sobota, 4 maja 2013

Sobotni spacer :)

Witajcie kochani :)

Pogoda dziś mnie zaskoczyła zapowiadało się bardzo brzydko a pięknie się wypogodziło, wybraliśmy się więc na spacer z moją siostrą i jej chłopakiem ale pogoda chyba nas nie lubi i schowała nam słoneczko ale nie było źle :)
Dziś pokażę Wam trochę zdjęć z tego dnia :)
Mój stój jest baardzo zwyczajny ale za to mega wygodny czyli taki jaki lubię najbardziej :)
No a teraz idziemy sobie na grilla :)
Życzę Wam przyjemnej soboty :) ;*






Sweterek- nn  Bluzka- Cache Cache  Legginsy- Bershka  Buty- nn

24 komentarze:

  1. Ślicznie razem wyglądanie ; ) a strój jak zwykle super ; )
    Pozdrawiam

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz włoski *.*

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, a co się Sylwkowi stało?

    Polcia, kiedy robisz wietrzenie szafy, bo ja już pierwsza w kolejce?

    OdpowiedzUsuń
  4. super:) ta bluzka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Obserwuje i zapraszam do mnie http://madziuchnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. widać ,że jesteście szczęśliwi i zakochani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne masz wlosy:)
    Pozdrawiam
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z komentarzem wyżej masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na spacerku ważne by było wygodnie:)


    piękne włosy:)


    P.S super zdj główne!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię takie proste zestawy :)

    widzę, że pozmieniałaś czcionki itp na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne włosy;o
    wwww.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo ładnie wyglądasz:) widzę, że spacer jak najbardziej udany:)
    Życzę powrotu do zdrowia Twojemu chłopakowi:)

    Pozdrawiam i zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Śliczne zdjęcia ;))
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jej jak wspaniale wyglądacie <3 pozazdrościc ;*

    co do bluzki to urzekła mnie ta miętowa :( szkoda że jej już nie ma :( no nic :( ale bardzo Ci dziękuję za chęci :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz pięknie! A jakie masz włosy... ahh zazdroszczę Kochana:)

    Obserwuję Cię! Bedzie mi bardzo miło jeśli też będziesz mnie obserwować:))
    Pozdrawiam!:*

    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz - prosto, ale ciekawie ;-) Co do pogody, miejmy nadzieję,że wypogodziło się na dobre.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ślicznie wyglądacie razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Okej Kochana bardzo dziekuję ;*
    jeszcze raz coś napisze na temat stylizacji haha też bardzo lubię w takim połączeniu chodzić hehe czarne spodnie/leginsy + luźna bluzeczka i baleriny hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts