wtorek, 27 maja 2014

Mała metamorfoza włosowa i aktualizacja pielęgnacji :)


Witam Was serdecznie :)

Troszkę mnie tu nie było między innymi dlatego że od niedzieli nie miałam internetu z powodu usterki, burza spaliła mi ruter no i całe szczęście dziś już mam połączenie ze światem :D
Kurcze ale ciężko bez tego internetu, jak tu bez niego żyć :D

Wróciłam już do zdrowia, ospę przeszłam tylko z kilkoma krostkami i na szczęście już jest po wszystkim :)


Wiele z Was w ostatnim czasie pyta mnie o moje włosy i ich pielęgnację, a że dawno nie było takiego postu to właśnie postanowiłam go napisać :)

Na zdjęciach możecie zobaczyć moją małą metamorfozę włosów.
Ścięłam same końcówki dzięki czemu włosy wyglądają o niebo lepiej i zmieniłam kolor włosów na troszkę ciemniejszy :)
Zdjęcia z lewej przed i po prawej zdjęcia z dziś :)




Tutaj kolejne porównanie pierwsze zdjęcia to zdjęcie włosów zrobione rok temu i na dole dzisiejsze, jest ogromna różnica zaczęłam bardziej dbać o włosy ponieważ do tej pory nie przywiązywałam do tego większej wagi.
Zresztą same oceńcie :)



Tym sposobem podcinam sobie sama popalone od prostownicy końcówki.
Nawijam cienkie pasmo na palec i po prostu obcinam je nożyczkami, uwierzcie że różnica ogromna :)
Moja mama (fryzjerka) cały czas narzekała na moje włosy a gdy zabrałam się za nie i podcięłam stwierdziła że w końcu doprowadziłam je do normalnego stanu i wyglądają ładnie :D




Kosmetyki które pomogły mi "ogarnąć" moje włosy :)



1. Szampony do włosów:
- Szampon Wax klik uwielbiam go niesamowicie oczyszcza włosy, są po nim takie "skrzypiące" zapewne każda z Was wie co mam na myśli :) Na dodatek jest bardzo wydajny wystarczy kropelka żeby umyć dużą część włosów.
- Alterra, tego szamponu raczej nie muszę przedstawiać każda z Was go zna, ostatnio wpadłam na pomysł i połączyłam go z szamponem Gliss Kur (zdjęcie poniżej) 
I wiecie jakie efekt?! Nie zgadniecie! Mega mięciutkie włosy nie potrzeba już użycia jakiekolwiek odżywki do tego są bardzo gładkie i proste pokochałam te połączenie. A Wy łączycie szampony? Czy tylko ja mam takie pomysły? :D





2. Odżywki do włosów:
- Alterra, również nie muszę przedstawiać, ukochana maska wszystkich włosomaniaczek :)
- Planeta Organica balsam z olejkiem arganowym klik, cudowny zapach! Jestem pod wrażeniem za każdym razem gdy go nakładam na włosy, wielkim plusem jest to ze zapach utrzymuje się przez bardzo długo czas. Włosy są po nim miękkie, nawilżone i fajnie się rozczesują aczkolwiek mi się trochę puszą po nim, jednak nie zrezygnuję z niego :)
- Pilomax maska do włosów ciemnych klik, ta mnie jakoś do siebie nie przekonała nie czuję żeby moje włosy były po niej nawilżone a wręcz przeciwnie poplątane, ciężko się rozczesują, zazwyczaj nakładałam ją gdzieś na ok. godzinę żeby zaczęła działać i siadałam u mamy w salonie pod suszarą żeby lepiej się wchłonęła wtedy ma lepsze działanie :) Używam jej zawsze po szamponie Wax. Dam jej jeszcze szansę. 
- Kallos Kreatin, to zdecydowanie mój nr. 1 wśród masek! Kocham kocham kocham! Nie wyobrażam sobie mycia włosów bez użycia tej maski. Włosy są po niej mega miękkie, delikatne, lejące się, błyszczące, proste nie potrzebuję prostowania całych włosów po niej.
Kupiłam już sobie zapas kolejnej w domu mam 2 i mamie do salonu także kupiłam jedną :)
Używałam też szamponu z tej serii ale nie spodobał się mi i skończyłam go używać, plątał mi włosy i były po nim takie szorstkie.




3. Serum i olejki:
- Olejek arganowy klik, włosy po nim niesamowicie błyszczą są nawilżone, zresztą każda z Was wie jak cudowne działanie na włosy i nie tylko am olej arganowy :)
- Serum na noc odbudowujące strukturę włosa L'oreal, ten produkt kupiłam w secondhandzie, tak dokładnie w secondhandzie! Produkt nowiutki zapakowany, jeszcze zabezpieczone wieczko, stwierdziłam biorę do tego śmieszna cena 5 zł :)
Zapach marzenie! Uwielbiam go nakładać na noc i po prostu czuć ten cudowny zapach. Świetnie nawilża włoski, błyszczą się, są mięciutkie i czuje że są nawilżone.
- Olej kokosowy klik, o tym produkcie także nie muszę wiele mówić każda z Was go zna i jego dzianie, istne cudo! Nawilża jak mało co, bardzo lubię tą miękkość włosków po nim :)

Wszystkie oleje i serum nakładam na całą noc, stosuję je wszystkie na przemian  zazwyczaj co 2 dni tak żeby na drugi dzień umyć włosy.



4. Mgiełki i spray chroniące przed wysoką temperaturą:
- Isana mgiełka do włosów suchych z rozdwajającymi się końcówkami, kupiłam z ciekawości i szczerze mówiąc nic nie robi z włosami, odczuwam że moje włosy po niej są jakieś sztywne. Nie kupię ponownie.
- Marion termoochronna mgiełka, uwielbiam te produkty Mariona świetnie chroni włosy, pięknie pachnie i jest tania :)
- Marion spray prostujący włosy, tą mgiełkę warto mieć dla samego zapachu który jest zabójczy! Te z Was które używały jej choć raz przyznają mi racje, zapach cudowny!  Nie wiem do końca czy działa ale jakoś bezpieczniej się czuję gdy przed prostowaniem popsikam nią włosy :)
- Bed Head spray wygładzająco-prostujący klik, cudowny produkt! Popsiukany na mokre, suche czy niezbyt świeże już włosy działa genialnie! Utrzymuje efekt prostych włosów do kolejnego mycia, świetnie wygładza włosy a wszystkie odstające kosmyki stają się mniej widoczne. Ułatwia prostowanie włosów i ślicznie pachnie. Użyty na nieświeże włosy odświeża je i nadaje im niesamowitej lekkości. Jest bardzo wydajny a produktu jest bardzo dużo także warto w niego zainwestować :)




5. Szczotka:
Tangle Teezer klik bez tej szczotki nie wyobrażam sobie już czesania moich włosów, dla wszystkich którzy jeszcze zastanawiają się nad jej kupnem, dziewczyny nie zastanawiajcie się.
Nie ciągnie nie wyrywa włosów idealnie rozczesuje.
Jeżeli chcecie poczytać więcej zapraszam tutaj na posta :)



No to się rozpisałam :D
Mam nadzieję że post Wam się spodoba, czekam na opinie jak Wy pielęgnujecie swoje włoski :)

Gorące buziaczki ! :*

67 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja włosowa zmiana, widać że włosy odżyły :) A i z ciemniejszym kolorem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a tamten kolor był już nieźle wypłukany :)

      Usuń
  2. Aj, śliczne masz te włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne masz włosy:) ale czy skrócone końcówki nie zniszczą się tak samo podczas prostowania jak te obcięte? Ja myślę nad podcięciem, ale boję się bo skrócę, zniszczą się i tak a na dodatek będę czekać na to aż odrosną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niszczą się jeżeli nie stosuje się odpowiedniego zabezpieczenia ich. Myślę że możesz spróbować tym sposobem co ja, nawijaj na palec i popalone końcówki po prostu ścinaj zobaczysz że o niebo lepiej będą wyglądać :)
      Zresztą zobacz że ja wcale tak dużo nie podcięłam a o ile lepiej wyglądają, warto zaryzykować :)

      Usuń
  4. chyba robisz to specjalnie! popsułaś mi wieczór haha :D
    tak serio to cudowne masz te kłaczki - przed i po, nie mogę się napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah no skąd Kochana nie miałam takiego zamiaru :)
      dziękuję :*

      Usuń
  5. zastanawiałam się nad tą maską kallos kreatin dłuższy czas, ale od razu po Twojej opinii kupuję ;) włosy masz boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nie zastanawiaj się tylko kupuj jest cudowna :)

      Usuń
  6. Efekty są piękne włosy masz do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju naprawdę śliczne masz teraz te włosy!
    Mogę wiedzieć co ile tak średnio je myjesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj co dwa dni :)
      Jak pracowałam niestety musiałam myć codziennie :/

      Usuń
    2. czemu?;p

      Usuń
    3. Bo szybko robią mi się przychlapnięte nie wyglądają zbyt ładnie, zresztą ja lubię mieć czyste umyte włosy ale to chyba jak każdy...no może nie każdy hehe :D

      Usuń
  8. Prowadzisz świetnego bloga :)bardzo przydatny post,
    pozdrawiam Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardziej poważnie w tym ciemniejszym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy kolor dużo lepszy od starego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj chcę zaprosić Cię do obejrzenia oraz polubienia mojej strony z oryginalną modą włoską. Serdecznie zapraszam :) https://www.facebook.com/TorselloGourmetFashion

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te wloski! Ciemniejszy kolor dodal Ci wyrazistosci :) myszo! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A pokażesz jak Twoje włoski wyglądają bez prostowania?

    OdpowiedzUsuń
  14. no i wyglądają o wiele lepiej ! a jak napisałam, że masz zniszczone końcówki to na mnie najechałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie było z nimi jeszcze tak tragicznie aczkolwiek nie ukrywam ze teraz wygladają lepiej :)

      Usuń
  15. Wow w ciemniejszych wygladasz tak poważniej a zarazem niesamowicie kobieco super kolorek a długość włosów wrrrr poprostu zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważniej może przez tą czerwoną szminkę? :D

      Usuń
    2. Możliwe ze tak ale ogólnie tak jest ze kolor ciemniejszych dodaje lat a jaśniejszy odejmuje ale do ciebie niesamowicie pasuje ciemniejszy;)))

      Usuń
  16. Jeżeli chodzi o obcięcie, to zmiana jak najbardziej na plus ;) Aczkolwiek kolor podobał mi się bardziej poprzedni ;p Ale najważniejsze jest to, byś to Ty się w nim dobrze czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ponownie! :)
    Jestem z zawodu fryzjerką i muszę bardzo pochwalić Twoje samodzielne obcięcie - prościutko oraz z superowym efektem! :) Widać całkowitą różnicę i powiedz czy nie lepiej włosy wyglądają w tym stanie co są teraz? :)
    Lepiej prezentują się grubsze końce, niż cieniutki piórka, popalone przez prostownice ;) Coś wiem na ten temat, bo jestem fryzjerką, a samej mi było szkoda obcinać moich długich włosów! :D

    Alee dziewczyny!! Lepiej podcinać co miesiąc ten centymetr, niż po roku ściąć połowę włosów z powodu ich zaniedbania i zniszczenia! ;)

    Pozdrawiam Cię gorąco!
    E. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowanie lepiej zastanawiam się czego wcześniej się bałam, no ale to to jest jak się człowiek przyzwyczai do czegoś :)

      Usuń
    2. Dokładnie! :)

      Usuń
  18. tez tak podcinałam koncowki ( wręcz wyszukiwałam tylko tych rozdwojonych koncowek) ale z czasem dalo to efekt nierownych wlosow i "kikutów" na koncu i sie wkurzylam i scielam 10 cm u fryzjera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ścinam ich tylko troszeczkę żeby właśnie nie wystąpił taki efekt :)

      Usuń
  19. Ładny kolorek ;) Ooo też używam tej Kallos Keratin , nawet ją miałam w jakimś starszym poście kosmetycznym :) Wiem , że bardzo się opłaca bo za taki "słój" płaciłam ok 10 zł w Hebe. Też nią byłam zachwycona tylko potem już musiałam ją zamieniać z innymi bo jak używałam jej prawie codziennie ( bo codziennie myję włosy ) to przestałam zauważać takie efekty, a jak używam ją na zmianę z inną to jest super ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten duet Pilomax ale ani maska ani szampon szczególnie mnie nie oczarowały. Masz bardzo ładne włosy chociaż szczerze przyznam że poprzedni kolorek jakoś bardziej mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszcze mamy fryzjerki:) teraz wlosy wygladaja duzo lepiej:)
    nie laczylam nigdy szamponow ale musze chyba sprobowac:) i musze w koncu kupic maske z Kallosa

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnemu we wszystkim ładnie , zazdroszcze Tobie Kochana takich dlugich wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też stosuję ta odżywkę z Keratin :)
    super zmiana:)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo widzę kochana, że używamy niemal tych samych produktów :)
    Alterrę wręcz kocham :)
    włoski masz boskie, zmiana na pewno na plus choć w ciepłym odcieniu także pięknie wyglądałas:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, dużo tych kosmetyków.:) No jest różnica.:) Są bardziej zadbane , ale moim zdaniem poprzedni kolor bardziej Ci pasował.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardziej mi się podobasz w jaśniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje włosy są naprawdę przepiękne!!! szczotka tangle u mnie też jest nie zastąpiona:))

    OdpowiedzUsuń
  28. ale cuuuudo! nie poznałam Cię - wyglądasz idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  29. obecnie posiadam 4 szampony gliss kur,jeden dove z odżywką,kilka z fructis i jeszcze specjalne szampony z " ha essence"+ odżywka- ten ostatni z odżywką naprawdę świetnie odżywia i poprawia kondycję włosów,dostałam go od mojej chrzestnej (zawodowej Fryzjerki) jest to szampon rewitalizujący z kwasem hialuronowym i algami <3 polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow !!! przepiękne włosy :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zrobiłaś remont w pokoju? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dużo masz kosmetyków do pielęgnacji włosów, więcej niż ja :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Zmiana na ogromny plus! Po pierwsze pasuje Ci ten kolor, po drugie super poradziłaś sobie z obcięciem końcówek :O Jestem pod wrażeniem! Obserwuję, będzie mi miło jak się odwdzięczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładnemu we wszystkim ładnie... ale włosy na pewno będą teraz zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne masz włoski kochana! świetny kolorek Ci wyszedł,sama mam "fioła" na punkcie włosów:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Kosmetyki bed head sa genialne! No i tangle - bez niego tez juz sie mie ruszamy <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz przepiękne włosy ! *.* Bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje włosy są cudowne! Bardziej mi się podobają te jaśniejsze, ale w ciemniejszych też Ci pięknie :) Uwielbiam Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy nowy pościk :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie na dniach dodać, bo chwilowo straciłam wenę :)

      Usuń
  40. wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Smutasno, że nie dodałaś obiecanego posta o sukienkach na wesele, chciałam się zainspirowac:(

    OdpowiedzUsuń
  42. jak dla mnie kolor jest spoko:)

    a jaka jest różnica w wyglądzie jak same usta masz w innym kolorze:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie się teraz prezentują <3 moje również po wizycie od fryzjera i już prawie do końca pozbyłam się trójkąta :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Włosy cudowne ! *-*
    A mogłabyś napisać gdzie mogę kupić te wszystkie produkty ? Bardzo byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne włosy ! *-*
    A mogłabyś napisać gdzie mogę kupić te produkty ? :)
    Bardzo byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts