poniedziałek, 12 maja 2014

Biała marynarka i koronka :)


Witajcie ! :)

Dziś prezentuję Wam klasyczną prostą stylizację gdzie punktem głównym jest koronkowy top i złote dodatki :)
Stylizacja idealna na spotkanie o pracę, do pracy, na randkę i wiele innych okazji, a to dlatego że zestaw jest prosty i tak naprawdę każdy może się tak ubrać :)
Ja się czuje w nim świetnie kobieco i elegancko.
A co Wy o tym myślicie? :)

Nie jestem zbytnio zadowolona ze zdjęć bo koronkowy top odbija się na tle białej marynarki i widać tylko jasność, próbowałam coś z nimi zrobić ale nie jestem orłem w obróbce.
Postaram się żeby taki efekt się już nie powtórzył, a tymczasem zapraszam Was do przejrzenia zdjęć :)

Tak w ogóle dziękuję Wam pięknie za masę miłych słów tutaj jak i w wiadomościach mailowych jesteście niezastąpione ! :*

Trzymajcie się cieplutko, buziaki ! :*










Marynarka- Sheinside  
 Bluzka- Cubus (sh)   
Legginsy- Asos   
Buty- Vices   
Torebka- Sinsay  
Pierścionek- New Yorker  
 Bransoletka- Katherine  
Naszyjnik- nn 
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

48 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) włosy <3 cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! uwielbiam koronkę <3
    wygodne te szpileczki ? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo wygodne, mają 10 cm w Kołobrzegu miałam je na sobie ze 2 razy chodziliśmy cały czas i nie czułam bólu nóg :)

      Usuń
  3. jak ślicznie wyglądasz! ładna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana z posta na post piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marynarka już do mnie idzie! :D
    Pięknie skomponowany zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedziesz bardzo zadowolona jest świetna jakościowo :)
      Ja zamówiłam sobie taką koszulę w serduszka jak Ty miałaś zakochałam się w niej :D <3

      Usuń
  6. I znowu coś co przykuło moją uwagę jest z sheinside :(
    cudna marynarka, ostatnio w nich gustuje i zamierzam sobie nakupować, można świetne stylizacja robić czy kobieco czy też na luźno :)
    buziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie teraz tą marynarkę wykorzystam do sportowego zestawu :)

      Usuń
  7. prześlicznie wyglądasz z resztą jak zawsze :) pięknie i elegancko pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja i śliczny blog! Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wygladasz :) strasznie się zmienilas od poczatku prowadzenia bloga :)

    Kochana a jaka jest cena marynarki ?:) (oj kuuuuuuuusi mnie jej zakup;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że widać różnicę :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Cena marynarki wynosi 98 zł jest przeceniona w chwili obecnej ze 117 zł :)
      Polecam bo jest świetna jakościowo i naprawdę warto :)

      Usuń
  10. śliczny, delikatny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka ma śliczny krój, wygląda elegancko :) nie mogę oderwać wzroku od Twoich włosów, piękne są

    OdpowiedzUsuń
  12. Oojjj :)) jak pięknie :) całkiem w moim stylu <3 Super jest ta bluzka z sh ! uwielbiam takie koronki :) piękne widziałam ostatnio w new look ale jakie cenyyy hohoho po 100zł .. :(

    Super jeszcze kopertówka i paznokcie piękne !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio takie drogie? o szok kawałek szmatki i tyle kasy ja zapłaciłam za swoją 1,50 zł haha :D

      Dziekuję :*

      Usuń
  13. Uczymy się na błędach, a białe rzeczy czasem niestety trudno się fotografuje. I tak widać zestaw w pełnej krasie :) Bardzo lubię takie klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw, wszystko mi się w nim podoba
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestawik :) slicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci w tym kolorze włosków :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę malować kupiłam farbę, kolor nugat zobaczymy co wyjdzie :)

      Usuń
  17. bardzo mi się podoba Twoja stylizacja:)
    mam pytanie- czego używasz, że Twoje włosy są tak ładnie odbite od nasady:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego nie używam, ja własnie narzekam na to że sa zawsze przychlapnięte może na zdjęciach tak tylko wyglądają :)

      Usuń
  18. Świetne połączenie! Podobaja mi się złote dodatki

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie klasyczne zestawy,uniwersalne i kobiece :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie się prezentuje ;) piękny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny zestaw. a twoje włosy są piękne! Marzy mi się taka dlugość

    OdpowiedzUsuń
  22. torebeczka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  23. klasa :) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny zestaw. Uwielbiam połączenie czerni, bieli i złotych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie gwiazdo:*:*,a koronka pasuje do Ciebie w 1000000000000%!!!!!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wyglądasz :) i do tego masz śliczne paznokcie, sama malujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie zestaw idealny;-) świetnie wyglądasz! i włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Następna Pro Blogerka ktora będzie teraz reklamowała darmowe ciuchy ;] Te wasze blogi schodzą na PSY ! POZDRO LASKA !!! ;]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba przez kogoś tu zazdrość przemawia ! :D
      Jeżeli Ci się nie podobają blogi to po co je oglądasz? To dopiero pytanie :)

      Usuń
    2. NIE ! to nie jest zazdrość tylko wcześniej dodawałaś posty z róznych sklepów sh i wgl a teram same te REKLAMOWANE !!!!

      Usuń
    3. 2 rzeczy to rzeczywiście "same" reklamowane :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts