wtorek, 13 maja 2014

Burgundowa spódniczka :)


Witajcie Kochani :)

W dzisiejszym poście prezentuję Wam mój nowy zakup czyli spódniczkę firmy River Island która kupiłam dziś w sh. 
Nie uwierzycie jaka była jej cena! Jedyne 1,90 zł haha stwierdziłam że ostatnio jestem królową okazji :D
Bluzeczka którą mam na sobie również pochodzi z sh tylko ta akurat ze sklepu w którym kiedyś pracowałam :)
Do tego śliczne rajstopki firmy Fiore, zajrzyjcie do asortymentu bo bardzo duży wybór przeróżne wzory i struktury :)

Kupiłam też kilka innych rzeczy które będą pojawiały się w kolejnych notkach, zresztą zamierzam zrobić post ostatnimi zdobyczami z sh bo trochę mi się ich uzbierało.
Jesteście zainteresowane takim postem?

Jak Wam się zestaw podoba? :)

Życzę spokojnej nocy, dobranoc :*



















Bluzka- Vero Moda (sh)  
Spódniczka- River Island (sh)  
Buty- nn 
Torebka- Sinsay
Rajstopy- Fiore
Zegarek- Geneva (allegro
Pierścionek z perełką- nn
Pierścionek obrączka- h&m 
Żółty neonowy lakier- Diamond Cosmetics  





77 komentarzy:

  1. jejciu jaka boska spódnica ;)
    Ty to Kochana masz szczęście do sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem wszyscy wygrzebują super rzeczy w sh a ja w ogóle nie ma do tego szczęścia :) Fajna stylizacja, ale dla mnie spódniczka za krótka :)
    MAGDA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh próbuj Kochana może i Tobie się uda, też kiedyś nie miałam to tego szczęścia, w ogóle nie chciałam zaglądać do takich sklepów dopóki sama nie zaczęłam w takim pracować i zauważyłam jakie perełki można znaleźć :)

      Spódniczkę można zawsze trochę opuścić a zresztą po to jest młodość żeby nosić takie mini :D

      Usuń
    2. popieram <3 jeśli się ma co pokazywać to czemu nie ? ;>

      Usuń
  3. strasznie ci te rajstopy wychudzają nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojego punktu widzenia ciut za bardzo.
      pomimo, że jesteś szczuplutka.

      Usuń
    2. No wiesz każdy nosi tak jak lubi i szanuje to że masz inne zdanie :)

      Usuń
    3. Hehe wydaje mi się, że po prostu Paulina ma chude i zgrabne nogi i rajstopy nie mają tu nic do rzeczy :D Gdybym ja takie miała, to spódniczki ściągałabym tylko po to, aby założyć kolejne :D

      Usuń
    4. Hahah dziękuję Kochana ! :D

      Usuń
  4. 1,90????:o gdzie takie sa sh?! Juz pędzę :D
    Zazdroszczę takiej zdobyczy bo tez chodzę po sh ale takiej piękności nie zdobyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taka mi się trafiło :D
      Czasem naprawdę w każdym sh można trafić chociaż jedną taką świetną rzecz także trzeba chodzić :)

      Usuń
  5. cudowna pikowana spódniczka <3 Rajstopy też idealne i ten pierścioneczek czy to jakiś zaręczynowy ? ;> wybacz za wścibskość :D ale jest prześliczny i też taki chcę! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Kochanie pierścionek kupiłam sobie za 15 zł w zwykłym sklepie z biżuterią i służy mi już tyle czasu nie czarnieje ani nic się z nim nie dzieje, jest cudowny wiem :D <3

      Usuń
    2. za 15 zł ?! ;ooo wygląda jak by był z Apartu za jakieś 1500zł co najmniej ;o Ale świetny! Ty to wgl masz instynkt zakupoholiczki,w takich cenach co Ty znajdujesz to tylko pozazdrościć ! <3

      Usuń
    3. Poważnie? No to fajnie że tak wygląda :D
      Heheh z tym się muszę zgodzić trafia mi się okazja za okazją :D

      Usuń
  6. jestem w szoku.... 1,90 :) niezły sh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega okazja! Ja to nie umiem szukać w sh

    OdpowiedzUsuń
  8. szok! ;o
    piękna stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetnaaaa! :))

    fajne masz te rajstopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wspaniała, rewelacyjna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wow nie mogę uwierzuć że taka taniocha spódniczka rewelacja, a włosy boskie ja takie długie miałam tylko na komunie :P

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz szczęście :D ja nigdy nic nie potrafię znaleźć :D spódniczka śliczna <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej śliczna ta spódniczka, bardzo ładna również torebka i oczywiście szpilki, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, nietypowe dla ciebie kolorki :) Ja to w sh nie umiem nic ciekawego znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie potrafiłam ale czasem zupełnie przypadkiem coś się moze trafić więc trzeba próbować :)

      Usuń
  15. ja tez chce takie sh! gratuluje :) spódniczka jest cudwona:) swietny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja i śliczne perełki z SH :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja.;-) Piękna ta spódniczka.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W ktorym sh kupilas spodniczke???? Jestem z owi wiec bede wiedziala :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zwstawik a zwłaszcza ta spódniczka ,dobry sh,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne nogi i rewelacyjne rajstopy, możesz sobie pozwolić na takie stylizacje, zazdroszczę figury, ja jestem niższa :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja, cudowne masz włosy ;) zazdroszczę figury ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz !:)
    i do tego te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. to chyba moja ulubiona stylizacja Twoja! ♥ aż się nie chce wierzyć, że spódniczka i bluzka z sh! przepięknie wyglądasz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  25. jasne, że chcemy posty związane z perełkami z lumpeksu! motywują one do buszowania po tego typu sklepach! spódniczka MEGA, zazdro x 1000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie wierze, po prostu nie wierze! chętnie poczytałabym o twoim doświadczeniu w pracy w lumpeksie, taki poradnik :-) a pierścionek i obrączka podsyca ciekawość, ale wiem, że byś się z nami podzieliła tą wiadomości co nie???;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie przygotuję posta z ostatnimi zdobyczami :)
      Ooo wiesz co to świetny pomysł, nawet o tym nie pomyślałam! :)
      No oczywiście że bym się podzieliła! Póki co nie śpieszy mi do takich spraw :D
      Obrączka jest z h&m a pierścionek kupiłam sobie sama nawet nie jest złoty ale wygląda przecudnie dlatego musiałam go mieć :D

      Usuń
  26. śliczna stylizacja:) rajstopy bardzo ładnie podkreślają Twoje nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej :) czytalam, że miałaś problemy z cerą, jak pozbylas się blizn? Mialas może dermabrazje lub mikrodermabrazje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię :)
      Blizny niestety wciąż mam ale cały czas działam żeby się ich pozbyć czyli zabiegami Laserem Frakcyjnym Co2. Miałam robione już 2 takie zabiegi i na jesień jadę na kolejny, ponieważ latem nie można gdyż twarz pół roku po takim zabiegu nie może być wystawiana na promienie słoneczne.
      Tutaj możesz poczytać o moim ostatnim zabiegu: http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/11/kolejny-zabieg-laserem-frakcyjnym.html

      Dermabrazja jest dobra ale dla mniejszych blizn lub bardziej przebarwień niż takich dołków jak ja mam gdzieniegdzie, więc wiesz to wszystko zależy od tego jakie masz blizny :)

      W razie jakichkolwiek pytań śmiało pisz :)

      Usuń
    2. Dziękuję, zaraz przeczytam o Twoim zabiegu ;)
      ja niestety również mam takie dziurki, może nie wiele,ale jednak :c Kosmetyczka doradziła mi dermabrazje i teraz się zastanawiam, a ile płaciłaś za laser jeżeli można wiedzieć? ;)

      Usuń
    3. Ja bym doradzała jednak laser :)
      Ja zapłaciłam 600 zł ale dlatego że jestem stała klientką tej kliniki bo tak to są droższe :)

      Usuń
    4. Będę musiała się zastanowić jeszcze co wybrać, dzięki za odpowiedz ;*

      Usuń
    5. No dokładnie :)
      nie ma za co :*

      Usuń
  28. Spódnica super, co do góry jestem na nie.
    Nie lubię jak widać bieliznę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę takiej zdobyczy no i cen w sh :D Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama lubię zakupy w SH bo jeśli wydybię jakąś perełkę i to jeszcze w niskiej cenie daje mi tą większą satysfakcję niż te zakupy w sklepie :) Spódniczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna spódnica Paulinko, i w dodatku za taką cenę :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz przepięknie! Zazdroszcze takiego łupu i to w takiej cenie:) Całość wygląda imponująco na pewno każdy na ulicy się oglądał za Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeja! Czemu ta spódnica nie trafiła do sh tam gdzie ja kupuje!! Piękna jest;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz śliczną spódniczkę i przepiękne długie włosy ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  35. w jakich sh w ostrowi zazwyczaj kupujesz ubrania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło cukierni Burkiewiczów w piwnicy, w szmizjerce, koło cyfrowego polsatu niestety nie wiem jaka to ulica jest, na ulicy kilińskiego na rogu, w justynie ale to są outlety i teraz jeszcze na batorego nowy otworzyli po schodkach na górę w którym też można fajne rzeczy znaleźć :)

      Usuń
  36. rajstopy <3 zakochałam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. A mnie się nie podoba ten zestaw. Wg mnie mocno wyzywający. Koronkowa bluzka, krótka spódniczka i te rajstopy, osobno na pewno fajne rzeczy, razem niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma prawo do innego zdania :)
      Mi akurat się podoba wiadomo że nie założę tego zestawu nie wiadomo gdzie bo wszędzie nie pasuje ale na imprezę jak najbardziej :)

      Usuń
  38. A ta spodniczke w ktorym sh kupilas? "Fanka" z ostrowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Można wiedzieć czym się na co dzień zajmujesz? Gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jaka Ty jesteś chudziutka drobinka:)

    ile ważysz ?:)
    zazdroszcze spodniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. o nie naprawde sh?;p kurcze oddawaj!;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Może zrobić jakąś wyprzedaż szafy? :-) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dopiero teraz zauważyłam że źle napisałam :D chodziło mi o to czy Ty planujesz może jakąś wyprzedaż szafy? :)

      Usuń
    2. Jakoś się nie mogę do tego przybrać hehe :D
      Bo już miałam zrobić to dawno, mam nadzieję że podczas porządków na lato coś wygrzebię i wystawię :)

      Usuń
  43. Jakie chudziutkie nóżki ! ;o <3 Zestawik świetny .

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciuszki same w sobie fajne ale razem wyglądają strasznie wyzywająco :< nie ubrałabym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts