poniedziałek, 19 maja 2014

Post zakupowo - przesyłkowy :)


Witam serdecznie :)

Wczoraj pisałam Wam że strasznie się przeziębiłam, ale dziś gdy wstałam rano na swoim ciele zobaczyłam mnóstwo małych czerwonych krosteczek domyśliłam się co to jest.
Od razu udałam się do lekarza i miałam rację- ospa...o zgrozo!
Jak byłam w Kołobrzegu na majówce zachorował mój chrześniak, no i że niestety ja nie chorowałam jak byłam mała to mnie złapało :/
Objawy ospy u dorosłych są często mylone z grypą tak też było u mnie: okropny ból mięśni, bardzo wysoka gorączka którą ciężko mi było zbić, ból głowy ogólnie rzecz biorąc osłabienie jak przy grypie.
Siedzę cała w białe plamki wysmarowana pudrodermem, a w następną sobotę mam wesele mam nadzieję że mi wszystko przejdzie...
Miałam w planach zrobienie tylu stylizacji tym bardziej że taka piękna pogoda, no cóż będę musiała poczekać...niestety Wy też dlatego pewnie w tym tygodniu pojawiać się będę posty kosmetyczne mam nadzieję że Wam się spodobają :)

Co do posta to dawno nie pokazywałam Wam moich nowości no i muszę przyznać że troszkę się tego nazbierało.
W jednym poście umieściłam przesyłki ze współprac i moje zakupy.
Zapraszam do oglądania :)

Trzymajcie się cieplutko :*




Ciąg dalszy współpracy z cudowną Panią Julią ze sklepu Skarby Syberii



Krem ze sklepu Paleta Zdrowia



Świetny krem do rąk ze sklepu Sveaholistic 



Dostałam propozycję współpracy ze sklepem w którym uwielbiam buszować to dla mnie raj zobaczcie sami Diamond Cosmetics



Tu również przedłużenie współpracy z hurtownią fryzjerską Hairstore



Kolejne przedłużenie współpracy ze sklepem Fiore
Na zdjeciu tylko 5 paczek bo jedna już rozpakowana, stylizacja tutaj


Współpraca ze sklepem Sara, dostałam 3 pary ale oczywiście też rozpakowane :D
Stylizacja z rajstopami tutaj


Dzięki przemiłej Pani Monice ze sklepu Incarico dostałam przepiękne body jak tylko wyzdrowieję to pojawią się w stylizacji :)



Ze sklepu Demoniq wybrałam sobie strój kąpielowy  idealny akurat na lato, tylko niestety dół jest za mały i muszę wysłać do wymiany :) 






Tutaj już moje zakupy

Od lewej:
1. Zestaw do twarzy z The Body Shop z wodorostami morskimi: żel myjący, żel na dzień i krem na noc
2. Farby do włosów będę malować na wesele 
3. Aceton do hybryd
4. Masło do ciała arbuzowe z biedronki
5. Żel antybakteryjny Dermo Pharma znajdziecie go tutaj jest niedrogi i pachnie nieziemsko <3
6. Puder ryżowy Pierre Rene 
7. Zmywacz do paznokci o zapachu kiwi kupiony w naturze
8. Kolejna maseczka Kallos moje włosy się w niej zakochały i zrobiłam sobie zapas :D
9. Żel do mycia twarzy Ziaja
10. Serum odbudowujące ubytki włosów na noc L'oreal





Coś Was zainteresowało? 
A możecie chcecie się podzielić opinią na temat któregoś produktu? Czekam na komentarze :)











30 komentarzy:

  1. ile tego:) kostium kąpielowy jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM!:) CZY TE CHROSTKI TO COŚ ALERGICZNEGO CZY DERMATOLOGICZNEGO A TO RÓŻNICA PAULINO!!:)!! WIEM COŚ O TYM BO MAM SWOJEGO DERMATOLOGA I ODWIEDZAM GO ALE TEŻ BYŁEM W KLINICE!:))) I WIEM COŚ WIĘCEJ NIŻ KOSMETYCZKI NA SPA!:))!:) WIĘC ZAPYTAM O ZIAJĘ:)??? ANTYBAKTERYJNĄ SUBSTANCJĘ CO ONA DAJE I CZY STOSOWAŁAŚ?:)))?:) DAJ ZNAĆ JAK ZWALCZYŁAŚ SWÓJ PROBLEM!:))))??? MOGĘ COŚ DORADZIĆ!:)D.

    OdpowiedzUsuń
  3. TERAZ OBECNIE UŻYWAM KREM DO RĄK ZIAJA - SKÓRA SUCHA I PODRAŻNIONA BIO OLEJEK ARGANOWY JEST SUPER!:))) TEŻ MASŁO DO CIAŁA SERIA - BIO OLEJEK ARGANOWY:)))!!! KREM DO TEGO ZESTAWU OCZYWIŚCIE NA DZIEŃ I NOC !:))) POLECAM WYDAJNIE I ZAPACHOWO NIE JEST TO GORSZE NIŻ CLARINS!:))))!:) POLECAM I TANIEJ!!!!D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ile tego wszystkiego, lakiery Shinelaq mam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wracaj do zdrowia! ja jedyne co pamiętam, kiedy przechodziłam ospę, to to, że strasznie płakałam jak mama mnie nacierała jakimiś mazidłami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe traumatyczne wspomnienia :D
      No powiem Ci że strasznie swędzą te krostki, no i ogólnie wszystko strasznie boli także nic przyjemnego :/

      Usuń
  6. Bardzo prosze o odpowiedz na e-maila.. :) Życze szybkiego powrotu do zdrówka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie twoja mama ma salon fryzjerski ? ba jakiej ulicy??

    OdpowiedzUsuń
  8. szybkiego powrotu do zdrowia, choć przy ospie pewnie będzie się ciągnęło. tyle świetnych rzeczy widzę. al akiery cudowne ! neonowy żółty !

    OdpowiedzUsuń
  9. powiedz kochana ile dałaś za to masło arbuzowe ?;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dużo nowości! Przyjemnego testowania:) No i powrotu do zdrowia, oby szybko przeszło paskudztwo! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. body jest swietne :)
    zdrowia życzę bo to Ci się przyda na najbliższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile wspaniałych rzeczy :) i ta bielizna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o łał sporo tego ale same rewelacyjne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ile wspaniałości. Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ile nowości :) super ;) pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale duuuużoooooo :-))) Kallos Keratin ♥♥♥ Najlepszy na świecie :) Pianki/musy ze Schwarzkopfa to u mnie najgorszy niewypał ze wszystkich ich farb, ale może u Ciebie się sprawdzą Kochana :)
    Gratuluję tylu współprac, nic tylko pozazdrościć, a Tobie życzyć miłego testowania :-***

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej farby to konkretnie Ci idzie;) W sumie cóż się dziwić przy takiej długości włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości, na pewno ładnie będziesz wyglądała w tym stroju kąpielowym

    OdpowiedzUsuń
  19. ile nowości wow!! czekam na stylizację z body ;)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie czekam na stylizacje:) pozdrawiam i zapraszam dzisiaj do mnie na nowy post :
    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wczoraj zakupiłam puder ryżowy z Paese, mam nadzieje ze będzie dobrze współgrał z moją cerą.

    Ja również uwielbiam maski z Kallosa, już niedługo kończę tą w biało różowym opakowaniu i mam zamiar kupić taką samą jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle współprac i świetnych nowości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts