piątek, 16 maja 2014

Skórzana spódniczka i bluzka z kołnierzem :)


Witam Was Kochani ! :)

Mam dla Was zaległą stylizację, zdjęcia zrobione były już dawno dlatego pojawiają się dopiero dziś :)
Bluzkę z kołnierzem kupiłam rok temu w sh nie wiem ile dokładnie mnie kosztowała ale z tego co pamiętam to niewiele :) 
Dopiero teraz na zdjęciach widzę że te buty nie do końca pasują do te stylizacji. I zastanawiałam się czy w ogóle dodać tą stylizację.
Ale chciałam zapytać co Wy o tym myślicie? 
Zauważyłam że buty najlepiej wyglądają do czarnych legginsów i mocno rozkloszowanych sukienek, ciężko je do czegoś dobrać ale moim zdaniem są śliczne.
Podczas zakupów nie byłam przekonana żeby je kupić ale przekonał mnie mój chłopak że są naprawdę ładne, dobrze że się posłuchałam :D 

Zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam na tv i herbatkę :)
Trzymajcie się cieplutko! :*










Bluzka- Atmosphere (sh)
Spódniczka- nn
Buty- nn
Torebka- Sinsay 
Stylizacja: skórzana spódniczka i bluzka z kołnierzem




Po raz kolejny nie mogę pominąć tego żeby podziękować Wam za tak liczne odwiedziny.
Ponad 2 tys. wyświetleń jednego dnia to dla mnie sukces!
Dziękuję że jesteście ! :*


52 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :) A buciki w cale nie wyglądają źle w tym zestawie.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjdę w nocy i ciachnę Ci te włosy :( :D
    moim zdaniem buty są śliczne i idealnie pasują. zastanawiam się tylko czy są wygodne, bo nie wyglądają :D

    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh mam nadzieję że daleko mieszkasz :D
      Oj są wygodne i to bardzo uwierz mi! Obcas jest niziutki ma chyba 9 cm dlatego sa strasznie wygodne :)


      Buziaki ;*

      Usuń
    2. odległość nie jest żadną przeszkodą! :D
      a jak ze stabilnością? tak mi się podobają, ale jeszcze się waham czy kupić...
      :*

      Usuń
    3. Tak mówisz? o kurcze zaczynam się bać ! :D

      Bardzo stabilne, ja przy kupnie butów bardzo zwracam na to uwagę żebym nie chodziła jak kaczka :D
      Także kupuj nie zastanawiaj się bo wyglądają śliczne i sa bardzo wygodne :)

      ;*

      Usuń
    4. jeśli mnie wzrok nie myli to na mapie z google+ mieszkasz (?) za Łodzią, a ja mam do niej 60km, więc tak - możesz się bać haha :D
      a tak serio to chyba naprawdę się zdecyduję! dzięki bardzo :*

      Usuń
    5. Hahah wariatka :D
      Ja mieszkam nie całe 100 km Warszawy :)

      Świetnie będę czekała na stylizacje z bucikami, na pewno się nimi zainspiruję :*

      Usuń
  3. Kocham takie zestawy ;))) a buciki jak najbardziej pasują...

    OdpowiedzUsuń
  4. sandałki są boskie :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JEST OK:)! ELEGANCKO I WIOSENNIE:)!EXTRA.Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniala Stylizacja na slonko!:)Darek

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra stylizacja!wiosenka:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszamy do nas http://guccichanelisecondhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, pięknie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna na wiele okazji :)

    http://nuttylips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę zaglądała tutaj częściej ,stylizacja jak najbardziej w moim guście! Pozdrawiam :*:)
    zapraszam do siebie:

    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje kochana takich statystyk :*
    Świetnie wyglądasz! Rewelacyjna torebka <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty jak najbardziej pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pozazdrościć statystyk! ;)
    i zastaw jak zawsze świetny ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja ładna :)
    zdjęcia zrobione dawno, a nowe buty ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno tzn tydzień temu i juz wtedy miały sie ukazać ale cały czas miałam cos innego do pokazania dlatego napisałam że dawno, może źle to ujęłam :)

      Usuń
  16. Piękne połączenie, butki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie nie nie!nie może być tak że Ty jesteś taka ładna i tak ślicznie się ubierasz:)śliczne są te sandałki:) pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super , nieliczny blog co tak mi przypadł do gustu ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog jak i posty a zdjęcia mega obserwacja za obserwację?
    http://manina4live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, każdy element mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jesteś i te długie włosy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się:) butki też są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja i te włosy *.* <333
    http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz :) :* Piękne długie nogi i włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszyyystko mega mi się podoba! ;)
    No ale te Twoje włosiska biją na twarz wszystko :D Coraz to dłuższe i dłuższeee :D
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam podobną spódniczkę, nie wiedziałam z czym ją nosić. U Ciebie wygląda rewelacyjnie !
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja Ślicznotka! :* wszystko wyglada idealnie a butki miód malina :D

    OdpowiedzUsuń
  29. moim zdaniem buty są brzydkie, bluzka i spódniczka ładna ale włosy? wyrównaj je bo aż rażą w oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe w jakich Ty chodzisz skoro uważasz że te są brzydkie :p
      Włosy juz wyrównane i nikogo do tej pory tak nie raziły :D

      Usuń
    2. skoro zakładasz blog to licz się z krytyką, nie każdemu beda się podobały wszystkie Twoje ubrania. Chodzę w lepszych butach i z normalnych sklepów a nie z rynku, włosy rażą bo są nierówne, widać to dokładnie.
      blog był fajny kiedys teraz to tylko reklamujesz rzeczy które masz za darmo i piszesz same super opinie, nie dziwię się, jakbyś napisała złą to już nic byś ne dostała

      Usuń
    3. Liczę się i tylko się zapytałam jakie nosisz :)
      Z normalnych sklepów? Jakie to są normalne sklepy?
      Tylko że teraz w normalnych sklepach są same rzeczy z "rynku" więc powodzenia w takim myśleniu :D
      Nie równe bo były cieniowane dlatego tak wygladają ale nie zamierzam się z tego tłumaczyć :)

      Haha jak mi się coś nie podoba to mówię wprost a nie moja wina że rzeczy które dostaje mi odpowiadają, przez niektórych chyba przemawia zazdrość :)
      A po drugie jak nie znasz zasad współprac to nie mów, bo żadna firma nie wymaga super opinii, kiedyś dostałam produkt który mi sie nie spodobał i napisałam to wprost mimo to firma nawiązała ze mną dalszą współpracę, także prosze nie udzielaj się jak nie masz informacji :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  30. piękna bluzka <3 zestaw jest mega dziewczęcy i stylowy:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty nie w moim stylu, ale strasznie podoba mi się ich tył ;) A co do stylizacji- wyglądasz zjawiskowo- jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  32. owow, jestes cudowna! :) piekna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. UWAŻAM ŻE KRYTYKA JEST O'K!:))) ALE URODA TWOJA ZNOSI TĄ KRYTYKĘ I GŁUPIE BABSKIE DOCIEKANIA!:))) TO KĄSANIE ŻMIJ!:)))) A JA WIDZIAŁEM CIĘ NA ŻYWO!:))) I JEST WSZYSTKO BARDZO DOBRZE!:)))!!:))!;)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ŻYCZĘ!!!! ZDRÓWECZKA A WŁOSY SĄ CUDOWNE I DBAJ O NIE KONIECZNIE!:)))!!! ZDRÓWECZKA RAZ JESZCZE!:)))!!:))))!!!STYLIZACJE SĄ WSPANIAŁE!:)))) DLA KAŻDEJ DZIEWCZYNY PASUJĄ TYLKO ŻEBY MIAŁY TAKĄ FIGURĘ JAK TY!!!!:))))))))))))) A JAK WIESZ RÓŻNIE TO CHYBA Z TYM JEST TU I TAM W TYCH BABONKACH!:))))))))))HAHA!:)))) MASZ CI LOS OPISAŁEM BABY!:))!:))))!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kwitniesz..

    wyglądasz obłednie !

    zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  36. jednym słowem WOW :) wyglądasz rewelacyjnie :) a włosów to Ci tak bardzo zazdroszczę :) są perfekcyjne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts