czwartek, 22 maja 2014

Zdobycze z second handu :)



Witam Was serdecznie :)

Tak jak obiecałam pojawia się post z ostatnimi zdobyczami z second handu :)
Nie ukrywam że zdjęcia robiłam na szybko ponieważ strasznie źle się dziś czuje, te ciepło chyba nie najlepiej na mnie wpływa jestem strasznie osłabiona.
Ospa przebiega nawet nieźle nie mam takiego dużego wysypu zaledwie kilka krostek, bardzo się z tego cieszę, mam nadzieję że szybko znikną.
Nie wiecie może po jakim czasie można się wystawić na słońce po tej ospie? 

Nie wiem czy wszystkich ciuszki pokazałam, już się pogubiłam :D
Jak mi się jeszcze coś przypomni to pokażę przy następnej okazji w drugiej części tego postu :)
Niektóre rzeczy mogłyście już zobaczyć na blogu w stylizacjach.
Także zapraszam do oglądania :)


1. Spódniczka River Island 1,90 zł
Rozmiar z metki to L ale wszyłam sobie gumkę i jest dobra :)
W stylizacji tutaj



2. Kardigan H&M 5,00 zł 



3. Sukienka koronkowa H&M  5,00 zł 
W stylizacji tutaj



4. Koszulka polo Lacoste 6,00 zł 
Szukałam takiej polo już od dawna na lato do spodenek idealna :)
Rozmiar na metce XL a ja powiedziałabym że to mała S.
Wygląda na rozciągniętą ale taka nie jest ładnie przylega do ciała :)




5. Top Cubus  2,00 zł 
Ta też jest trochę za duża bo rozmiar M ale zamierzam ją oddać do zwężenia.
W stylizacji tutaj




 6. Sweterek Zara 3,00 zł 




7. Spodnie 7/8 Only 
Nie wyglądają teraz za ciekawie, ale zdecydowanie lepiej na ciele, obcisłe do kostek no potrzebowałam takich :)



8. Japonki Atmosphere 3,00 zł 
9. Góra od bikini H&M  1,00 zł



10. Przepiękne koronkowe body
Czarne - niestety nie wiem bo metka ucięta 0,50 zł
Białe- Marks & Spencer  2,00 zł 


38 komentarzy:

  1. wow gdzie Ty znalazłaś taki lumpek;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ciuszki piękne! ale jakie ceny!!!
    u mnie ta pierwsza spódniczka stałaby za minimum 20 zł :/ na 100%!

    OdpowiedzUsuń
  3. O Kochana jakby nie to ze tak daleko od siebie mieszkamy (jestem z okolic Katowic) to chetnie bym sie z Toba na zakupy wybrala masz oko do perelek! :) duzo zdrowka ;*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie posty. Świetne rzeczy, zwłaszcza spódnica i gorsety <3 Sama muszę się wybrać na zakupy do sh bo na takich większych dawno już nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze no nie wierze!:)
    sama często upoluję perełki ale Tobie widzę też szczęście dopisało:0
    cudne rzeczy spodnie i spódnica the best:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. ale perełki można wygrzebać w sh. zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę co najmniej 5 świetnych rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooooooo ale świetnie!
    za takie pieniądze to aż szkoda nie wziąć ;))
    tez ostatnio kupiłam koronkowe, białe boody - za 8 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze Ci Tych perelek kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś szczęściarą ! zajebiste łupki, aż chce się jak najprędzej do SH :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za spódniczkę i body dałabym się pokroić:):D zazdroszczę takich zdobyczy,a spódniczka ślicznie na Tobie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ale to ceny powalają :) U mnie zdecydowanie wyższe :/ pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze, ja nigdy nic nie znajduje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę Ci tej spódniczki! świetne zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, same perełki! koronkowy top z cubusa fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no szczęściara jak nic ! ;oo Masakra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, aż nabrałam ochoty na ciucha hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma co się dziwić, że upolowałaś tak tanie i markowe rzeczy. Mam na myśli rozmiar. Gdybyście, dziewczyny były tak drobniutkie i sczuplutkie jak Paulina, to zdziwiłybyście się, jak dużo można za tak mało. Taka rozmiarówka czeka, tylko gdzie modelki do tych strojów? No ja to wieloryb w porównaniu z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam identyczną polówkę i jest super ;) A body zazdroszczę, bo uwielbiam.

    Pozdrowionka ;***

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka mi się najbardziej podoba;)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czesc kochana jestem z twoich okolic ale nigdy nie natrafiłam na taki sh u nas ,gdzie go namierzyłaś ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie :)
      Ja kupuję w różnych sh nie w jednym :)
      Np. w szmizjerce, na rogu kilińskiego, w piwnicy koło cukierni burkiewiczów na batorego teraz jest nowy mały aczkolwiek warto zajrzeć :)

      Usuń
  22. Kiedy nowy post??? :):):):):):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam internetu ostatnio z powodu uszkodzeń, ale postaram się przygotować jak najszybciej :)

      Usuń
  23. no pierwsza spódniczka bije wszystko na głowę i ta cena :) szok :) gratuluje łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, zazdrościmy tylu łupów z sh, my nie mamy szczęścia albo oka do takich skarbów w tym miejscu, tym bardziej gratulujemy zdobyczy ;)
    Pozdrawiamy
    Alicja i Magda - AiM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza spódnica wymiata ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zdrówko? już lepiej? śliczne zdobycze jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  27. spódniczka rewelacja!
    bardzo lubię kupować w second handa' ch.

    http://www.martynaczaplewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts