piątek, 9 maja 2014

Chabrowa koronka :)



 Witajcie ! :)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam mój najnowszą perełkę z sh :)
Szukałam takiej zwykłej prostej sukienki w tym kolorze i trafiłam na nią zupełnie przez przypadek. Wydaje mi się ze będzie mi pasowała na wiele okazji :)
Mi się bardzo podoba a Wam jak? :)

Stylizacja jest sprzed kilku dni bo niestety pogoda się u mnie zepsuła, wczoraj padało a dziś ponury pochmurny dzień, podobno cały maj ma być taki, szkoda bo to najpiękniejszy miesiąc jaki tylko może być.

Co do włosów mam mega kłopot teraz po Waszych opiniach, wiem że powinnam zrobić tak jak ja czuję ale boję się że będę żałowała tym bardziej że mama też mi radzi na razie je zostawić.
No cóż może w końcu się zdecyduję :D

Trzymajcie się buziaki ! :*












Sukienka- h&m (sh)   Buty- Vices  Torebka- Sinsay   Naszyjnik- h&m 
chabrowa sukienka - MODNAPOLKA.pl

62 komentarze:

  1. Jezu, jezu! Ale masz figurę dziewczyno <3 W tej sukience wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest przepiękna! cudna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudowna sukienka<3 i perfekcyjne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna sukienka....
    zazdroszcze wlosów sa cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, masz rewelacyjną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam koronkowe ubrania ;) śliczna sukienka ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się podoba :D A włosy <3333

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest piekna :) szok ze z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super kiecka;)

    jednak nudne robi się już czytanie postów ze juz ostataecznie scinasz wlosy, a za chwile ze nie . rozumiem ze to trudna decyzja ale ile razy mozna mowic juz napewno , pisac posty , a nagle nie nie :)
    choc ja bym na Twoim miejsc tylko troche sciela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też to zauważyłam :D
      Miałam nadzieję że ostatecznie powiecie mi jednoznacznie ścianaj, to bym się dłużej nie zastanawiała a tu każda każe zostawić i mam kłopot :)

      Usuń
    2. fajne masz te "klopoty", chyba kazdy chcialby takie ;)

      Usuń
    3. Każdy ma jakieś tam swoje kłopoty nie rozumiem po co te aluzje :)
      Pisząc kłopot nie miałam na myśli nie wiadomo czego.

      Usuń
  10. Jezus przecież jak troche obetniesz to chyba nic sie nie stanie wyluzuj troche to tylko włosy ! ale mogla byś coś zmienic w nich ! Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Boziu jak macie z tym taki problem to nie czytajcie. Sama bym sie na Twoim miejscu wahala bo jednak dlugo je zapuszczalas i wiem jaka to ciezka decyzja. Warto byloby je troszke skrocic zeby wygladaly zdrowiej i moze warto najpierw skroc je troszke i jesli bedziesz chciala i sie bedziesz dobrze czula skrocisz bardziej. Znam duzo dziewczyn ktore sie baly a potem nie zalowaly zwlaszcza ze sie lato zbliza. :) sukienka jest cudowna i pieknie w niej wygladasz. :) buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ale niektórzy tego nie rozumieją...no cóż :)
      Chyba masz rację, dziękuję Kochana :*

      Usuń
  12. A co myślisz o prostej grzywce? Myślę, że by ci pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś miałam taką grzywkę i niestety nie wyglądało to fajnie bo mam zadziora na środku :D

      Usuń
    2. To moze taką na bok :)

      Usuń
    3. Jakoś nie jestem przekonana do grzywek :)

      Usuń
  13. OBETNIJ BO WYGLADASZ JAK MONALIZA ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁADNE ? ;o chyba okropnie . nie wiem moze je rozjasnij twoja siostra ma ladny kolorek wlosów xd i do ramion wez je zetnij . !

      Usuń
    2. To rozjaśniaj jeżeli masz taka ochotę mi się podobają takie włosy jakie mam :D

      Usuń
    3. Tak zle tak nie dobrze to nie zawracaj dupy ludziom ze chcesz te wlosy obcinac .. ;/

      Usuń
    4. Co za poziom wypowiedzi, no ładnie ładnie :D
      Nie pytałam o zmianę koloru tylko zapytałam jasno ścinać czy nie a to różnica ;p

      Usuń
  14. Cudowne włoski,chciałabym taką długość :) Ja radziłabym najpierw lekko podciąć a potem jeszcze troszkę. Pozwoli Ci się to przyzwyczaić do zmiany :)
    Sukieneczka bardzo ładna, skromna bez zbędnych świecidełek, ale na pewno przyda się Tobie na wiele okazji !
    ( Poleciałam dzisiaj do Biedronki po szczoteczkę do twarzy, o dziwo były jeszcze 4!! Gdy tylko wróciłam zafundowałam porządne mycie mojej wrażliwej, trądzikowej cerze. Szczoteczka nie podrażniła ani troszkę, za to buzię mam gładką że hoho ! Może w końcu znalazłam szczoteczkę która dokładnie oczyści moją skórę jednocześnie jej nie podrażniając :) )
    Dziękuję za pomoc maleńka ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko pozazdrościć takiej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka idealna bo figura piękna :) Włosy sa zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka mega,ile kosztowała w sh??? Interesuje mnie ile mozna zaoszczedzic kupujac w sh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłaciłam za nią równe 5 zł :)
      Oj bardzo dużo można oszczędzić ale to już nawet nie o to chodzi tylko o to że można znaleźć śliczne niepowtarzalne rzeczy :)

      Usuń
    2. Sukienka jest swietna;) jestem z okolic Bstoku, napisz gdzie sa takie Sh? Oczywiście jezeli ta nie tajemnica;)

      Usuń
    3. Nie no coś Ty żadna tajemnica :)
      W Ostrowi Mazowieckiej, kojarzysz? :)

      Usuń
    4. Aaa, myslalam ze w Bstoku;) Ostrow jednak za daleko jest jak dla mnie;) ale dzieki za info.

      Usuń
  18. Piękny kolor, świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka bardzo fajna, podkreśla kształty i ma ładny kolorek :) Co do włosów, marzą mi się takie jak Twoje i bym chyba nigdy ich nie obcięła ! :D Ale rozumiem, że mogą stanowić kłopot więc chyba bym zrobiła jak ktoś wyżej napisał, najpierw obetnij troszkę i jeśli będziesz się dobrze w nich czuła ciachnij troszkę więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochanie, seksowna stylizacja, w dodatku gustowna, przydałyby się jakieś rajstopki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukieneczka jest piekna <3 w sh mozna nieraz naprawde cuda upolowac :) .Kochana wlosy masz boskie zostaw je w spokoju !:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kiecka, mi ciężko coś znaleźć w sh. A co do włosów to masz piękne i zostaw albo podetnij tylko 5 cm :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. włosków bym nie ścinała. dziewczyny z długimi włosami zdecydowanie bardziej wyróżniają się na ulicy. Ty masz śliczne włosy. gdyby miała taką figurę to codziennie chodziłabym w takich sukienkach !

    OdpowiedzUsuń
  24. No hey, witam ponowie! :D
    Chciałam Ci tylko podziękować za tego bloga i że dzięki Tobie odkryłam produkt SUNDANCE! :D
    Z natury jestem strasznym bladziochem i po wczorajszym wykonaniu samoopalania jestem wprost zachwycona! :D :** Naprawdę wygląda to na naturalną opaleniznę, jakbym 2 tygodnie była na wakacjach w ciepłych krajach! :D

    Twój blog jest moim nowym odkryciem, a Ty inspiracją! :) :*

    Będę się odzywać w kolejnych postach! :)
    Gorąco Cię pozdrawiam i dziękuję! :) :*
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Kochana! :*'

      Kurcze bardzo się cieszę że jesteś zadowolona tymi produktami to dla mnie wiele znaczy, i pokazuje że nie zrecenzowałam produktu pozytywnie tylko dlatego ze dostałam do "za darmo" a dlatego że naprawdę jest świetny :)
      To samo powiedziała mi moja mama gdy tego użyłam, że opaleniznę mam jakby była na wakacjach w ciepłych krajach! :D

      Dziękuję Ci za te cudowne słowa! :*

      Liczę na to że będziesz tu ze mną, dziękuję :*

      Usuń
  25. słodki Jezu! figura, włosy - marzenie! jesteś naprawdę piękna!

    zapraszam do siebie, jeśli spodobało Ci się u mnie - dodaj do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)
    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pauluśka , podaj bloga swojej siostry

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. oj żal takich włosów obcinać, ale myślę że podcięcie lekkie dobrze by im zrobilo :) nie musi to byc przeciez jakieś drastyczne cięcie :) sama mam dłuższe włosy, ktore dłuuugo już zapuszczam i żal mi ich ścinać :) Twoja decyzja :)) sukieneczka piękna, też uwielbiam koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna sukienka, włosy masz boskie...no i ten naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja figura wprawia mnie w kompleksy.. :( A sukienka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sukienka! Jestem z okolic Bstoku, napisz gdzie sa takie Sh? Oczywiscie jeżeli to nie tajemnica; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja za to miałam dylemat czy wrócić do prostej grzywki :) ale zdecydowałam się i idę jutro ściąć :) jeśli bardzo chcesz jakiejś zmiany to tak jak radzą Ci dziewczyny- zetnij ok 5 cm i zobaczysz, czy czujesz się lepiej i wtedy najwyżej pójdziesz krok dalej.
    Pozdrawiam
    P.S. Sukienka super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam prawie identyczną w koralowym kolorze, ten odcien jest nieziemski ! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny odcień, uwielbiam koronkowe sukienki!:)

    pozdrawiam;*
    http://balaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Włosy masz cudowne nie obcinaj jakoś drastycznie. Ja na Twoim miejscu podcięła bym max. 10cm - zniszczone, wystrzępione końce i to wszystko. Kolorek też masz piękny wiec nie zmieniaj. Wgl pierwszy raz jestem na Twoim blogu i tak patrząc na zdjęcia zastanawiałam się czy można mieć tak długie i ładne włosy, czy to doczepy idealnie dobrane. Ale widzę że włosy Twoje więc po prostu dbaj o nie i podcinaj końce. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana świetnie wyglądasz jak ZWYKLE :d A włoski masz przepiękne :D :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana co tu dużo pisać jak zawsze wyglądasz bosko i te twoje nogiiiii :) cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts