czwartek, 8 maja 2014

Zamiennik szczoteczki do twarzy Clarisonic :)


 Witam Was! :)

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim dzisiejszym zakupem a mianowicie szczoteczką do mycia twarzy z Biedry kupioną za 19,99 zł! :D

Stwierdziłam że nawet jak nie będzie się nadawać to nie szkoda tych dwudziestu złotych żeby ją wypróbować, a nóż widelec się sprawdzi. 
I tak też się stało, pokochałam ją od pierwszego użycia ! 
Zajechałam do domu i od razu wzięłam się za testowanie.

 Dwa razy umyłam buzię normalnie żeby zmyć makijaż (używam fluidu Dermacol i bałam się że zabrudzi mi szczoteczkę) następnie na szczoteczkę nalałam odrobinę żelu do mycia twarzy (ja używam żelu z The Body Shop matującego do cery tłustej z morskimi wodorostami) i zaczęłam myć twarz.
Wiecie co? Nie mogłam przestać ! :D
Mega przyjemne uczucie, delikatne włoski niesamowicie masują buźkę, do tego pomimo tego że umyłam wcześniej buzię dwa razy to jeszcze szczoteczka zebrała mi sporo fluidu, no dla mnie cudo! 
Dzięki takiemu oczyszczeniu mogę mieć pewność że cały makijaż jest dokładnie zmyty a twarz nieskazitelnie czysta :)

Po takim myciu buzia jest mięciutka, delikatna i niesamowicie gładka, mam nadzieję że nie zawiedzie mnie przy dalszym używaniu na razie jestem nią zachwycona, do tego śmiesznie niska cena pozwala większości z nas na wypróbowanie tej szczoteczki na sobie :)

Cechy urządzenia:
- Szczoteczka nadaje się do mycia, masażu a także nakładania makijażu.
- Posiada 4 zmienne nasadki każda przeznaczona do innej czynności.
- Dwie prędkości obrotowe, wolniejsza i szybsza.
- Działa na dwie baterie AA 1,5 V
- Dołączone bardzo praktyczne etui idealne do przewożenia szczoteczki w podróży 


Kupicie czy nie? :)

Używacie jakichś tańszych zamienników popularnej już szczoteczki Clarisonic? 
A może jesteście posiadaczkami tej z Biedronki? 
Czekam na Wasze opinie :)

Trzymajcie się cieplutko buziaki ;*




























64 komentarze:

  1. JA SOBIE PODOBNE URZĄDZENIE DO PIELĘGNACJI KUPIŁAM I JEST SUPER
    http://allegro.pl/derma-seta-bezbolesny-depilator-masazer-i4219012181.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze fajna sprawa!
      Jak się sprawdza jaka depilator? :)

      Usuń
    2. JESTEM Z NIEGO ZADOWOLONA, ZA TAKĄ CENĘ SIĘ OPŁACA!

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam o tej szczotce! Dzisiaj lece do Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam dziś Twoją mamcię z Biedrze myślałam że Ją wysłałaś po to :D

      Usuń
  3. Widziałam ja w biedronce ale jakoś nie jestem do tego przekonana :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę takie cuda :D Fajna, ale raczej dla mnie nie przydatna ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna takiej szukałam także dla mnie bardzo przydatna :)

      Usuń
  5. no właśnie wydaje mi się super ta szczotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I co obcięłaś włosy??? :):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ściełam wczoraj już miałam obcinać ale mama mi odradza i teraz to już nie wiem :/

      Usuń
    2. ja tam podciełam raz az porządnie i teraz rosna jak na drozdzach i są gęste, a jakie zdrowe :)

      Usuń
  8. Ojej chyba polecę po nią, o ile u mnie jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak myslisz czy usunie z nosa czarne chrostki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ze po jakimś czasie używania na pewno, bo dokładniej oczyszcza skórę niż przez zwykłe mycie.

      Usuń
  10. Za niedlugo sie po nia wybieram mam nadzieje ze tez sie sprawdzi :) w koncu dokladne oczyszczenie buzi jest bardzo wazne. Milego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm a nie masz skóry czerwonej lub podrażnionej po takim myciu ??
    Bo jestem posiadaczka skóry wrażliwej / trądzikowej i obawiam się podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam właśnie a sama się tego obawiałam, moja skóra jest podatna na szybkie zaczerwienia a po tym jest dobrze :)

      Usuń
  12. o kurcze ale fajne :D dawno ją kupiłaś?;D też bym ją wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakich kosmetyków do twarzy używasz? Jak wygląda Twoja codzienna pielęgnacja? Czytałam, że miałaś problemy z trądzikiem i ja niestety też z nim walczę od kilku lat..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przede wszystkim matujących bo mam cerę tłustą kupiłam sobie kosmetyki z The Body Shop z morskimi wodorostami mam nadzieję że się sprawdzi, używam też mleczka aloesowego który doskonale goi ranki zaczerwienienia, na "zachciewajki" co miesiąc używam punktowo żelu DUAC.

      Planowałam przygotowanie takiego posta o pielęgnacji mojej cery był już taki a że mam fioła na punkcie pielęgnacji twarzy to co chwile zmieniam kosmetyki lubię nowości dlatego taki post może sie pojawić :)

      Usuń
    2. To super :):)
      Czekam w takim razie z niecierpliwością na posta :):)
      POZDRAWIAM :):):):)

      Usuń
  14. Poleciałam od razu po nią jak zobaczyłam i mam nadzieję że się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzialam wlasnie na ebayu za grosze i zastanawialam sie nad kupnem, ale boje sie, ze podrazni mi naczynkowa cere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie dużo kosztuje to warto spróbować :)

      Usuń
  16. wow super jest ta szczoteczka mega tania !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. hej :D spytałabyś sie prowadzącej kasiulkowyblog czy bedzie dalej prowadziła bloga ?
    Bo my wchodzimy codziennie a tu nie widać nowości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiałam z nią nie dawno o tym i mówiła że na razie nie ma czasu,codziennie do późna praca, szkoła w czerwcu czekają ją egzaminy a po tym kto wiem może znowu zacznie blogowanie :)

      Usuń
  18. A zaryzykuje, w końcu to nie są duże pieniądze. Jutro lecę do Biedronki i kupuję ... o ile jeszcze będą te cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam sobie i swojej siostrze obie jesteśmy zadowolone, daj znać jak kupisz i jak się sprawdzi po pierwszym użyciu :)

      Usuń
    2. a są teraz w ofercie?:)

      Usuń
    3. Tak sa bo dziś kupiłam a one są własnie od dziś w Biedronce :)

      Usuń
  19. Myślę , że zaryzykuje , kiedyś już ja widziałam , i zastanawiałam się nad jej kupnem . mam nadzieję , że u mnie również się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda całkiem dobrze. :)

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna:) mam nadzieje, ze jeszcze uda mi sie ja zdobyc:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy produkt, muszę koniecznie go poszukać w jakimś sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. widziałam dzisiaj, i pomyślałam, może ktoś pokaże, a tu proszę ;), zaskoczyła mnie ta gąbeczka do nakładania makijażu, i chyba nie będę czekać na przeceny tylko też kupię za 20 zł, to przecież wcale nie tak dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :)
      No gąbeczka może być ciekawa jeszcze nie używałam :)
      Nie ma co czekać na przeceny bo cena i tak jest śmiesznie niska, a zresztą myślę że te szczoteczki nie doczekały by nawet przecen :)

      Usuń
  24. Ja mam lunę i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez jej użycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam swojej dopiero 2 razy ale tez juz nie wyobrażam sobie mycia buzi bez tej szczotki, moja nowa miłość :D <3

      Usuń
  25. O ja świetnie że natrafiłam na Twój post :D Miałam w planach wybrać się jutro po nią do Biedry , i teraz się upewniłam, że warto :D Wstaje rano i biegnę po nią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! :)
      Mam nadzieję że Ci się sprawdzi, czekam też na posta o tym :)

      Usuń
  26. Hallo, to znowu ja! :)
    Juz dzisiaj dostane moje produkty SUNDANCE, bo otrzymałam e-maila! :)
    Chcę Cię prosić o pomoc, co najlepiej użyć i co do czego?
    Do czego służy balsam, do czego mus, a do czego mgiełka?
    Czy preparat mogę nałożyć w ten sam dzień w który wykonam depilację i nawilżenie skóry balsamem?

    Gdy będziesz miała chwilkę czasu, bardzo proszę o pomoc :)
    Buziaki. :*
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię ! :)
      Świetnie że piszesz, czekałam na Twoją wiadomość :)
      Ja balsamu używam ogólnie do całego ciała, mus na twarz bo jest lekki i delikatny odpowiedniejszy na twarz, a mgiełki jeszcze używałam ale to jest coś w stylu "rajstopy w sprayu" tak jak ten z sally hansen :)

      Dzień wcześniej przed użyciem kosmetyków należy wykonać peeling całego ciała żeby zapewnić kosmetykom lepszą "przyczepność" i żeby efekt trzymał się dłużej, następnie nawilżasz balsamem całe ciało szczególnie zwracając uwagę na łokcie, kolana i kostki.
      W dzień zastosowania kosmetyków z godzinę wcześniej znowu nakładam balsam nawilżający na kolana, łokcie i kostki.
      Depilację bym sobie odpuściła tego dnia, nie wiadomo jak preparat na to zareaguje.
      Obejrzyj sobie filmik instruktażowy :)

      https://www.youtube.com/watch?v=dWEZWPsU-9g

      Jeżeli masz jeszcze jakiekolwiek pytania pisz śmiało :)
      Możesz też skontaktować się ze mną przez maila 15.paulina@gmail.com

      Buziaki :*

      Usuń
    2. Oj to miło, że czekałaś ;)
      Nom już nie umiałam wytrzymać, to pytania odnośnie SUNDANCE pisałam już w nocy! :D
      Ale jestem zachwycona, bo produkty mam już w domu :D Jestem zaskoczona, a zarazem ucieszona tak szybką dostawą! :))

      Hmm na razie nie wiem, o co bym mogła jeszcze zapytać, bo wszystko dokładnie mi wytłumaczyłaś za co jestem Ci bardzo wdzięczna :*

      A jeszcze jedno pytanie odnośnie plam: czy powstały Ci gdzieś jakieś smugi? i jak to z nakładaniem produktu na ręce, dłonie, dekolt i twarz? czy nie powstają żadne plamy albo czy produkt nie jest specyficznie widoczny w tych miejscach? bo nie chcę, by ktoś pomyślał, że używam jakiegoś taniego samoopalacza którego nie umiem dobrze rozprowadzić hehe :D :D

      Usuń
    3. Oo widzisz to super ! :)

      Myślę że wszystko Ci powiedziałam :) Nie ma za co Kochana bo jestem tu żeby pomagać ;*

      Na dłoniach i stopach radziła bym bardzo ostrożnie, ja chociaż starałam sie nakładać jak najmniej to i tak było widać miejscami, na dłoniach dokładnie miedzy palcami i w tych zagnieceniach trzeba go dobrze rozprowadzić i mokrą chusteczką wytrzeć skórki przy paznokciach tak samo na stopach :)
      co do szyji to ostatnio rozprowałam tylko do linii żuchwy bo na twarz dla mnie jest za ciemne i każdy nałożony fluid wygladał za jasno hehe, ale to może dlatego ze długo trzymałam Ty możesz potrzymać np. tylko godzinę nie po 6 tak jak tam pisze :)
      o jakichkolwiek zaciekach nie ma mowy no chyba że po nałożeniu ma sie kontakt z wodą :)

      Usuń
    4. Dodatkowo na dłonie i stopy można rozprowadzić najpierw balsam nawilżający bądź zmieszać preparat z balsamem nawilżającym by była jaśniejsza tonacja. Pozdrawiam

      Usuń
    5. yhym, a to w takim razie trzeba to zmyć?
      bo ja chciałam sobie to nałożyć dopiero dziś wieczorem, po kąpieli i do jutrzejszej wieczornej kąpieli, czyli tak nie można? czy o co chodzi?

      Usuń
    6. Tak po 6 godzinach trzeba wziąć kąpiel i w razie potrzeby nałożyć jeszcze raz żeby pogłębić kolor :)

      zapraszam do przeczytania notki, tam pisałam krok po kroku co robię :) http://paulinowyblog.blogspot.com/2014/04/bezpieczne-opalanie-z-sundance.html

      Usuń
    7. Tak, tą notkę już czytałam i mam cały czas ją otwartą w przeglądarce, tylko tak jeszcze pytałam dla pewności :D
      Dobrze, to bardzo dziękuję za pomoc i już dalej nie męczę, bo pewnie masz mnie już dość, hehe :D
      Pozdrawiam :*
      E.

      Usuń
    8. Heheh nie żartuj nie mam dość spokojnie pytaj jak masz wątpliwości :*

      Usuń
    9. okey, na pewno jeszcze jakieś pytania znajdę :D
      E.

      Usuń
  27. też mnie kusi ta szczoteczka :D ale czy sie sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda ciekawie, jak znajdę u siebie w biedronce to zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam taką końcówkę szczoteczki w depilatorze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :)
    Mogłabyś napisać do czego używasz poszczególnych końcówek??
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie używam tylko tej szczoteczki jeszcze nie wiem do czego użyję pozostałych :)

      Usuń
  31. rowniez ją kupilam! i jest cudowna, nie wyobrazam sobie teraz oczyszczania twarzy bez niej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts