poniedziałek, 20 maja 2013

Outfit :)

Witajcie kochane moje ! ;*
W dzisiejszym poście pokażę Wam wczorajszą stylizację na spacerek :)
Kurcze jest taki upał że nic się nie chce robić :D
Żeby nie było że narzekam bo tak nie jest :)
Ostatnio pokazywałam Wam krem który dostałam w ramach współpracy klik
Używam go dopiero 3 dzień i już widzę efekty jestem mega zadowolona! :)
Kochane nie piszę tego dlatego że to jest współpraca i że "trzeba" napisać o produkcie jak najlepiej, nie tak nie jest, ja po prostu widzę efekty wszelkie krostki, zaczerwienienia znikają z nocy na noc a zapach mmm, no ale zostawię to na recenzję :D
Ja jednak trzymam się wersji że wszystko będzie w porządku :)

Kobietki miłego dnia Wam życzę ;*







Top- Bershka  Spódniczka- Bershka  Buty- nn  Naszyjnik- Zara  Bransoletka- Cropp



Dziękuje za odwiedziny! ;*



24 komentarze:

  1. ale opalona jestes :)

    ładna kiecka , a u mnie zimno az mi sie nie chce spod kołderki wychodzic hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. super buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś tak zgrabna, że nie mogę się na Ciebie przestać gapić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie Ty to mieszkasz, że u Ciebie codziennie słońce? ;D
    U mnie zimno... będzie pewnie padać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana żebyś wiedziała codziennie mam słońce :)
      Jak w wakacje :)

      Usuń
  5. jaką Ty masz świetną figure! tylko pozazdrościć :):)
    naszyjnik jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz uroczo :D a opalenizne masz już naprawdę świetną ;D zazdroszczę :D hehe
    i wiesz co??? Oddawaj włosy!:D hahah

    co do gipsu, trzeba myśleć pozytywnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś opalona *.* a o figurze nie wspomne ;D Piękne zdjęcia ;> Zapraszam do mnie http://madziuchnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, jaka Ty masz figurę :)
    Chętnie bym Ci zabrała także te obłędne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wygladasz :) masz cudowne wlosy i figure :) naszyjnik rewelacja :) ladnie dobrane kolorki :) zdecydowanie bede wpadala czesciej!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie jak zawsze ;)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko będzie dobrze, głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta spódniczka i bluzeczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz piękne długie włosy ;*:O

    OdpowiedzUsuń
  15. wow figurę masz nieziemską, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne masz te włosy!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniale, podoba mi sie prostota i klasyka, i znów te piękne włosy :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts