piątek, 10 maja 2013

Różności :)

Witajcie kochane ;*

Dzisiaj w ogóle nie mam weny na dodanie sensownego posta, dlatego że na głowie siedzi mi już mój zawodowy egzamin, którego strasznie się boje :/
Byłam chwile na zakupach ale oczywiście nic sensownego nie kupiłam :D
Jestem na 14 dniu na 30-sto dniowego wyzwania  przysiadów i powiem Wam że chyba to przerwę bo uda mi się umięśniły a tego nie chcę, bo strasznie mi się to u dziewczyny nie podoba:/
Uciekam kochane bo jutro do szkoły, ehh jak mi się nie chce :/
Wrzucam Wam kilka fotek z dzisiejszego dnia żebyście mogły sobie popatrzeć :)
Dobranoc ;*



Z siostrą intensywnie ćwiczymy :)
Benio i jego ulubiony smakołyk :)
Taki dziś miałam outfit na zakupy niestety tylko jedno zdjęcie i to nie wyraźne :)
 


15 komentarzy:

  1. Świrtnie tu.. obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam niestety dużo baz do twarzy, ale chwalę sobie z sephory niestety cena jest dosc wysoka ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne róże :)


    a uda tez mi sie nie podobają takie umięsnione, no ale pupe by sie chciało :D
    cos za cos :D , albo my zle te przysiady robimy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez Ciebie a właściwie dzięki Tobie też robię te przysiady :-)
    dzisiaj 25 czyli 5 dzień już za mną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cool pics:)

    I'm following you, Could you check my blog and follow if you like it? You can like my FB page as well:)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię na konkurs u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na egzaminie, zestaw bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :) !
    Zapraszam Cię na konkurs, do wygrania dwie śliczne bransoletki.
    http://secondhanddesigner.blogspot.com/2013/05/rozdanie-z-miyaka-bizu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jak czesto myjesz wlosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to bardzo różnie jak czasem codziennie a czasem co drugi dzień :)

      Usuń
  10. ale słodkie zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam rolki ;D
    i pieski <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts