środa, 7 maja 2014

White blazer with neon accessory :)


Witajcie :)

Dziś kolejna wiosenna stylizacja jasna z białą marynarką ze sklepu Sheinside doskonałej jakości byłam zaskoczona jak otworzyłam paczkę, myślałam że będzie zdecydowanie gorsza a tu materiał gruby no świetne wykonanie :)
Do tego żeby nie było nudno założyłam dodatki w kolorze neonowej żółci, moim zdaniem świetnie wygląda to połączenie z białym a Wam jak się podoba? :)

Chyba za chwilę idę ścinać włosy, aczkolwiek mam małe obawy że będę żałować... ale tak jak wiele z was powiedziało będę wyglądać zdrowiej to dobrze im zrobi :)
Na koniec maja mam wesele i zastanawiam się jaką wtedy będę mogła zrobić sobie fryzurę chociaż nie wchodzą w grę żadne upięcia jedynie proste albo kręcone :)

Pogoda się strasznie zepsuła, właśnie zaczyna padać i ma być burza :/
Ehh jak ja nienawidzę burzy :/
Kiedy będzie w końcu ciepło?

Miłego wieczorku Wam życzę trzymajcie się cieplutko buziaki :*
















Bluzka- nn   Marynarka- Sheinside   Spodnie- Zara   Buty- Vices   Torebka- nn (sh)   Naszyjnik- Sinsay   Okulary- George   Bransoletka- Luah white blazer with neon accessory - MODNAPOLKA.pl




Na profilu Modnej Polki dostałam status EXCLUSIVE ! 
To wielkie wyróżnienie dla mnie, strasznie się z tego cieszę :)


49 komentarzy:

  1. Pięknie jak zawsze ;) Torebeczka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę mój ukochany limonkowy neon :)
    Bardzo podoba mi się outfit!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna marynarka ;) całość z neonowymi dodatkami i butami wygląda świetnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku zestawik w 100% w moim stylu- cudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jak najbardziej na tak, ale reklamy na pasku bocznym jak najbardziej na nie. Przewijając blog, tylko reklamy rzucają się w oczy. Chyba troszkę ich za dużo, nie sądzisz? Aż rażą, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to nie przeszkadza a innym jak tam sobie chce :)

      Usuń
    2. Ja tam nie patrzę na reklamy :DO ja patrzę na post!:*

      Usuń
  6. chciałabym tak wyglądać.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz :) włosy cudowne !:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Dodatki ja bardzo ozywiły.Jednym słowem pieknie.;-)
    Włosy masz cudowne. Zetnij tylko trochę końcówki wtedy będa wygladały na zdrowsze i mocniejsze.;-)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy zestaw ;) Marynarka najbardziej przykuła moją uwagę - jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zestawienie :) tez mam taka marynarke biala i czarna i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look :) Bardzo fajna biżuteria i żakiecik <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ajj po prostu pięknie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie podoba mi się ta marynarka, aż mam chęć w taką zainwestowac :)

    czy mogłabyś zrobic oddzielny post jak zamawiac z tej strony ubrania ?:)
    Plis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naprawdę, jest solidnie wykonana porządny materiał nie spodziewałam się tak dobrej jakości jestem mile zaskoczona :)
      Kochana pewna blogerka zrobiła bardzo szczegółowy post jak zamawiać z tej strony, myślę że wyjaśniła świetnie zapraszam do poczytania :

      http://www.love-makeup-fashion.pl/2012/06/jak-kupowac-na-sheinsidecom-how-to-shop.html

      buziaki ;*

      Usuń
  14. świetny zestaw, super buty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie kochana jak zawsze,marynarka i koszulka cudo <3 a Ty jak zawsze laleczka:):*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko idealnie współgra! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie wyglądasz ;)
    i gratuluję MP ;)
    ja też już się nie mogę czekać kiedy mi to zostanie przyznane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tam Twoje dalsze opinie na temat produktu SUNDANCE? :) pytam, bo właśnie siedzę przed kompem i zastanawiam się czy zamówić ten zestaw, czy jest wart swojej uwagi, czy mogłabym się zawieść? :)
    czekam na szybką i szczerą wypowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? No to już mówię :)
      Nie patrząc na to że kosmetyk dostałam "za darmo" i jak to opinią wielu osób "muszę" ocenić go pozytywnie ja oceniam swoim szczerym zdaniem.
      Jestem bardzo z tego produktu zadowolona to świetna alternatywa dla osób które chcą szybko nabrać kolorków, pod koniec maja mam wesele i nie zamierzam chodzić na solarium niszczyć skóry, tylko po prostu użyję produktów SUNDANCE jestem zadowolona z efektów tych kosmetyków i naprawdę szczerze mogę je polecić, nie zastanawiaj sie bo warto w nie zainwestować :)

      w razie jakichkolwiek pytań proszę pisz, buziaki ;*

      Usuń
    2. oj bardzo dziękuję Ci za tak szczerą odpowiedź! :*
      hmm a nie orientujesz się, że gdybym złożyła zamówienie teraz, to kiedy mniej więcej by mi go dostarczono?

      Usuń
    3. nie ma za co po to tutaj jestem ;*

      zależy czy listem priorytetowym lub paczką czy kurierem, mi przywiózł kurier także ekspresowo zazwyczaj na drugi dzień po zamówieniu kurier jest już z paczką, a jeżeli pocztą to 2 dni idzie przesyłka także i tak szybko i tak :)

      Usuń
    4. bardzo dziękuje! :*

      nom ja właśnie wolę płacić przy odbiorze, bo tak z reguły najbezpieczniej :D ;)

      Usuń
    5. Nie ma za co :*
      Oczywiście że tak wtedy najbezpieczniej :)

      Usuń
    6. dziękuje za pomoc i jeszcze teraz składam zamówienie! :D
      a po otrzymaniu paczki pewnie będziesz miała ode mnie sporo pytań co, jak, gdzie itp się robi! :D

      Usuń
    7. Świetnie bardzo się cieszę mam nadzieję że będziesz zadowolona tak samo jak ja :)
      Oczywiście jestem do Twojej dyspozycji pisz śmiało :)

      Usuń
  19. Chciałam Cię zapytać czy pracujesz, gdzieś albo czym się zajmujesz aktualnie, jeśli oczywiście mogę zapytać? Bo nie chce Cię Kochana urazić :*
    jeśli nie chcesz nie musisz odpowiadać, pozdrawiam! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz mnie czym urazić nie martw się :)

      Niestety nie pracuję jestem w trakcie szukania pracy, ale u mnie w małym mieście ciężko o pracę :/
      Pracowałam już i to był dla mnie cudowny czas poznałam wielu ludzi i teraz też jak najszybciej chciałabym iść do pracy ale niestety nasze polskie realia...

      Usuń
    2. ojj to witaj w klubie :/ dlatego pytam, bo sama jestem w takiej sytuacji i szukam pracy..
      a długo już jesteś bez pracy? :* i co porabiasz całe dnie, bo ja niekiedy już umiem do głowy dostać! :/ :D :D

      Usuń
    3. Już rok będzie :/ Oj ja też wariuje ten kto tak długo nie siedział w domu tego nigdy nie zrozumie, wszystkim się wydaje że jest dobrze nie trzeba rano wstawać do pracy nie ma się takich obowiązków ale to nie tak...
      A ja jestem osobą która potrzebuje kontaktu z innymi ludźmi dlatego nie jest zbyt łatwo :/

      Staram się znaleźć sobie zawsze coś do pracy, lubię prace ogrodowe, tak samo w domu zawsze znajdzie się coś żeby tylko bezczynnie nie siedzieć :)

      Usuń
    4. Kurcze to tak jak ja, już rok! Jejku jak miło, że w końcu znalazłam taką osobę, która czuje to samo co ja..
      dobrze Cię rozumiem - inni myślą, że nie chce się Nam albo że fajnie, że wstawać nie trzeba. Ale czy to na pewno takie piękne? Do głowy dostać, a o pieniądzach nie wspomnę... :/

      Dookładnie, w ogródku zawsze idzie miło spędzić czas, też to uwielbiam! :) Tylko ostatni czas pogoda nie jest za doskonała.. :/

      Usuń
    5. Takich osób jak my jest teraz mnóstwo, pracodawcy nie chcą przyjmować młodych ludzi bo doświadczenia nie mamy szkoda też że nie mamy go gdzie nabyć :/
      Brak kasy to wielki problem nie oszukujmy się ale tak samo brak kontaktu z ludźmi przyjemniej dla mnie.

      Miejmy nadzieję że już teraz będzie coraz cieplej :)

      Usuń
    6. no dokładnie, doświadczenie, doświadczenie, a gdzie go uzyskać?
      ja akurat czekam na prace w Niemczech, ale tam tak samo jak u nas.. :/

      no tak, ja też do głowy dostaje, gdy kontaktu z innymi nie mam.. ta komunikatywność jest nam przecież ciągle potrzebna. no ale widzisz..

      Będę trzymać kciuki za Ciebie, tak samo jak za mnie! :*

      Usuń
    7. Dziękuję ślicznie! I życzę powodzenia daj znać jak Ci się uda :*

      Usuń
  20. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie zestawy :)
    jeansy sa idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku bosko wyglądasz :):*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, bardzo podoba mi się marynarka

    OdpowiedzUsuń
  23. buty i ta marynarka cudo poprostu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Meeega mi się wszystko podoba ;) Te dodatki neonowe są cudniaste :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw, marynarka wygląda pięknie, neonowy żółty dodaje charakterku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze idealna stylizacja ^^ Mnie już też denerwuje ta beznadziejna pogoda.. Tak samo jak w tamtym roku;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts