wtorek, 14 maja 2013

Zakupowo :)

Witajcie Kochani :)

Tak jak obiecałam wczoraj, dodaje post z wczorajszymi zakupami, pokażę Wam też jak byłam ubrana :)
A więc dostałam masę próbek różnych kremów, fluidów itp. ponieważ spotkałam w aptece koleżankę która mnie nimi obdarzyła :)
Z chęcią będę testować tym bardziej że próbki są jakiejś nowej firmy (tak mi powiedziała pani farmaceutka) Nuxe, więcej na ich temat i ich kosmetyki możecie znaleźć tutaj  :)
Przy okazji koleżanka poleciła mi dwufazową odżywkę w sprayu z Bivaxa która akurat była w promocji sztuka za 5 zł! :)
Kupiłam dwie potem żałowałam że tylko dwie, dlatego muszę kupić jeszcze, bo zapach jest zniewalający zakochałam się w nim od razu a z efektami zobaczymy, na pewno zrobię recenzję bo póki co użyłam jej tylko raz :)
Kupiłam też krem ochronny z wysokim filtrem 50+ z Iwostinu (zapłaciłam za niego 29,50zł)  jak wiecie jestem po zabiegu laserem frakcyjnym mineło 4 miesiące a ja muszę chronić buzię przed słońcem żeby nie dostać przebarwień, niestety dopiero po zakupie przeczytałam opinie że strasznie zapycha skórę aż sie boje bo moja jest na to bardzo podatna, mieliście może ten krem? Jakie macie o nim zdanie? :)
No dobra bo się rozpisałam pokażę Wam zdjęcia :)

Dziękuje za odwiedziny jesteście kochane, dostaję od Was tyle ciepłych słów! <3
Miłego dnia słoneczka ;*

Wczoraj założyłam sobie konto na MODNA POLKA
Zapraszam :)

 Outfit nic ciekawego :)
Bluzka- Cubus (sh 8zł)
Kurtka- nn
Legginsy- Bershka (sh 40zł)
Buty- nn
Torebka- Bershka (sh 45zł)



Zainteresowała mnie ta próbka czytałam że efekty na rzęsach widać już po 3 tygodniach miała któraś z Was z tym styczność? :)

29 komentarzy:

  1. Serum do rzęs, wow nie miałam :O Z Iwostinu, miałam tylko korektor, który mi służył, ale słyszałam, że kremy mają też dobre.. A stylizacja boska, ta torebka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja nie mam koleżanki w aptece? :( :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam odżywki biovax:) i fajne baleriny:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze odżywek z Biovax, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię na tą stronkę - > http://www.ermail.pl/klik/UXdfamU= możesz za darmo w prosty sposób zgarnąć kasę :)
    Na prawdę działa jestem na to żywym dowodem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy twój post jest taki sam... i na kazdym podobnie ubrana ...wysil sie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt ci nie każę tu zaglądać jeżeli sie nie podoba to się po prostu nie wchodzi tak :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam tą odżywkę tylko żółto-bordową. Miałam po niej "sypkie" i lśniące włosy jak nigdy :P Minusem jest to , że szybko mi się skończyła a płaciłam za nią ok 20 zł. Co do kremu z filtrem 50 też jestem ciekawa jaki jest dobry bo w tą sobotę w szkolę będę mieć robiony peeling ziołowy (fakt, że nieodpowiednia pora no ale co poradzić na opóźnienia szkolne) i będę potrzebowała dobrze chroniący przed słońcem ale też właśnie taki, który mojej skórze nie narobi problemów bo mam straszną cerę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your super chic look! :)

    Hope you have a great day!

    xx

    Kelly

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też już obserwuję!:)
    Kochana wyglądasz ślicznie :) i mam identyczne balerinki :)
    Bardzo zaciekawiło mnie to serum na oczy i rzęsy hmm pora się wybrać na zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurtka. :) Uwielbiam Biovax i sama używam od dłuższego czasu kosmetyki z tej linii. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uff ile zakupow;)
    okluary sa mega:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też zainwestowałam w Biovax i z niecierpliwością czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest obłędna :)) Ale dostałaś próbek:D Fajnie, lubię jak mogę coś wypróbować w małym opakowaniu i nie muszę za to płacić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobna kurteczke! zakupy na PLUS! :)
    moze dodamy do obserwujacych?
    http//swaggiex.blogspot.com
    buzka!

    OdpowiedzUsuń
  16. ajeje,ale szczęściara jesteś z sh!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle dobrego słyszałam o biowax a jeszcze nic od nich nie miałam.... Trzeba to zmienić! :) Dziękuję za odwiedziny, dodaję do obserwowanych i będę wpadała tu częściej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie perełki masz z sh ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nuxe już znam :)Zazdroszczę tych próbek, a Twoją kurteczkę uwielbiam:)!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    onthesundirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Okularki mi wpadły w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy widzę udane ;)
    Też zastanawiam się nad zakupem odżywki BIOVAX.

    OdpowiedzUsuń
  22. VICHY I OKULARY<3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. sporo tego :D hehe
    jakoś ostatnio też kupowałam coś do włosów z tej firmy chyba serum ;D i mi bardzo podpasował hehe
    a wyglądałaś ślicznie jak zawsze! :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetną masz torebkę ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts