czwartek, 16 maja 2013

Paczuszka od Kosmetycznieee i info o moim rozdaniu :)

Witajcie kochani :)

Dziś dostałam paczuszkę którą wygrałam w rozdaniu u  Kosmetycznieee :)
Słuchajcie jestem mega zadowolona z kosmetyków, wszystko przejrzałam obwąchałam :D
I strasznie mi się podoba! :)
Dziękuje Ci kochana za to że mogłam wziąć udział a zabawie no i wygrać coś pierwszy raz w życiu! :)
Zapraszam do odwiedzenia tego bloga ponieważ planowane jest tam kolejne rozdanie :)

Dziś powinno być rozwiązanie mojego rozdania ale Kochane zgłosiło się tylko 14 osób sądzę że warto jeszcze poczekać i chciałabym przedłużyć do końca tego miesiąca czyli do 31 maja, wiem że nie jest to dla Was dobra wiadomość ale chciałabym żeby w losowaniu wzięło udział więcej osób :)
Mam nadzieje że mi to wybaczycie :)
Tutaj więcej informacji o moim rozdaniu zgłaszajcie się! :)
klik

Zapraszam na moje konto MODNA POLKA
klik


Teraz pokaże Wam co ja dostałam :)
Oczywiście kilka próbek zwędziła mi już babcia :D




No i oczywiście musiałam pomalować paznokietki tym pięknym letnim kolorkiem :)






 Ślimaczek :D




17 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej :) później się zgłoszę do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ja też chce coś wkońcu wygrać :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej babci pozazdrościć. Miałam napisać długie komentarza ale widzę jakieś słodkie bobo więc mykam do posta o Dawidku :) a serum polecam jest bardzo dobre,zapachom się nie dziwię truskawki aj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor lakieru do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah jaki slimaczek :)

    krem ziaja mój ine rozłączny towarzysz !! . ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. szybciutko paczka przyszłą :)
    do mnie też dziś 2 przyszły ale o tym jutro na blogu :)
    Zazdroszczę takich wspaniałości i lakierek piękny chętnie przygarnęłabym go do siebie bo nie mam tak nasyconego żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakierek świetny! http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/04/rozdanie-z-jm-spa.html Zapraszam na rozdanie, wygrywają aż 3 osoby! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klikasz na modnej polce "promuj" -> kopiujesz ten kod, który Ci się wyświetli -> w czasie robienia nowej notki obok nowy post masz ikonkę kod html, przełączasz się na niego, wklejasz tam ten kod w miejscu w którym chcesz żeby się pojawił -> następnie klikasz z powrotem ikonkę nowy post i piszesz dalej notkę. Ikonki z modnej polki nie będzie widać w edycji tworzenia, ale już w podglądzie notki i po opublikowaniu będzie widoczna :D
    Sama nie mogłam dojść do tego jak to wstawić i zauważyłam to jakiś tydzień temu przez przypadek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej :)

    ślimak jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wygranej mała ;))
    czekam na wyniki Twojego rozdania z niecierpliwością :D hehe :**

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zwędziłabym Ci lakier z Golden Rose :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam żółty kolor na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :)) Śliczny ten lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  14. masz szczescie :))

    a ten zółty kolorek jest mega z brokatem bedzie ciekawie wygladał :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej :)
    Fajne lakiery :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts