poniedziałek, 6 maja 2013

Kolejna bardzo letnia stylizacja :)

Witam ;*

Kochane moje mamy tak przepiękną pogodę że szkoda by było jej nie wykorzystać dlatego też przygotowałam dla Was kolejną taką letnia stylizację, osobiście strasznie mi się podoba, nie jest to nie wiadomo jaka wyszukana stylizacja ale bardzo ja lubię :)
Jak widzicie dziewczyny lubię normalność jakoś nie mogę się przekonać do kupowania rzeczy które są tylko modne a mi się nie podobają, ale jak widać wiele z Was też lubi taką normalność zważając na fakt jak bardzo szybko wzrasta liczba moich obserwatorów za co Was serdecznie dziękuje, wiem że mam dla kogo pisać, i powiem Wam że bardzo polubiłam blogowanie, osoby które cały czas mi komentują widzą że codziennie dodaję posty a to dlatego że lubię to i mam nadzieję że ciągle będę się rozwijać, a Wam jeszcze raz DZIEKUJE! ;* ;*
Teraz jak zwykle zapraszam Was do przeglądnięcia masy moich zdjeć :D hehe :)

Miłego dnia ;*


















 Top- Bershka, 10 zł   Spódnica- Zara, 45zł   Naszyjnik - Zara, 15 zł  Buty- nn
Wszystko oprócz butów w tej stylizacji pochodzi z second handu :)

Taki kolor gości na moich paznokciach :)



26 komentarzy:

  1. kolejna śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ładnie tylko ja osobiście bym sie nie odważyła założyć takiej spódnicy :P ale top musze miec ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna stylizacja! :)
    Uwielbiam Twoja figurę :))) oddaj mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow I love the skirt and its color.

    xx,

    Claudia

    cwbritto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mega rzeczy znajdujesz w SH! Naprawdę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tej stylizacji ! Spódniczka jest tak piękna, że nie mogę oderwać od niej oczu!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) tez czesto wchodze na Twojego bloga, ale sczerze mowiac wkurza mnie dodawanie 36 djec w tym samym srtoju ale z innymi minkami;p uwiierz, 4 zdjecia naprawde nam wystarcza :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przy okazji jest taka "sesja" nie tylko pokazanie storju dlatego dodaję ich tyle :)

      Usuń
  8. o ja ekstra!:))))))))))))))

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz jak gwiazda filmowa ta spódnica jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajny, kobiecy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh super ;)) Na taką spódniczkę poluje. U mnie w SH też takie były ale chyba z Atmosphere nowe z metką za 59 zł także jak będę miała wolne 6 dyszek to też na pewno kupię bo jest po prostu piękna i mega dziewczęca. A jakie ładne widoki tam masz w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaj jaka ciekawa ta spodnica , gdzie taka dorwałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. serio wszystko z sh? U mnie ciężko byłoby coś takiego dostać w sh :)
    Śliczna ta spódnica!:)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. okropnie masz zniszczone włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. żałosna jesteś ...musiałas sise pozalic swojemu ideałowi ...teraz ;przynajmniej wiadomo ze nie dodajesz na bloga zadnych negatywnych opinii tylko te któe Ci słodza...eh porazka

    OdpowiedzUsuń
  16. spódnica jest zjawiskowa :)
    Ślicznie wyglądasz, dodaje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz jak księżniczka:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm tak mi się wydaje, że sprzątnęłaś mi ten naszyjniczek sprzed nosa ze sklepu "Justyna" ;p Przyszłam po niego a tu ni ma ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo miło że ktoś z bliska:)
      No pewnie Ci się dobrze wydaje :) hehe :)

      Usuń
  19. Spódnica jest piękna!! szkoda że mój facet na mnie krzyczy jak chcę taką kupić :P Również dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts