poniedziałek, 30 listopada 2015

Gray long dress


Witajcie :)

W dzisiejszej stylizacji pojawia się długa szara sukienka ze sklepu Shein, materiał jest idealny! Naprawdę spodziewałam się gorszego i tu moje wielkie zaskoczenie! Materiał bardzo przyjemny, mięciutki i ciepły także na imprezy zimą jak najbardziej odpowiednia :)
To pierwsze zdjęcia ze stylizacji z propozycją na święta, dodaję wcześniej ponieważ być może któraś z Was chciała by sobie taką zamówić ja np. ja ją zakładam na pierwszy dzień świąt będzie pięknie :)
Ale tan naprawdę to czekam na Wasze opinię jak Wam się podoba?! :)
I niedługo kolejne propozycje świąteczne, jeżeli jesteście zainteresowane to dajcie znać w komentarzach :)
Miłego wieczorku :*














Sukienka- Shein
Buty- Mohito 

20 komentarzy:

  1. śliczna sukienka ;-)
    i fiiiigura!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie raz widziałam tą sukienkę. Ale, na Tobie wygląda naprawdę fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje ta sukieneczka, ja mam ochotę na sweter z podobnym dekoltem, też widziałam go na Shein :) Kliknęłam w link :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tej sukience, zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam ją na jakieś chinskiej stronie i byłam ciekawa jaka będzie na żywo :) super jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie takie połaczenie. Super look.
    Ładnie Ci w takim zestawieniu i kolorach! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w takiej długości sukienki ;-) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, zupełnie inaczej niż zwykle. Ledwo Cię poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ! :) Tak kobieco i elegancko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie! ♡
    Spedzasz 2 dzien swiat u swojej rodziny czy u chlopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię cię w żywych kolorach, ale figurę masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże jak pięknie!!!!!!!! SUkienka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie za długa. mini byłaby fajniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę krótsze ale niektóre okazje po prostu czasem wymagają elegantszej wersji sukienki :)

      Usuń
  14. o waw pieknie wygladasz. w pierwszej chwili to Cie nie poznalam z tymi wlosami upietymi. Bardzo elegancka sukienka, a przy tym wygodna wiec same plusy.
    pozdrawiam serdecznie
    AGA

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna figura! Co cwiczysz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie ćwicze, jedyne co ćwicze to jedzenie fast foody słodycze itp. hehe :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts