niedziela, 12 maja 2013

Letnie ciuszki z sh :)

Witajcie kochane :)

Pisałyście mi że lubicie oglądać perełki z sh, dlatego dziś Wam takie pokażę może nie koniecznie takie perełki bo zwykłe rzeczy ale w połączeniu z czymś fajnym mogą stworzyć fajną stylizację :)
Są to rzeczy letnie typu spodenki, spódniczki lub sukienki następnym taki post będzie z bluzeczkami których mam mnóstwo :)
Sama lubię oglądać takie posty u Was :D
Wczoraj szkoła, dziś też byłam, ale niestety zdjęć stylizacji nie chciało mi się robić.
Wczoraj miałam coś dodać ale przyjechał S. i chłopak mojej siostry i wszyscy razem pojechaliśmy sobie na rowery potem grill i nie dałam rady nic dodać dlatego jestem dziś :D
Nie będę się nie potrzebnie rozpisywać zapraszam do oglądania :)
Dziękuje za tak dużą ilość odwiedzin i osób obserwujących! <3

Ps. Rzeczy są pogniecione bo dopiero je wyciągam do ogarnięcia :)

Miłego popołudnia ;*

 1. Białe spodenki- nn

 2. Różowe spodenki- Primark

 3. Spódniczka- Top Shop

 4. Spodenki- nn (bo metka odcięta)

 5. Spodenki- Papfear's Pige  
pierwszy raz spotykam się z ta firmą ale tu mają swoja stronę klik

 6. Spodenki- F&F

 7. Spodenki- Adidas

 8. Spodenki z wyższym stanem - Ama Zing

 9. Spodenki- Atmosphere

10. Spódniczka- Asos

11.Miętowa spódniczka- Oasis

12. Sweterkowa sukieneczka- H&M

13. Sukienka- Sisley

14. Sukienka/ Tunika- Top Shop

15. Sukienka- H&M

16. Sukienka- Ribbon

17. Sukienka/ Tunika- Motel 



13 komentarzy:

  1. kwiatowa sukienka i spódnica i niebieskie spodenki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia sukienka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy bardzo podoba mi sie ta tunika w kwiaty :) ja jakoś nigdny nic fajnego nie upolowałam w SH a tutaj w Norwegii kiedyś w sklepie Fretex bo to takie jakby SH kupiłam 2 torebki takie malutkie ale ceny są kosmiczne nie tak jak w polskich SH.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy :) szczególnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurde bela świetne rzeczy udało Ci się upolować <3
    Kocham takie posty ;D czasami aż nie można się napatrzeć na rzeczy jakie ludzie wynajdują w sh :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 16 i 18 cudo *.* ...ja tam jak wchodzę do sh a w warszawie takich mnóstwo to rzadko co widzę na siebie i w rozmiarze i cenie ,bo te u nas sh lepiej zaopatrzone maja ceny na metkach , niż na wagę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodenki a te z adidasa malina!:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wszystko co w kwiaty to masz najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale upolowałaś! Super te rzeczy. Ale masz bardzo zgrabne nogi, to wszystko będzie na Tobie dobrze leżeć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie przesadzaj, nie są az tak zgrabne :)
      Ale dziekuje Ci ślicznie ;*

      Usuń
  10. Świetne nogi :D Ciekawie tu u Ciebie!
    Pozdrawiam i zapraszam na mój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałe rzeczy tez ostatnio kilka upolowałam :)
    Chciałabym Cię poinformować że wygrałaś zestaw kosmetyków w moim rozdaniu.
    Wysłałam Ci wiadomość na e-mail.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. "Sukienka/ Tunika- Top Shop" Dwa dni temu identyczną przymierzałam w moim sh !:D ale w końcu nie kupiłam mimo, że jest bardzo ładna bo stwierdziłam ,ze za dużo mam rzeczy w kwiatki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts