piątek, 17 maja 2013

Paczuszka od firmy Kosmetyki DLA :)

Witajcie kochane :*

Dziś dotarła do mnie kolejna paczuszka tym razem od firmy kosmetyki DLA kilk
Firma ta posiada kosmetyki tylko i wyłącznie naturalne, z naparów ziołowych :)
W ramach współpracy do testowania dostałam krem Niszcz Pryszcz z naparu wierzby i krwawnika, krem na noc, znajdziecie go tu 
Zamówiłam taki krem ponieważ zmagam się z tak zwanymi "zachciewajkami" co miesiąc także mam nadzieję że mi pomoże :)
Dostałam też 3 próbeczki gęsto nałożonego kremu przeciwzmarszczkowego z naparu jarzębiny,znajdziecie  tutaj :)
Także bardzo fajnie będzie je testować :)
Recenzja pojawi się gdzieś po miesiacu stosowania, żebym mogła wam dokładnie opisac efekty :)
Odwiedziła mnie dziś kuzynka z malutka Majeczką ale się wybawiłam mówię Wam nie mam już siły :D
Dlatego idę się opalać hehe tym bardziej że pogoda u mnie przepiękna :)

Życzę Wam miłego popołudnia ;*








15 komentarzy:

  1. klik klik klik porażka z ciebie dziewczyni na dodoatek nie masz odwagi dodawac komentarzy brzydal paskuda

    OdpowiedzUsuń
  2. hej moze bys juz tak przestała reklamy na blogu tylko robic kiedys posty byly fajniesze a teraz jakies recenzje ktorych i tak nikt nie czyta lubiłam tego bloga ale od dziaij usuwam go ze swoich odwiedzanych .

    OdpowiedzUsuń
  3. weź usuń bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimie moj drogi proszę bardzo na twoje życzenie dodaję twoje komentarze na poziomie :)
    Uważaj bo akurat usunę bloga bo ci się nie podoba haha :D
    Nie każdy musi być tak ładny jak zapewne jesteś i to że jestem paskudą to tylko i wyłącznie mój problem nie twój :)
    I nie robię żadnej reklamy tylko po prostu zawieram współpracę jeżeli się nie znasz to prosze cię bardzo nie zaśmiecaj mi bloga.
    gorące pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam uważam, że współpraca to nic złego a wręcz dobrego:) sama mam ochotę na ten niszcz pryszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli recenzja jest uczciwa i zgodna z prawdą to ja nie mam nic przeciwko blogerkom, które taką współpracę zawierają :) A jak się komuś nie podoba to niech nie czyta tego bloga. Nie rozumiem po co te głupie komentarze

    OdpowiedzUsuń
  7. :) oo świetny blog zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie kochane dziecko :D : )


    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia malucha są urocze;) słyszałam kiedyś o tym kremie...ciekawe czy działa;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej czy to twoje naturalne wlosy? jaki kolor;) piekne z gory dzieki za odp;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, tak to sa moje włosy :)
      Farba była mieszana dwa kolory i niestety nie wiem jakie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts