niedziela, 26 maja 2013

Weekendowo mobile mix :)

Witajcie kochane ;*

Dużo się działo w ten weekend nie miałam czasu, dlatego mnie nie było :)
Właśnie uzupełniłam swoje blogowe zaległości u Was a teraz dodaję posta :)
Szkoła, egzaminy. Na szczęście dostałam 5 z ważnego dla mnie egzaminu! :D
Na kolejne wyniki czekam :)
 Wczoraj u mnie na noc były siostry S. spędziłyśmy razem trochę czasu :)
No i byłam u Dawidka wybawiłam, wyściskałam kocham tego malca! ;*
No i wrzucam Wam tu kilka fotek :)
Wybaczcie za jakoś fotek :)

Kochane dziękuje za nowe obserwacje przez te 2 dni bardzo Was przybyło ;*
Obiecuję się odwdzięczyć! :)

Jak widzicie moje włosy po farbowaniu są o wiele ciemniejsze niż przedtem szkoda bo lubiłam tamten kolor w tym nie czuję się dobrze :/

Miłego popołudnia słoneczka ;*

1,2 Zabawy koleżanki z moimi włosami :D
3,4 Torebki w chińczyku :)

Dawiduś! <3
Słońce moje ;*

1 Bluzka w chińczyku 
2 Strój dnia :)
3 Ja z Dawidkiem ;*
4 ja :D

Z Dawidkiem <3

Tu możecie zobaczyć mój nowy kolor włosów, źle się w nim czuję jest za ciemny :/


32 komentarze:

  1. Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne, długie włosy! ;) + fajne torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie zaczęłaś prowadzić bloga, śliczny malec..zaczęłam obserwować twojego bloga, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tą bluzkę z chińczyka dotykałam i sie nad nią zastanawiałam tylko ze nie w chinczyku lecz na targu :) i kupiłam spódnice haha :D a poszłam po warzywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ale mnie rozbawiłaś hahah:D
      Dotykałam bluzkę, kupiłam spódnicę, a poszłam po warzywa hahah :D
      Boska jesteś :D

      Usuń
  5. Ładniutko wyglądasz na ostatnich zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój synek? :)
    Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebki i bluzka świetnie wyglądają :D

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W chińczyku można super rzeczy dorwać ;)
    Ale niestety w tym u mnie ceny powalają...;/ przez co stracili dużo klientów... może zmądrzeją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne włosy. Co używasz do ich pielęgnacji, prostujesz je? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak prostuję bo mam falowane, w tygodniu przygotuję aktualizację pielegnacji moich włosów także zapraszam do śledzenia postów w najbliższym czasie :)

      Usuń
    2. Ooo to super! Czekam na ten post z niecierpliwością :)

      Zapraszam Cię na mojego bloga. Jeśli chcesz to zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  10. Jak dla mnie o wiele lepiej wyglądasz w tym kolorze, choć w tamtym nie było źle :) a co do torebeczek od chińczyka to ślicznie wyglądają i ta koszula też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe fajny mix :)) lubie takie :)) a bluzka bardzo fajna :) lubie pasiaki <3
    co do tych torebek nie spodziewałam się że są w chińczyku takie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też nie :)
      Ale takie mam dwa chińczyki fajne, no rzeczy są po prostu mega :)

      Usuń
  13. Przepiękna jesteś :) Zazdroszczę takich długich włosów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam przyjemność pierwszy raz odwiedzić Twojego bloga, ale już teraz wpadłam w totalny zachwyt nad Twoimi włosami. zazdroszczę ! :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, ja też tu jestem po raz pierwszy i zakochałam się w Twoich włosach. Są nieziemskie. Chciałabym kiedys mieć taką długość i żeby były takie zdrowe jak Twoje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze możesz sobie rozjaśnić kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja tak bardzo lubiłam Twój stary kolorek

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie sie bardo podobasz w nowym kolorku:) wchodze tu codziennie i bardzo mi sie tu podoba :) a Twoje zdobycze z sh sa swietne, widze ze tez uwielbiasz sh, jak ja xd pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Dear friend Nice Pix Share.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Elixir Cosmeceuticals

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor włosów jest świetny:) bardzo mi się podoba ten odcień:D

    Pozdrawiam:)
    patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah te włosy ^^ Dla mnie kolor cudowny:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz :) U mnie otworzyli Chińczyka i jestem cała happy :D Ha przymierzałam identyczną bluzkę jak ta koronkowa ale zdecydowałam się na inną wersje, cała jeansowa a u góry wstawka z koronki i wiązana na dole. Może też takie u Ciebie były :) Kuurde ale takich torebek to u mnie jeszcze nie mają :(

    OdpowiedzUsuń
  23. wlasnie kolor wlosow super i bardzo do Ceiebie pasuje, strasznie mi sie podoba!!:) pieknie wygladasz z maluszkiem i mam nadzieje ze doczekasz sie swojego niedlugo jesli bardzo o tym marzysz :):*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts