środa, 22 maja 2013

Strój dnia na sportowo :)

Witajcie słoneczka! ;*

Dziś miałam "mały" problem z laptopem włączyłam go a tu ekran biały i piszczał tak że aż mnie mama z nim z domu wygoniła haha :D
Nakryłam go sterta poduszek żeby nie było słychać i cierpliwie czekałam aż się "naprawi" :D
No i się naprawił, trochę mu pomogłam coś tam popstrykałam i jest a myślałam że już nie dodam posta, a wtedy byłabym bardzo zła bo uwielbiam dodawać tu posty tym bardziej że tak chętnie mnie oglądacie ;*

Rano miałam niesamowitą przygodę, wyszłam sobie na dwór a tu mi na głowę coś chlap no i wiecie co ptak mi narobił na głowę, hahaha no jakby nie miał gdzie :D

W dzisiejszym poście pokażę Wam mój najzwyklejszy jaki może być sportowy outfit.
Uwielbiam takie proste sportowe zestawy :)
Zresztą jak już zauważyłyście moje wszystkie zestawy są bardzo proste ale cieszę się że Wam się podobają ;*

No u mnie dziś piękna pogoda więc myślę przygotować dla Was kolejne stylizacje :)

Tymczasem miłego dnia kochane ;*







Top- h&m  Spodenki- nn (miejski sklepik)  Trampki- House  Zegarek- nn (miejski sklepik) Okulary- nn (miejski sklepik)



32 komentarze:

  1. Fajny zestaw, masz przepiękne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem Twój blog to nieporozumienie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak?
      A można wiedzieć czemu tak myślisz? :)

      Usuń
  3. masz niesamowitą figurę! :D fajnie wyglądasz :)

    pozdrawiam i zapraszam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha a sie usmiałam złota rączko :D formata zrób sobie :P , mi sie sam nieraz wyłącza jak oglądam film :(


    ano bedziecie miec szczęscie ! zagrajcie w lotto :))))))))))


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie złota rączka :D
      wiem własnie, tylko najpierw muszę zrobic porządek ze zdjeciami itp. żeby mi się nie pousuwało :)

      Hehe moze masz i racje z tym lotto :D

      Usuń
  5. fajny blog,a włosy masz śliczne:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, czy na elegancko czy na sportowo, ZAWSZE wyglądasz świetnie :) Bardzo fajny sportowy zestawik :) Włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne masz te włosy <3
    http://www.crazy-about-heels.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto i wygodnie :)
    już to mówiłam ale no włosy masz cudowne - wymarzone moje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój piesio to mieszaniec ;)
    Miał być beaglem ale tak jakoś wyszło, że jego mama wybrała innego ;P
    Ale ma dużo z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagraj Z Twoim S. w lotka:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok ;P zrobię post przedstawiający mojego misia hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zachęcam byś Ty też taki zrobiła ;)
      Przedstawiamy swoje pupile ;)

      Usuń
    2. Moje sa na każdym zdjeciu haha :D
      Ale pomyślę nad tym :)

      Usuń
  13. jaką Ty masz figurę i jakie piękne długie włosy :) Zazdroszczę :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w dwóch rozdaniach na moim blogu. Do wygrania jeden z czterech zestawów kosmetyków od Quiz Cosmetics oraz pokrowiec na laptopa oraz kosmetyki w rozdaniu drugim

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnej we wszystkim ładnie :) Świetne masz te okularki, pasują Ci. Też lubię takie zestawy, są najwygodniejsze na ciepłe dni ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagrajcie w totka ;)
    Może "niespodzianki" zafundowane przez te ptaszyska przyniosą szczęście :)
    Bardzo fajny, sportowy zestaw.
    Masz do niego figurę idealną! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha no to mieliście razem 'pecha'-szczęście: ) Świetne trampeczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana masz śliczne włosy i świetną figurę ;) na pewno bedę odwiedzać twojego bloga częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so cute and your hair is amazing!!!!

    I follow your blog can we follow each other?

    http://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz świetną figurę, ale jestem w szoku że taka chuda osoba może mieć taki cellulit!!? popracuj nad tym żeby go usunąć bo nieładnie to wygląda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie każdy jest idealny :)

      Usuń
  20. zajebiscie sliczna jestes :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts