domowo :) świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny masz pokoik , uwielbiam takie wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A Ty co raz piękniejsza !:) Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie sweterki narzutki. Moje Andrzejki również w domu bo przeziębienie zawitało ale z drugą połówką przy winku i TV też było miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Andrzejki spędziłam w pracy. Masakra! Dorosłość czasami jest przerażająca haha ;)

    Bardzo ładne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :)
    kapcioszki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana czy mogłabyś zrobić post odnośnie zabiegów laserowych, którym się poddałaś na blizny potrądzikowe? Mam ten sam problem, zresztą myślę, że wiele dziewczyn to dotyczy i pewnie nie tylko ja byłabym wdzięczna i z ciekawością poczytała o tym,gdzie wykonałaś zabieg,ile ich było,jaki to był koszt, może efekty przed i po ?:) Ja też byłam na laserach (4 razy) i niestety moja buzia dalej wygląda jak jakieś góry przez dziury. Zastanów się nad takim postem, byłoby super gdybyś się zdecydowała, to duża pomoc dla innych osób zagłębionych w tym temacie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety nie jestem w 100% zadowolona ze swojego zabiegu ale pomyślę nad takim postem :)

      Usuń
  19. Super leginsy gdzie mozna kupic i jaka cena ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dresy i w poście napisane jest że sa z New Yorker :)

      Usuń
  20. świetne klimatyczne zdjęcia!! kapcie masz ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts