poniedziałek, 5 maja 2014

Fotorelacja z majówki + super oferta w drogerii internetowej StrefaUrody :)


Witajcie po majówce ! :)

Stęskniłam się jak nie wiem! 
Brakowało mi tego że siadam i piszę dla Was posta ale szczerze mówiąc szkoda mi było czasu na siedzenie przed laptopem chciałam fajnie spędzić ten czas i tak tez było :)
Posty miały się pojawiać codziennie ze strojami dnia i innymi zdjęciami ale uwierzcie mi ze nie było czasu.
 Chodziliśmy zwiedzaliśmy, spędziłam cudowny czas z rodziną, chłopakiem odpoczęłam nabrałam sił i wracam do Was po weekendzie w Kołobrzegu :)
Niestety było zimno dlatego starałam ubierać się jak najcieplej a nie jak najładniej, także nie zwracajcie na to uwagi :D

A jak Wasza majówka? Gdzie spędziliście te kilka dni? :)
Jestem ciekawa czekam na wiadomości :)

Zapraszam Was teraz do przejrzenia zdjęć które zrobiłam, postanowiłam nie grupować ich na kilka postów tylko po prostu dodać z wszystkich dni w jednym także uwaga dużo zdjęć! :D
Zdjęcia nie zaskakują jakością ponieważ robione były zwykłym aparatem nie lustrzanką.

Miłego oglądania, buziaki! :*


Pogoda w drodze do Kołobrzegu była piękna do tego cudowne widoki :)





Chłopaki w swoim świecie grają w te swoje gry :D

Widok na podwórko Villa Konwaliowa


 Mały urwis wszędzie wejdzie :D



Tak jak mówiłam wiatr mało nie urwał mi głowy co widać na zdjęciu :D





No i codziennie na kolację McDonald :D 


Nie obyło się bez zaciągnięcia nas na plac zabaw :)





 Chłopaki się wzięli za poważne ćwiczenia :D











 Kołobrzeg odwiedzam co roku ale na nowo się w nim zakochałam, przepiękne widoki, mogłabym tam zamieszkać <3








No i droga do domu, jak widzicie tylko w drodze do Kołobrzegu jak i powrotnej mieliśmy taką piękną pogodę haha :D


Omijając korki trafiliśmy na taką przeszkodę :D






A teraz trochę o wspomnianej super ofercie w drogerii Strefa Urody zaczął się tydzień z marką Joko 
Teraz kupując jeden lakier drugi dostaniecie gratis! :)

Drugi lakier, który dostaniesz będzie taki sam, jak kupiłaś.
 Jeśli jednak będziecie chciały inny kolor, możecie napisać prośbę.
(uwaga! będzie to ograniczona pula kolorów do wyboru).

Promocji szukajcie TUTAJ


Jeżeli chcecie być na bieżąco z promocjami lub konkursami zapraszam do polubienia Fanpage drogerii :)



Chcecie zgarnąć 10 zł na zakupy w drogerii?
Wystarczy zapisać się do zapisania się do newslettera tutaj :)



Moja paczka od drogerii Strefa Urody :)







30 komentarzy:

  1. Widać, że wyjazd udany :)
    Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :)
    Uwielbiam takie wyjazdy <3
    Zdjęcia rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka rodzinka! :) Chętnie też bym się gdzieś wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a to właśnie jest nasza dzidzia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia fajnie że majówka sie udała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przepięknie :) Hah ja jak kiedyś próbowałam uniknąć korków to GPS też mnie wywiózł w pola..Na szczęście krów nie spotkałam :)

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. udaną miałaś majówkę
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się prosi jechać <3 świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne fotki, piękne pola rzepaku. super nowości !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ślicznie wygladacie, jak miło spędzona majówka, jaki fajny pokoj ma młody, świetne jakości fotki, i śliczne widoki !!!!!!!!!!!!!!!
    cód i miód
    oraz piękne stylizacje. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie spędziłaś majówkę!
    tylko pozazdrościć wycieczki do Kołobrzegu ;))

    Fajne lakierki i promocja ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, widać że dobrze się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te neonowe buty są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. te neonowe buty są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdjecia cudowny Kolobrzeg uwielbiam to miasto

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia:) bardzo rodzinne i pozytywne:))

    OdpowiedzUsuń
  17. o moje miasto rodzinne :) Ja w KG byłam tylko w niedzielę po synka :)
    pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Robisz bardzo fajne zdjęcie, podoba mi się Twój styl, bardzo przyjemny :)
    Od dziś będę zaglądał tu częściej, zapraszam również do mnie, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Ciekawą miałaś majówkę. Moja skończyła się dopiero wczoraj bo narzeczony wziął sobie dodatkowe wolne na urodziny taty. Ogólnie aż trzy imprezy urodzinowe przerobiłam w ten długi weekend i tak jakoś zleciało :)
    Lakierów ostatnio mam jeszcze więcej bo jest ostatni tydzień promocji w Rossmannie ale te twój miętowy z Joko też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę wyjazdu nad morze <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia, fajnie spędziliście majówkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaniedbałaś nas to teraz musisz nadrobić:p może jakieś stylizacje? mobile mix też mile widziany:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no, fotorelacja świetna. ;) Haha nie no szpilki na plaży podziwiam ale szpilki są mega.;) Fajne stylizacje masz. :*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. widać że świetnie się bawiliście :) super wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjecie z krowami genialne! no i majowka jak widac udana ;)
    pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale zazdroszcze Ci Kochanie takiego wyjazdu! :) widze ze wypoczelas i swietnie sie bawiliscie :) zapraszam do mnie na kawke. Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam w Kołobrzegu 8 lat temu, bardzo chciałabym tam wrócić znowu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts