wtorek, 21 maja 2013

Strój dnia :)

Witam kochani ;*

Jak widzicie ostatnio zasypuję Was outfitami, a to dlatego że przez ostatnie dni mi się ich trochę nazbierało i chcę je Wam wszystkie pokazać :)
No dziś się pogoda trochę popsuła jest tylko 17 stopni wieje wiatr no i zimno jest :/
W sobotę do szkoły, mam egzaminy :/
Jak widzicie na zdjęciach ciągle się pojawia jak nie pies to kot, mają parcie na szkło :D
Dziś pokaże Wam bardzo prosty zestaw, który staje się bardziej elegancki poprzez założenie butów na obcasie :)

Zapraszam na moje rozdanie :)

Miłego dnia ;*










 Top- nn (bazarek)  Spódniczka- Top Shop   Buty- nn (bazarek)  Okulary- nn (miejski sklepik)




34 komentarze:

  1. Włosy mam podobnej długości, ale strasznie mi się końcówki rozdwajają a każdy wizyta u fryzjera i ich podcięcie to niemal ból :(
    Slicznie jesteś ubrana, piękny usmiech.
    Życzę powodzenia na egzaminach i zdrowia przede wszystkim!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie podcinam końcówek nawijam na palec i obcinam to co mi odstaje nie skrócając przy tym długości włosów, wyglądają po tym o wiele zdrowsze :)

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz:)uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia!
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódniczka,ale najbardziej to jestem zauroczona Twoimi włosami<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką figurą kochana to we wszystkim wzbudzasz zachwyt :) Spódniczka bardzo mi się podoba, eehhh i te dłuuugie włosiska, ślicznie :) Powodzenia na egzaminie, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ta spódniczka! Świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty już jesteś opalona!? Ja wyglądam jak wampirzyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz. Piękne zdjęcia, takie wiosenne. Super koszulka i spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie! pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudowne włosy!!! bardzo podoba mi się spódniczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia ! ;)
    :* buziak kochana pwoodzenia w egzaminach.. ja mam za dwa tygodnie ;( ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. nice blog :)

    http://ainhoapigo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę chłopakowi powrotu do zdrowia :) Mój po wypadku samochodowym ma w ręku dwie śruby metalowe, miał je nosić rok a tu już mijają dwa lata i nic jeszcze z tym nie zrobili bo trzeba czekać w kolejce. . . Mam nadzieję, że nie będzie od tego powikłań. Jak na razie funkcjonuje oki ale boje się , że po czasie coś nie tak będzie. Eh u mnie też egzaminy się zaraz zaczną.:) Co do zwierzątek to mój Ted też się zawsze pcha jak robię sobie zdjęcia, wszędzie jego kudłaty tyłek na drugim planie :D A Ty ślicznie jak zwykle i piękna z Was para :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho no to nie ciekawie:/
      ale u nas w Polsce to normalne lekarze mają to gdzies najlepiej to obciąć to co chore i po kłopocie.
      Dziękuje ślicznie;*
      Powodzenia na egzaminach :)

      Usuń
  15. ja najbardziej zazdroszczę opalenizny ;) Dziś chciałam pokazać nogi ale tak biły bielą, że zrezygnowałam :P a cierpię na brak czasu na opalanie, a znowu kiedy wracam do domu to jest zachmurzone :(

    OdpowiedzUsuń
  16. o bardzo fajne połączenie:))

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana szalejesz z tymi outfitami!,wszystkie są piękne:*,ale Twój pies mnie rozśmieszył:D jakbym swojego widziała,też się zawsze wpycha do zdjęć:D,a ten Twoj to ten Beagle?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna spódniczka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci ładnie w tej stylizacji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz zjawiskowo w tej stylizacji! Hehe, uśmiałam się z tego parcia na szkło zwierzaków, bo ostatnio też robiłam strój dnia i tak samo mi się pchały w kadr psując najlepsze zdjęcia :) No ale co zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za wspaniałe włosy, bardzo ale to bardzo zazdroszczę, uwielbiam takie kwiatowe printy :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale soczyście wyglądasz!
    Zdrówka dla chłopaka, to poważna sprawa z tym palcem, szybko do specjalisty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny i promienny strój. Sama bym się tak z chęcią ubrała :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts