czwartek, 9 maja 2013

Recenzja Maski do włosów z jedwabiem Sleek Line Repair

Witam kochani :)

W dzisiejszym poście przedstawię Wam maskę do włosów z jedwabiem sleek line repair , moja mama używa jej w swoim salonie, dlatego ja też korzystam :D
Co po za tym,  no pogoda jest cudowna 27 stopni słonko świeci choć teraz coś troszkę zachodzi za małe chmurki i denerwuje mnie to podczas opalania :D
A Wy jak poopalane już? :)
Bo mnie to strasznie szybko bierze i już jestem opalona :)
Dziękuje że tak chętnie mnie odwiedzacie i komentujecie dając mi wiele ciepłych słów, uwielbiam Was! ;* 
Buziaczki słoneczka ;*



 Od producenta:
Unikalna receptura kompleksowo regenerująca włosy od wewnątrz jak i na zewnątrz jego struktury. Włosy stają się silniejsze, zdrowsze i łatwe do rozczesania. Efekt jest widoczny już po pierwszym użyciu.

Sposób użycia:
Po umyciu wmasować łagodnie w osuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 20 min. w temperaturze otoczenia lub 5 min ogrzewając, następnie dokładnie spłukać.

 Cena:
Ok. 30 zł, za  1000 ml także się opłaca :)

Gdzie kupić:
Ja kupuję w hurtowniach fryzjerskich, nigdzie indziej raczej nie do kupienia bo to linia profesjonalna :)

Moja opinia:
No ja jej używam już od bardzo dawna i jestem zakochana w niej od pierwszego użycia:)
Włosy po niej są mięciutkie, błyszczące, zdecydowanie łatwiejsze do rozczesania, takie "lejące" uwielbiam  ten efekt no i zdrowsze tak jak obiecuje Nam producent, i to rzeczywiście od pierwszego użycia :)
Ja używam jej w ten sposób że nakładam ja po umyciu włosów, zawijam w torebkę foliową potem w ręcznik i chodzę tak około 1 godziny, oczywiście gdy mam czas :)
Bo jak robię to na szybko to nakładam dosłownie na 1-2 minutki i włosy są mega :)
No nie umiem już bez niej żyć, to moje kolejne opakowanie i na pewno będą pojawiać się kolejne :)


Skład:

Konsystencja:
Gęsta, biała i przepięknie pachnąca :)


Na koniec kilka zdjęć z wczoraj, między innymi moja brudna Tośka :D



21 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się maska z jedwabiem :) Pielęgnacja długich włosów to wielkie wyzwanie prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba ta maska nie działą skoro masz takie brzydkie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze chyba strasznie czegoś zazdrościć, bo ja nie mam nic do zarzucenia swoim włosom :)
    A to mi mają się podobać a nie takim osobom jak ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś wypróbować tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam przyjemność korzystać z niej i naprawdę fajna :) Zapach bardzo przyjemny. Teraz zacznę testować coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo że pomyślałaś żeby mi o tym powiedzieć :D :** hehe

    i masz racje :) trzeba iść do przodu i nie oglądać się w tył :DD wszystko się jakoś samo ułozy ;D
    Ważne jest tylko co będzie a nie co było ;D nie ma co rozpaczać :D a Tobie gratuluje takiego mężczyzny :D mam nadzieję że tez na takiego trafie :D hehe


    co do maski do włosów też ją miałam ;D jednak nie uzywałam jej systematycznie więc nic nie mogę o niej powiedziec hehe ogólnie bardzo długo u mnie stała haha bo jej jest tak duzoo;D

    Buziaczki Piękna!<3:*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta maska, aż bym kupiła! Kiciuś jest boski ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam tą maskę , i sięgne po nią raz jeszcze :)) Jeszcze czaję sie na szampon z tej serii , używałaś go może :> ?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co kochana używałam ale dosyć dawno i nie pamiętam już jaki był :)

      Usuń
  10. kurcze, kupiłabym tą maskę, bo Twoja recenzja bardzo zachęca, ale boję się, że nie dostanę w moim małym mieście :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mieszkam w małym mieście i kupiłam także szukaj :)

      Usuń
  11. Miałam i nie polecam. Jaki słodki kiciuś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. OoO najlepsza maska do włosów pod słońcem!

    <3


    http://closethewindowandgetthefuckout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym wypróbowała. Muszę poszukać jakiejś hurtowni w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam jej kiedyś i faktycznie jest dość przyjemna, ale skład mnie odstraszył przed kolejnym zakupem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts