sobota, 14 listopada 2015

Hybrydy COLORISTA





Witajcie :)

Dzisiejszy wpis poświęcę troszkę hybrydom pewnej firmy którą poznałam tak naprawdę niedawno, a że lubię testować hybrydy różnych firm, postanowiłam przyjrzeć się bardziej tym.
W sumie to dużo nie mogę jeszcze powiedzieć na ich temat bo narazie robiłam tylko sobie, ale na pewno zdam relację jak trzyma się klientkom i sama u siebie też się przyjrzę. 
Są dobrze napigmentowane i dwie warstwy starczają spokojnie, świetnie się je nakłada bardzo wygodnym i wąskim pędzelkiem. 
Zamówiłam trzy śliczne kolorki którymi jestem naprawdę zachwycona, firma ma bardzo bogatą paletę barw od letnich neonowych po śliczne jesienne kolorki.

Miała może któraś z Was te hybrydki? Jakie macie zdanie na ich temat?
Czekam na Wasze opinie :)

A jeżeli jesteście zainteresowane kupnem to koniecznie odwiedźcie stronę sklepu TUTAJ
I zapraszam na Fanpage, tam też możecie obejrzeć realne zdjęcia hybryd gdyby któraś z Was chciała sobie zamówić :)








7 komentarzy:

  1. Cudowne pazurki ❤

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo ładnie, ciekawe tylko jak bardzo są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam coloristy juz od pol roku. To moj najlepszy wybor. Trzymaja sie klientkom 3 tyg. I dluzej. Oczywiscie to zalezy jaka ma sie plytke bo dziewczynom z tlusta plytka trzymaja sie 10dni do 2 tyg. Maks. Tez zauwazylam ze jesli dziewvzyny pracuja fizycznie to hybryda po tygodniu odpada. Ja jestem mega zadowolona z coloristy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts