środa, 29 maja 2013

Paczka od Wrigley ! :)

Witajcie kochane! :)

W ramach kolejnej współpracy dostałam całe pudełeczko gum Orbit!
Chyba nie muszę Wam ich przedstawiać każdy zna, każdy lubi :)
Dla mnie raj, i nie tylko dla mnie a także dla wszystkich moich domowników hehe :D
Dostałam pastylki, drażetki i plasterki :)
Kocham każdy smak tej gumy ale, chyba każdy mi przyzna że różowa Orbit for Kids każdemu z nas kojarzy się z dzieciństwem :)
Żułam te gumy nałogowo :D

Kochane cóż mogę powiedzieć bardzo porządna firma, wszystko załatwione w bardzo milej atmosferze przemiła Pani przedstawiciel no i przede wszystkim szybko, w poniedziałek zostałam poproszona o adres do przesyłki a już wczoraj cieszyłam się paczuszką :)
Firma ma bardzo dobre podejście dla blogerów, chętnie nawiązują współprace, trzeba spełniać wymagania ale tylko pod względem oglądalności bloga, także firma jest bardzo przychylna wobec nas :)
 Naprawdę jestem godna podziwu tej firmy :)
Niewiele firm podchodzi z taką otwartością do społeczności blogerów :)

Zapraszam Was na stronę Wrigley  :)
Lub też na fanpage na Facebooku tutaj .
Jeżeli interesują Was takie współprace to piszcie, bo jak widzicie zawartość tej paczuszki jest ogromna a ile radości sprawia wszystkim dookoła :)

Miłego dnia kochane! :)









35 komentarzy:

  1. o jaaaa, ale super!! naprawdę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. to teraz bedziesz zamrazac świeżością ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć, ze mną nie chcą nawiązać współpracy... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? niemożliwe, może zgłaszasz sie nie tu gdzie trzeba?

      Usuń
    2. nie wiem... mnie spławili odpowiedzią, że "mamy za dużo chętnych"

      Usuń
  4. ale dużo żujek:) ja też lubię orbit i zawsze mam przy sobie, kiedyś żułam nałogowo :P teraz trochę mniej ale nadal lubię, a te kids są mniam!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. TO do Wrigley pisałaś o współpracę?:) Jakie dokładnie mają wymagania co do oglądalności bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak do Wrigley :)
      nie mniej niż 10 tys. wejść miesięcznie :)

      Usuń
  6. Faktycznie pudełeczko pełne!:) Ja póki co nie mogę żuć gum gdyż mam aparat orto. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NO TO MASZ ZAPAS;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGPSOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczka. Uwielbiam Orbit. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. hohoho, będzie świeży oddech! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. koooocham gumy orbit mniaaam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Duzo tego :) Uwielbiam gumy orbit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 10 tysiecy wejsc miesiecznie to wbrew pozorom nie taka mala liczba a dla poczatkujacych bloggerek np. takich jak ja to nie lada wyzwanie. :) super, ze tobie udalo sie nawiazac wspolprace. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mała, sama nie spodziewałam się takiej liczy wejść u siebie :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nie wchodź, nie oglądaj niech cię głowa nie boli :D

      Usuń
  14. Gratuluję ;)
    Ja jestem uzależniona od gum do żucia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. moj malutki :) 3 tygodnie a taki duzy ze o rany.
    a torbe lacz ze wszystkim co sie da. ekspsrymentuj. ja na poczatku laczylam ja tylko z luznyn stylem - legginsy, bluza. na krotkie zakupy czy cos. ale teraz z racji ze ja lubie na pewno bede ja wpychac gdzie sie da ;)
    a co do aplikacji to na pewno dodam. ciebie juz obserwuje ale dodalam cie poprzez panel sterowania bloga ale masz racje- aplikacja bezposrednio na blogu jest o wiele wygodniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ommm! Uwielbiam te gumy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajnie!
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeglądając Twojego bloga znalazłam link o piesku,który znalazł się po 7miesiącach... Aaaa Udusze Cię , ryczałam przez pół godziny i nie mogłam sie uspokoić, dodatkowo za każdym razem kiedy mi się o tym przypomni to lecą łzy. Ale miło się Ciebie ogląda zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo uwierz mi mega wzruszający filmik :(
      Bardzo się ciesze że zostaniesz ;*

      Usuń
  19. gratuluję wspólpracy i współczuję Twojej szczęce:))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Orbitki ! ;) świetna paczka, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zapas!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts