czwartek, 23 maja 2013

Różności :)

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście wszystkiego po trochu, a to dlatego że uczę się  do sobotnich egzaminów i nie chcę mi się już zupełnie nic:/ 
Jeszcze na dodatek pogoda bardzo się popsuła jest tylko 12 stopni :/
Mam jakieś takiego doła, możliwe że to przez pogodę ale przytłacza mnie też myśl o nadchodzących egzaminach i strasznie się boje że nie zdam, podobno jest bardzo trudny i w tamtym roku bardzo mało dziewczyn go zdało:/
No ale póki co muszę być dobrej myśli gorsze rzeczy w życiu czekają.
Przyszła dziś do mnie darmowa próbka wkładek Carefree możecie zamówić je tutaj
Więcej darmowych próbek znajdziecie tutaj  :)

Miłego dnia ;*

Domowy strój :)


Moje paznokcie :)



Mobile mix 




31 komentarzy:

  1. śliczna, miętowa bluzka. Dłonie masz piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak sobie czytam Twoje notki i muszę Cie pochwalić za ogrom pracy włożonej w prowadzenie bloga. Dodaje do obserwowanych, żeby móc częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka sliczna
    I jakie pazurki fiu fiu ;)
    milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna bluzka, jakie śliczne pazurki skarnbie <3
    pozdrówki miłego :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokcie. Śliczna z Ciebie dziewczyna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę ;) Pomyśl sobie, że filologię japońską studiuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe wyobraź sobie, że do mnie też dziś doszły darmowe próbki Carefree ;P

    U mnie też pogoda jest do bani ale to już od pewnego czasu tak jest :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pogoda też marna , tylko od czasu do czasu małe przejaśnienia. Powodzenia na egzaminach. Na pewno się okaże , że nie taki diabeł straszny ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie cudne :) włosy chyba komentować nie musze ;P ale normalnie bym Ci je UKRADŁA!!! :p A CO DO EGZAMINU głowa do góry! i mysl pozytywnie :** tez bede miała w nastepnym tygodniu w każdy dzien tygodnia zaliczenie takze tez masakra ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem zakochana w Twoich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam za darmo miśka z tej strony co podałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. też mi przyszły te wkładki, nawet 2 razy:) Powodzenia na egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. łądne paznokcie, podoba mi się :)
    zapraszam na mojego bloga, gdzie razem z Oasap organizuję konkurs :)
    www.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz ładne paznokcie! ;) + dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne paznokcie i warkocz:)
    Pozdrawiam,Bambi

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz uroczo w tym warkoczu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne i zadbane paznokcie, no i ten warkocz!
    Ogółem widzę full natural :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dla Ciebie pomysł https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/316263_502623506469373_134295365_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana ,jakich lakierów używasz do frencza ? :)
    I zapytam tez jakie kosmetyki aktualnie używasz do włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  21. A i ile lat zapuszczasz włoski :) ?

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też pogoda do kitu, śliczne paznokcie, a w tym warkoczu wyglądasz jak Lara Croft ;))) Trzymam kciuki za egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne paznokcie ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka przepiekna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts