piątek, 31 maja 2013

Pasiasto :)

Witam kochane :)

Dziś post też niestety późno (pisałam pracę do szkoły) :/
No i szybko bo właśnie palimy grilla :)
Wrzucam Wam fotki stroju w którym byłam ostatnio na rozmowie o pracę ( jak się domyślacie nie udało mi się :/ )
Trudno trzeba próbować dalej... :)

Jutro szkoła ale postaram się przygotować Wam jakiegoś fajnego posta :)
Przepraszam za chaotyczną wypowiedź :D

Miłego wieczorku kochani ;*


Co do rozdania, wyniki podam jutro, udział wzieło mało osób bo tylko 21 ale fajne że w ogóle ktoś był chętny planuję kolejne rozdania :)





Jakoś aparatu w moim telefonie mnie powala haha :D
Polecam czekoladkę przepyszna! :)



27 komentarzy:

  1. na rozmowę kwalifikacyjną trochę zbyt codzienny strój- tak wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no trudno w tym kraju o pracę.. w końcu się jakaś znajdzie! :D miłego grillowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą czekoladę!
    o tak, trzeba próbować dalej :)

    za mną kiełbaska z grilla chodzi już od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się znajdziesz odpowiednią dla siebie pracę :) świetny outfit

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś prześliczna :) Piękna figurka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prosto i ładnie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw na rozmowę o pracę, bardzo elegancko Ci w koczku ;) Słodki kiciuś,a czekolada pyszna, ale dla mnie troszkę za słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super marynarka :D i dodałabym jakiś fajny wisiorek do seta ale i tak bardzoo fajnie
    w wolnym czasie zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna marynarka! :)

    A rozmowa o pracę napewno powiedzie dobrze się następnym razem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz, uroda do pozazdroszczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bzdura, strój bardzo dobry. wygodny, ale elegancki. na rozmowę w sam raz. ale dlaczego nie udało sie? w Polsce ciezko o prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam ze znaleźli kogoś z doświadczeniem, bo oni teraz od młodych ludzi zaraz po szkole oczekują "doświadczenia" :/

      Usuń
  13. Mam podobna marynarke z H&M i tez szukam pracy chce rzucić aktualna i spróbować czegoś nowego. Tak wiec powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie:) Też byłam ostatnio podobnie ubrana na rozmowę i efekty podobne..:) Nie wiem, że też się nie poznali na nas:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Great blog!!!

    May be we can follow each other..

    beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W sam raz na rozmowę!:) Z czasem na pewno się uda!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w szukaniu pracy :) uroczy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekolada jest pyszna ale ja mam uczulenie i nie mogę sobie zbyt często pozwolić ... :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts