piątek, 24 maja 2013

Rossmanowskie łowy :D

Witam słoneczka! :)

Tak jak wszyscy i ja wpadłam w szał zakupów w Rossmanie :)
W sumie to kupiłam tylko to co mi potrzebne ale stówka poszła :D
Najważniejsze że kupiłam bazę sylikonową pod podkład z Soraya szukałam takiej już dawno i u mnie w mieście nie mieli lub w niektórych drogeriach nawet nie wiedzieli o czym mówię :D haha :D
Kupiłam też sobie farbę do włosów no i zaraz idziemy do salonu sobie z mamą malować :)
Kremy 40+ oczywiście dla mamy :D
Cierpię dziś niezmiernie, brzydką pogodę strasznie odczuwają moje nogi i kręgosłup :/
Ledwo chodzę mam nadzieję że szybko przejdzie, bo męczę się już od rana :/
Nie rozgaduję się tylko pokazuję łowy :)
Jeżeli będą Was interesowały ceny to proszę pisać poszukam paragonu i powypisuję :)

Jeszcze jedno, ponieważ wiele z Was pyta mnie o pielęgnację moich włosów postanowiłam że zrobię aktualizację pielęgnacji moich włosów :)

 Miłego popołudnia ;*









Te dwa produkty kupiłam już dawno antyperspirant Cien z Lidla, nie jest zły ale zdecydowanie polecam Nivea cudowny zapach który utrzymuje się przez cały dzień :)

Mobile :)

29 komentarzy:

  1. Jak widać zakupy udane, powinni częściej robić takie promocje w drogeriach, chociaż wtedy już na pewno bym zbankrutowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm ... nie ma to jak zakupy .. :)
    ja już zaszalałm z kosmetykami= wtrzymuję się z tym :*
    kissior ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy, najbardziej jestem ciekawa tej bazy z soray:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre opinie o niej są więc mam nadzieję że będzie fajna :)

      Usuń
  4. świetne zakupy:) też poszalałam;) pokaż się koniecznie w nowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no jakie zakupki ;d też czekam na twój nowy kolorek włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko mi się nie znudzi chyba :D Tak mi się podoba, że chętnie całą kolekcję bym wykupiła :D ...Też muszę wpaść do Rossmana. O dobrze wiedziec o tej bazie z Soray. Słyszałam o niej dużo dobrego i dodatkowo jest tania ale nie znalazłam nigdzie to kupiłam Revlona a tą też bym chciała wypróbować. Jaka Ty chudziuuuutka zazdroszczę brzucha <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zakupki Kochana ;*
    ja to sie boje chodzić do rossmana bo zawsze sobie coś nakupuje xD

    OdpowiedzUsuń
  8. ile kosztowała ta baza soraya ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 zł coś tam z groszami, jak znajdę paragon to wypiszę wszystkie ceny :)

      Usuń
  9. Ja też w końcu powinnam się wybrać na Rossmanowskie zakupy;P
    Zapraszm do siebie na konkurs z OASAP ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie ciekawi co to takiego w kolorowe jabłuszka? Ściereczki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane zakupy :))
    Mam ten antyperspirant z Nivea ale zostawia białe ślady :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że też poszalałaś w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy!!! :D a jeżeli to Twój brzuszek na zdjęciach to zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja byłam wczoraj w Rossmanie i jak zobaczyłam tą promocję -40% na kosmetyki do makijażu to oszalałam haha :D Ale postanowiłam się opanować i nie kupować dużo rzeczy :) Jednak dziś czy tak pewnie pójdę i jeszcze coś kupię;p Fajny kolorek tej farby! i udane zakupy :))
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu z Firmoo :))

    OdpowiedzUsuń
  15. szampon z joanny musze wreszcie kupić, bo ma dużo pozytywnych opinii ;)
    brzuszek cudo ! ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy teraz robią zakupy w rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że zakupy udane, ładny kolor farby :D

    OdpowiedzUsuń
  18. masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne masz paznokcie:)


    Blog bardzo mi sie podoba. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie. Będzie mi miło jeśli też zaobserwujesz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, ja niestety nie skorzystałam z tej promocji w Rossmanie. :( A szkoda, bo jednak 40 % to dość sporo, jak na kosmetyki. Muszę poczytać coś więcej o tej bazie z Soraya, bazy nigdy nie używałam, a słyszałam wiele dobrego, więc chyba warto spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog i świetne zdobycze :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo widać,że zakupki udane:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts