środa, 14 maja 2014

Prezent na Dzień Mamy :)


Witajcie :)

Wielkimi krokami zbliża się dzień Mamy tego dnia każdy z nas powinien podziękować swojej Mamie za trud który włożyła w wychowanie Nas, za bezinteresowną miłość którą Nas obdarzyła i za wszystkie poświęcenia przez te wszystkie lata.
Wiele z Was jest już mamami i tego dnia będzie obchodzić swoje święto, ja póki co życzenia będę składać swojej mamie i chciałabym podarować Jej coś co sprawi radość i wywoła uśmiech na Jej twarzy :)
Jednym z podarunków dla Niej tego dnia będzie telegram z czekoladek :)
Uważam że to naprawdę świetna sprawa na wiele okazji, można w ten niestandardowy sposób wyrazić swoje uczucia.
Jeżeli chcielibyście zamówić dla swoich mam taki czekoladowy telegram to zapraszam TUTAJ.
Dużo wzorów do wyboru także każdy znajdzie coś odpowiedniego :)

A teraz zobaczcie jaki ja wybrałam dla swojej mamy :)















24 komentarze:

  1. Fajny pomysł ale nie dla moje mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ale ja wolę bardziej praktyczne. Wykupiłam mamie cuppon na mikrodermabrazję z masażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko dodatek, kupię też cos praktycznego :)

      Usuń
  3. Ja wybrałam bombonierkę z chocobox :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, słodki prezent! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale są cudowne :) majstersztyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł ale ceny tych czekoladek moim zdaniem są z kosmosu..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy choć ja stawiam na praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja mama pewnie się ucieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mamusia będzie zachwycona! :) Świetny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już oglądałam te telegramy i coraz bardziej się do nich przekonuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. Ja też wybrałam z dedykacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł na takie czekoladki, mama na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomyslowy prezent :) może tez mamie takie czekoladki kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł:)
    hmm sama muszę pomyśleć nad prezentem:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie czekoladowe telegramy :) Niedawno miałam okazję otrzymać podobny w prezencie co było bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł;))
    zapraszam--> http://fashion-styleeee.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts