niedziela, 11 maja 2014

Blue and black set :)


Witajcie Kochani :)

Przedstawiam Wam wczorajszy zestaw w którym byłam na zakupach z moim chłopakiem, tylko buty miałam inne balerinki najwygodniejsze na zakupy. 
Te które mam na sobie kupiłam wczoraj na wesele które mamy pod koniec maja w tym celu też byliśmy na zakupach kupowaliśmy garnitur :)
Będę musiała się Was doradzić a propo stylizacji na wesele przedstawię kilka propozycji wybierzecie najlepszą, chociaż osobiście już sukienkę wybraną mam ale chcę znać też Waszą opinię :)

Dzisiejszy zestaw składa się z mgiełki ze sklepu Sheinside która jest cudowna na lato będzie idealna lekka przewiewna, zamówiłam już kolejna podobną :) 
Leginsy kupiłam w outlecie za 30 zł firmy Asos nowe z metką także jestem bardzo zadowolona tym bardziej że są mega wygodne :)
Materiał jest śliski takie dziwny nie potrafię go określić ale z daleka wyglądają fajnie jakby były skórzane :)

Mam dziś niesamowicie leniwą niedziele zupełnie nic mi się nie chce więc siedzę i po prostu nic nie robię nawet na rower nie mam ochoty iść co za dzień :)
A Wy jak spędzacie niedzielę? :)

Życzę miłego wieczorku, do jutra :*













Bluzka- Sheinside   Leginsy- Asos   Buty- nn   Torebka- Sinsay  Bransoletka-nn  Pierścionek- prezent od Taty 
blue and black set

Na stopach mam hybrydę ze sklepu AllePaznokcie  dokładnie TEN odcień piękna czerwień jak widzicie wygląda ślicznie :)


71 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz! kobieco i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest rewelacyjna! Zdecydowanie muszę się rozejrzeć za podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz fajnego bloga, dodajesz fajne stylizacje ale krew zalewa jak się widzi Twoją ortografię i interpunkcję... "Ślizgi"? Nie wierzę, że to pomyłka bo S i Z są koło siebie na klawiaturze ponieważ robisz mnóstwo błędów (również stylistycznych).

    Pozdrawiam.

    PS. Wiem, że możesz pisać jak Ci się podoba itp. ale pokaż, że umiesz przyjąć krytykę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją ortografią jest wszystko w porządku a to ze czasem zdarzy się literówka to dlatego że szybko piszę, jestem strasznie chaotyczna :p
      Robię mnóstwo błędów? Pokaż gdzie bo sama nie wiem ;p

      Oczywiście że umiem przyjąć krytykę, nawet nie chciałabym żeby mnie tylko każdy chwalił i pisał jak wszystko jest pięknie :)

      Usuń
    2. No właśnie nie jest wszystko w porządku ;) Robisz mega błędy stylistyczne, źle dajesz przecinki i to aż jarzy po oczach. I chyba jednak nie sprawdzasz co napisałaś przed dodaniem posta (tak jak to napisałaś komuś innemu na dole) ponieważ w każdym dodanym poście masz błędy

      Usuń
    3. Napisałam wyraźnie że nie zawsze sprawdzam to co napisałam i nikomu nie pisałam tutaj żę sprawdzam to co piszę czytaj uważniej.
      Jak ci się nie podoba to po prostu tu nie zaglądaj dla mnie to tyle :)

      Usuń
    4. "Zazwyczaj właśnie tak robię, sprawdzam to co piszę na bieżąco ale widocznie jestem niedouczona :D" tak napisałaś jakiemuś anonimowi poniżej więc chyba jednak czytam uważnie ;) I chyba masz rację, że jesteś niedouczona.. Nawet w odpowiedzi na mój komentarz nie starasz się o interpunkcję- chociaż by po to żeby pokazać, że jednak ją znasz.

      Napisałam w pierwszym komentarzu, że prowadzisz fajnego bloga itp więc raczej będę zaglądać.

      Usuń
    5. Ja też lubię tu zaglądać i często inspiruję się Twoimi stylówkami. Jednak jeżeli chodzi o stylistykę i gramatykę, to popieram poprzedniczkę. Jeśli Ty nie będziesz chciała podnieść poziomu swojego pisania to nikt Cię do tego nie zmusi, a szkoda bo o wiele podniosłabyś jakość swojego bloga.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Haha:) kolejna polonistka-amatorka:) ktora sama biedna zapomniala o pieciu przecinkach:) zawsze cudze bledy bardziej "jarzą po oczach"... To nie jest blog milosnika literatury, więc nara koleżanko i wyluzuj...

      Usuń
  4. Kochana świetnie wyglądasz, wszystko mi się podoba, a szczególnie buty :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz, a buciki rewelacja :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz wystrzałowo :*
    zapraszam do mnie - nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) buciki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie! świetne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała koszula i dodatki ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wychodzisz za mąż, czy coś źle zrozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie nie mam ślub koleżanki :)
    Mi się nie spieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mgiełka i buty <3

    A co z włosami?:) mam nadzieję, że już Ci przeszło z scinaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sobie darowałam :D
      Ale podetnę może tak z 5 cm :)

      Usuń
  13. slyszalam, ze nie pracujesz, a kupujesz sobie rozne fajne ciuszki :) to skad - jesli oczywiscie mozna zapytac - bierzesz pieniazki na to wszystko? jesli nie chcesz, oczywiscie nie odpowiadaj ani nawet nie musisz udostepnic :*
    pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że możesz to żadna tajemnica :)
      Mieszkam z rodzicami i to Oni mi mi pomagają i najważniejsze ze to nie jest dla nich żadnym problemem :)
      A ja ciągle szukam pracy chociaż u mnie w mieście bardzo o nią ciężko:/

      buziaki :*

      Usuń
    2. ojj to masz super rodziców, tylko Ci pozazdrościć!! :* bo bez pieniędzy bardzo ciężko .. :/ wiem coś na ten temat... :/
      a ile masz lat jeśli można wiedzieć?

      Usuń
    3. rodziców mam cudownych to nie podlega dyskusji :)
      Też szukasz pracy?
      Mam 22 lata :)

      Usuń
    4. tak, tak, ja też szukam niestety :/
      no a ja mam 21 hehe. :)

      Usuń
  14. ślicznie. bardzo ładnie buty.

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz obłędnie! :)
    czekam na post z sukienkami chociaż d o tych butków nie każda będzie pasować, więc może zgadniemy, która wybrałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie do wszystkiego właśnie pasują mam nadzieję że wspólnie wybierzemy coś fajnego :)

      Usuń
  16. Wyglądasz kwitnąco :) Świetnie wyglądają te legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, nie tłumacz się tym, że jesteś chaotyczna i dlatego zdarza się literówka. Prowadzisz bloga więc poświęcaj 3 min więcej dla niego na sprawdzenie tekstu który napisałaś. Nie wierzę, że nie czytasz tego co piszesz tylko od razu po wyklepaniu notki zatwierdzasz ją :) dodatkowo albo nie używasz przecinków, a jeśli już używasz to nie w tych miejscach co powinnaś.
    ps. mimo wszystko świetny blog ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj właśnie tak robię, sprawdzam to co piszę na bieżąco ale widocznie jestem niedouczona :D Trudno muszę z tym żyć :)
      Ale dobrze że reszta oprócz mnie nie ma problemu z interpunkcją :)

      Dziękuję bardzo :) Buziaki :*

      Usuń
    2. Paulino, nie napisałam tego złośliwie :) jesteś na prawdę mega pogodną i pozytywną kobietką :))))

      Usuń
    3. Kochana spokojnie nie odebrałam tego złośliwie po prostu możliwe że niezbyt idzie mi pisanie :)
      Nigdy nie miałam z tym problemu, dlatego trochę mnie to dziwi :)

      Dziękuję Ci bardzo za te miłe słowa :*

      Usuń
  18. świetne buty i masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paznokcie ! <3
    Buziki <3
    Koszula ta z sehindise ciągle mi się marzy już ją śledziłam nawet rok temu :)) chciałam i taką białą! Boje się kupić, mają tam drogo :(

    nosa to masz w ciuholandzie, nowy top nike pamiętam teraz legg asos , szalejesz :)
    Też mam wesele 31 maja dokładnie na mazurach

    bye ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No drogo ale warto bo bluzeczka cudowna :)

      Heheh no faktycznie fajne rzeczy mi się trafiają :)

      No ja też mam 31 zazdroszczę że masz na mazurach cudowne miejsce <3

      Usuń
  20. super wyglądasz, faktycznie z daleka legginsy wyglądają jak woskowane spodnie :) no i Twoje włosy, marzenie <3

    ps. dobrze że napisałaś o lakierze, zaraz go kupię bo wygląda mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo ta czerwień jest cudowna :)

      Usuń
    2. Paulinko sama sobie robisz hybrydy? Jesli tak to czy moglabys kiedys zrobic post na ten temat? Bede mega wdzieczna! :) wygladasz jak milion dolarow! ;) pozdrawiam! ;*

      Usuń
    3. Tak Kochanie sama robię, taki post mam już zaplanowany także niedługo się pojawi :)

      Dziękuję pięknie :*
      Buziaki :*

      Usuń
    4. dołączam się do prośby:) i czekam z niecierpliwością na post;)
      pięknie wyglądasz:) jak zawsze zresztą...

      Usuń
    5. Dziewczynki postaram się go przygotować jak najszybciej :)
      dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  21. Super stylizacja :)
    A te leginsy są fenomenalne! Chcę takie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu są podobne legginsy do sprzedania http://allegro.pl/spodnie-legginsy-getry-latex-skora-i4214735471.html

      Usuń
  22. prosto i z klasą, to lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie się ten zestaw prezentuje z tymi butami :) Te nooogi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale juz masz dlugie te wlosy <3<3 piekne !

    OdpowiedzUsuń
  25. buciki i torebka są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny zestaw, mgiełka przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. trafilam tu poprzez szukanie opinii nt. odzywki do rzęs :) wstawulam Ci link do promocji na tę odzywke i czekam na odp czy ona starcza na 3-4 miesiace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolona byłam jej efektami ale po jakimś czasie zaczęły mi od niej wypadać rzęsy:/
      Zrobiło mi się gorzej niż przed tym jak jej używałam, takze naprawdę nie polecam, ale oczywiście starcza na 3-4 miesiące jak używa się co 2 dni potem już rzadziej.
      Osobiście polecam naturalne o wiele lepsze i bezpieczniejsze sposoby czyli olejek rycynowy bądź arganowy, tak samo szybko widać różnicę.
      No a jeżeli wolisz profesjonalną odżywkę to polecam Revitalash nic jej się nie równa swoją skutecznością rzęsy po niej są magiczne szczerze polecam bo testowałam :)

      Usuń
    2. na prawdę gorzej niz miałaś? czyli ao newrevitalst to taka podrobka Revitalash, tak? dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
    3. Tak i czytałam że wiele dziewczyn tak miało, niestety to jakiś nie wypał, chociaż na początku widziałam efekty niestety nie na długo :/
      Tak Revitalash to sprawdzona świetna odżywka a reszta to raczej "podróby".

      Nie ma za co Kochana :)

      Usuń
  28. Witaj Paulino :) Oglądam codziennie Twój blog, to chyba już mój nałóg. Zawsze dodajesz świetne stylizacje. Strasznie podobają mi się tez Twoje pomysły na malowanie paznokci. Może będzie jakiś osobny pościk o Twoich pazurkach :D hm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie :)
      Niesamowicie mnie cieszy to co napisałaś, dziękuję bardzo :*
      Myślę że będzie, niedługo będzie o hybrydach bo dziewczyny chcą także będę pamiętać i na pewno taki się pojawi :)

      buziaki ;*

      Usuń
  29. A mi się bardzo podobają te butki!

    OdpowiedzUsuń
  30. przecudowna bluzka:) świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny zestaw, śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem absolutnie zakochana w Twoich włosach :)))

    ... bluzeczka cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w twoich włosach, od dziś śledzę twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne, nieprzekombinowane stylówki. do noszenia! :) mogłabyś podać linka do koszuli? wygląda super :) to mięta czy bardziej babyblue?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo takie proste lubię najbardziej :)
      Proszę bardzo link: http://www.sheinside.com/Turquoise-Silk-Collarless-Dipped-Hem-Long-Sleeve-Blouse-with-Front-Pocket-p-88165-cat-1733.html
      Babyblue ale śliczny kolorek :)

      Usuń
  35. jaka szybka odpowiedź, dzięki! :) pytanie w celu dobrania rozmiaru - jaki masz Ty i ile masz wzrostu? ogólna sugestia - dodaj "about me" (chyba takiej nie ma?), dziś trafiłam na Twojego bloga pierwszy raz (zostaje na stałe ;) ) i lubię sobie poczytać takie rzeczy i z tego co wiem moje koleżanki również. poza tym przydaje się, choćby po to żeby nie odpowiadać po kilkaset razy ile masz wzrostu, lat itp :)
    oby tak dalej, pozdrawiam serdecznie!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts