wtorek, 6 maja 2014

Baby blue and pink :)


Witam Kochani :)

Nadrabiam swoje zaległości i w dzisiejszym poście pokazuję Wam śliczna bluzeczkę w kolorze baby blue typu mgiełka ze sklepu Sheinside połączona ze spodniami 7/8 w kolorze pudrowego różu.
Lekki wiosenny zestaw w moich ulubionych pastelowych kolorkach :)
Mi się bardzo podoba czuję się w nim świetnie, a Wy co o nim sadzicie? 

Kolejny raz rozmyślam coraz poważniej nad ścięciem włosów na lato, noszenie takich długich włosów w upały jest niesamowicie męczące.
Myślę o długości do piersi nie ukrywam jednak że boję się ze będę żałować aczkolwiek włosy to nie ręka odrosną :D
Czekam na Wasze szczere porady, a teraz uciekam z siostrą na rowerek bo szkoda tej pięknej pogody :)

Trzymajcie się cieplutko buziaki ;*



















Bluzka- Sheinside   Spodnie- Pepco   Buty- Pepco   Torebka- sh   Bransoletka- Luah
baby blue and pink - MODNAPOLKA.pl

43 komentarze:

  1. Piękne kolorki. Tak wiosennie :) Tylko te baleriny psują mi całość :(
    Co do włosów to nie ścinaj. Taka długość jaką proponujesz niewiele ci da bo żeby było wygodniej czy chłodniej to byś musiała całkiem ściąć. Może częściej spinaj by odsłonić kark?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noszę często spięte ale nie we wszystkim ładnie wygladam dlatego wolę skrócić :)

      Usuń
  2. nie obcinaj no co Ty ;) Tak wygladasz pięknie ;) a jak obetniesz do piersi to i tak będzie Ci gorąco :)
    Zawsze możesz zrobić kucyk, koka czy jakoś ładnie upiąć. :)

    a co do zestawu to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ! Uwielbiam kolor miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieee, zostaw te cudowne wlosy. Zabraniam Ci, zostaw je i juz!

    :p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh :D
      chodzi o to zeby je trochę ożywić żeby wyglądały zdrowiej :)

      Usuń
  5. Piękna jesteś Paulinko :* Nie obcinaj włosów, nawet nie wiesz ile kobietek Ci ich zazdrości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznotko ;*
      Strasznie mi się podoba długość Twoich włosków wygladają tak ładnie zdrowo :)

      Usuń
  6. ślicznie wyglądasz :) uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. E a ja bym na Twoim miejscu obcięła :) i ja to Cię widzę w takiej długości do ramion taki długo bob :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze Kochanie byłas szalona pod tym względem wiesz że cię podziwiam :D

      Usuń
  8. Bluzeczka piękna, co do włosów... Masz bardzo fajne, długie włosy, ale zmiany są potrzebne, ścięcie na pewno im dobrze zrobi, a długość do piersi jest w sam raz ;) Poza tym, jak mówisz- odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie takich słów od Was potrzebowałam! :D

      Usuń
  9. Bardzo sliczny, wiosenny zestawik :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna delikatna stylizacja ;* !

    Niech Cię ręka boska chroni! ;p ani nie zbliżaj się z nożyczkami do włosów! ;) tak jak to napisała Caathleen.. ;) zazdrości Ci tych włosków wiele kobiet! a w tym wielkim gronie jestem i ja! strasznie ZAZDROSZCZĘ CI TYCH WŁOSÓW! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ale zmiana mi jest strasznie potrzebna :)

      Usuń
  11. Piękny zestaw ;)
    Ja już swoje włoski obcięłam i wycieniowałam oraz zmieniłam kolor. Po ich obcięciu włosy stały się lekkie i wyglądaj zdrowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie o to chodzi myślę że bedzie lepiej :)

      Usuń
  12. świetny zestaw! :)
    albo zetnij albo zacznij je spinać ;))

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nosiłam długie włoski już kilka dobrych lat aż w końcu znudziły mi się i potrzebowałam zmiany. Wszyscy mi odradzali (były długości ,,trochę za piersiami'' :D) ale oczywiście jak to ja uparłam się przy swoim. Obcięłam je na troszkę dłuższego boba i teraz wszyscy mówią mi, że tak mi jest najlepiej a ja sama czuje się lżejsza :D Kochana, nie słuchaj innych tylko rób to, co Tobie odpowiada! :) Każda z nas potrzebuje zmian, takie już jesteśmy :) a tak jak pisałaś w razie czego, włoski odrosną :) A tymczasem życzę powodzenia z podjęciem decyzji :D ja się zdecydowałam po chyba dwóch miesiącach rozmyślania :P buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie święte słowa! :)
      Tak samo uważam jak i Ty :)
      dziękuję ;*

      Usuń
  14. fajnie Ci w takich kolorkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy może Ci doradzać ale to Ty dobrze wiesz jak się z nimi męczysz.miałam taką długość jak Ty a gdy ścięłam włosy są zdrowsze a przede wszystkim zaoszczędzam dużo czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też ma duże znaczenie przy tak długich włosach jest strasznie dużo roboty :/

      Usuń
  16. Ja by, na Twoim miejscu je podcięła... Na lato praktyczniejsze i wygodniejsze krótkie :) później znów odrosną... do piersi to i tak nie jakieś mega krótkie :) nie sugeruj się niczyim zdaniem, zrób jak Ty uważasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie odrosną, nie ma sie co nad tym użalać :)

      Usuń
  17. dokładnie, zazwyczaj odradzają te dziewczyny , które nie wiedzą co to znaczy mieć długie włosy ( i to latem) :) a długośc do piersi to nadal bardzo długie , Ja własnie mam zamiar z takich do piersi tez skrócić, bo juz mnie denerwują . Podziwiam jak Ty wytrzymujesz w takich długich włosach ,ale to fakt wyglądają pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ta co ma długie chciałaby krótkie ale się boi obciąć, ta co ma krótkie chciałaby długie ale nie może zapuścić i tak to z nami kobietami właśnie jest :D

      Usuń
  18. Pięknie wyglądasz. Cudowna ta mgiełka i kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie wygladasz. Idealnie dobrane kolorki! Jestem pod wrazeniem <3

    Z przyjemnością obserwuję ;))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się kolory jakie włożyłaś :) Krój koszuli nie koniecznie w moim typie ale kolor śliczny, tak samo spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pierwszy raz na Twoim profilu i jestem wniebowzięta! :)
    Cudowny blog z cudowną właścicielką i na pewno od teraz będę Cię odwiedzać! :)
    Chciałam jeszcze zapytać o Twojego instagama, czy dalej go posiadasz? Ponieważ w wpisie o Tb jest on podany, a nie można go otworzyć?
    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie ! :*
      świetnie słyszeć tak miłe słowa :*

      mój instagram jest tutaj: http://instagram.com/_czarna
      nie otwiera się bo zmieniłam nick :)

      gorące buziaki ;*

      Usuń
    2. oj bardzo dziękuje! :)
      teraz będę Cię codziennie odwiedzać! :) ;*

      Usuń
  22. śliczny pastelowy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw jak w sam na raz na wiosnę:) Ja na Twoim miejscu bym obcięła włosy. Kiedyś sama mialam bardzo długie i sama sie sobie dziwie ile wytrzymałam z taką długością teraz mam krótsze niż do piersi i jest mi w nich najlepiej :) a ile czasu zaoszczędziłam i pieniędzy na kosmetykach :) MARTA

    OdpowiedzUsuń
  24. wszędzie szukałam takiej koszuli tylko w kolorze morelowym i jakoś do tej pory nie znalazłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz! śliczne wiosenne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts