wtorek, 28 maja 2013

Aktualizacja pielęgnacji moich włosów :)

Witam kochani :)

Z racji tego że wiele z Was pyta jak dbam o włosy postanowiłam zrobić taką małą aktualizację :)
W sumie to dużo się nie zmieniło od czasu kiedy dodawałam pierwszy post o pielęgnacji włosów, znajdziecie go tu :)

Uwierzcie mi dziewczyny że nie robię z nimi nic specjalnego :)
Maseczki nakładam tylko jak mi się przypomni hehe :D
Widać oczywiście że są trochę zniszczone a to dlatego że dość często używam prostownicy, bo mam problem z falowanymi włosami :)
No i przede wszystkim odżywki w sprayu to coś co kocham nie trzeba spłukiwać i pomagają mi z poplątanymi włosami po myciu :)
Nie polecam tylko brązowej odżywki Schauma Krem & Olej wcale nie pomaga w rozczesywaniu mam wrażenie że jeszcze gorzej się po niej plączą zdecydowanie według mnie bubel.
Kolejnym moim bublem jest spray Biovax pachnie cudownie można siedzieć i tylko wąchać i wąchać ale niestety tez nie pomaga mi w rozczesywaniu.
Ale napisze o nich w innym poście jeśli Was zainteresuje.
Natomiast Gliss Kura ubóstwiam kocham i wszystko co możliwe, to mój nr 1! :)
Szampon Rzepa z Joanny to już moja 3 butelka, nie zauważyłam jeszcze czy pomaga mi z wypadaniem włosów ale używam z chęcią i czekam na efekty :)
Polecam Garniera Fructis włosy mega miękkie po nim :)

Hmm nie wiem co więcej pisać, jeżeli macie jakieś pytania to proszę pisać w komentarzach z wielką chęcią Wam odpisze na każde pytanie :)

Bardzo się cieszę bo dostałam dziś propozycję reklamowania ciuszków na sobie i sale na razie się zastanawiam :)

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem kochane! ;*
Dla Was było to rozdanie dlatego zapraszam do wzięcia udziału czas jeszcze do piątku :)


Na zdjęciu  pokazuję produkty których używam :)















44 komentarze:

  1. Śliczne masz włoski *.*
    A mnie ciekawi jak się spisuję ten płyn do prostowania włosków z marionu? Czy rzeczywiście działa? Nie przetłuszcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Bardzo fajny pod względem rozczesywania bo rzeczywiście bardzo ułatwia, podczas prostowania fajnie wygładza włosy i prostownica idzie bardzo gładko :)
      Włosów nie przetłuszcza, ja nie zauważyłam tego u siebie :)

      Usuń
  2. włoski masz cudowne :)) również bardzo lubię ten sam szampon Fructis i odżywkę z Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. omG dużo masz tych kosmetyków :) Ale widać warto, bo włosy masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne włosy, będę to chyba powtarzała za każdym razem jak zajrzę na Twojego bloga ;D a ta odżywka w sprayu Schauma Cream&Oil u mnie sprawdza się bardzo dobrze, pięknie pachnie i pomaga w rozczesaniu poplątanych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też prostuję i też używam Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam kosmetyki Mariona, mają bardzo dobre kosmetyki i tanie :)

      Usuń
  6. mam ten jedwab i termoochrone z Marion, kocham tą firmę:) a włosy masz cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię te odżywki w sprayu Gliss Kur super są :) A włosy wcale nie widać , że poniszczone prostowaniem. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maskę sleek :) zawsze po nią sięgam.

    Broń cie Panie , żebyś włosy kiedykolwiek ścinała ! Patrząc na Twoje żałuje teraz ze ścięłam swoje :(

    a nie zastanawiaj się! :D masz ładną figurę to czemu by nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używam produktów z MARIONU :D buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem to po raz enty cudowne włosy masz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezusie jakie cudo te twoje włosy...nie popełnij grzechu żeby je ściąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie:)
      No na razie nie zamierzam ścinać ale podejrzewam że niestety kiedyś przyjdzie taki dzień ze będę musiała bo będę miała ich dość :)

      Usuń
  12. masz ochydne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. włosów na prawdę nie jedna kobietka moze ci pozazdrościć :( w tym ja ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę ci tych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wlosy masz jak lala :)
    sporo produktow widze/podobnie jak u mnie
    polecam sprey z octem malinowym z marion ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ masz piękne długie włosy ...zazdroszczę ...chociaż ja nie jestem w stanie wyhodować długich, dłuższe niż do brody bardzo mnie "denerwują"

    OdpowiedzUsuń
  17. mi w rozczesywaniu bardzo pomaga kuracja z olejkiem arganowym z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. włosy cudowne mam tą maske i moge polecić:D!
    zapraszam do mnie http://rozalias-fashiob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne włoski, obserwuj

    ps tą dużą odżywke kupiłam w hebe, ciekawe czy będzie mi służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za ten post!
    Ja używam szamponu i odżywki Schwarzkopf Gliss Kur też czarne tak jak ty, ale widzę że ty masz odżywkę w spreyu :-)
    Twoje włosy są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się żę chociaż trochę mogłam pomóc! :) ;*

      Usuń
    2. Widzę, że studiujesz kosmetologię. Bardzo fajny kierunek :-)
      A można wiedzieć w jakim mieście jesteś bądź nazwę Twojej uczelni? :)

      Usuń
    3. Rozumiem. Czyli jesteś po Liceum, a teraz masz kurs z kosmetologi? :)

      Usuń
  21. O jak malutko kosmetyków, aż dziwnie się ogląda. Sama mam straszne ilości bo o włosy dbam bardzo. Fajne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam o wiele więcej ale nie pokazywałam bo nie używam, dziewczyny chciały wiedzieć czym pielęgnuję nie warto używać wszystkiego na raz :)

      Usuń
  22. Jejku ile kosmetyków pielęgnujących *.* Śliczne masz włosy !

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie intensywnie o nie dbasz, ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  24. super post! zazdroszczę włosów ;)!

    OdpowiedzUsuń
  25. uzywamy podobnych kosmetyków hehe i juz nie bede pisała że te włosy są cudowne bo dobrze wiesz że Ci ich zazdroszczę i z chęcią bym Ci je ukradła!:D hahaha

    co do zabiegu to cena zalezy od dł i gęstości włosków ;p moja kolezanka zapłaciła 80zł ma włosy za ramiona i dosyć gęste ;p niestety te zabiegi troszkę sa drogie... ale to keratyna i dlatego tak

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne masz włosy, dobrze, że chronisz je silikonami, pewnie dlatego prostowanie nie robi im aż tak wielkiej krzywdy :)
    Bardzo lubię maskę Stapiz,jest naprawdę godna polecenia i produkty z Mariona, polecam ocet z malin kąpiel odbudowującą, która zakwasza włosy lub wersja w psikaniu, które tak lubisz - będzie wygodniej :)
    Nad propozycją reklamowania ciuszków się nie zastanawiaj, masz cudną figurę, a z pewnością będzie to też super przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ach znam ten ból;p hi hi żeby mieć ładne włosy to trzeba o nie dbać:)

    u Cb się tak dużo dzieję że nie wydążam;p

    pozd

    OdpowiedzUsuń
  28. masz zaje.biste włosy *.* takie długie i piekne...:D mi ostatnio przyspieszyl sie przyrost wiec jestem bardzo zadowolona!!:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  29. wow beautiful hair !!! <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne włosy, chciałabym takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta Schauma z sprayu tak średnio mi pasuje, bardzo obciąża. Piękne masz te włosy i jakie długie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts