poniedziałek, 27 maja 2013

Deszczowy strój dnia :)

Witam kochani ;*

Brzydka pogoda niestety, ale postanowiłam dla Was przygotować strój dnia na taką pogodę :)
W takie dni najlepiej się chodzi w kaloszach :D
Nie wiem co więcej pisać także uciekam :)

Przypominam o rozdaniu do końca miesiąca :)
tu

Miłego dnia :)











 Bluzka- Cubus (sh)   Spodnie- Zara (sh)  Płaszczyk- Vero Moda (sh)   Chusta- Atmosphere (sh) Kalosze- nn (centrum Marywilska) 

Mojemu psu bardzo spodobała się moja zimowa czapa :D


Tu w wersji z kurtką, która lepsza?
Płaszczyk czy kurtka? :)



20 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała z kurtka;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie przepadam za płaszczykami, ale w Twoim wydaniu bardzo mi się podoba :) No i świetne kalosze.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się bardzie z kurtką :) psiak w czapce najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kalosze!
    zapraszam do siebie na konkurs z OASAP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie Płaszczyk ;D
    No i oczywiście boskie kalosze.
    http://pa0lkalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne ciuszki i wszystkie z sh! Super zestaw.
    Lepiej z kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza wersja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dziś zmokłam:( a strój śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Zapraszam do siebie
    http://www.kamisia021887.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wygląda z kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny strój na deszcze, wybrałabym z płaszczykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie wersja z płaszczykiem bardziej się podoba :) Wow jakie piękne kalosze w chanelkę ;) Idealny strój na taką pogodę, u mnie na szczęście dzisiaj nie padało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet w deszczowy dzien wygladasz pięknie:):*,też wolę wersję z plaszczykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba i ta wersja i ta :) Kaloszki bomba, kiedyś się przymierzałam do kupna takich ale w kolorze nude, w końcu nie wiem czemu się nie zdecydowałam bo wyglądają naprawdę świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. z płaszczykiem bardziej elegancko, ale na spacer z pieskiem to tylko kurtka :D ps. uwielbiam Twój promienny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się dwa zestawy tak samo podobaja ;D tak i tak wyglada mega :* a kalosze są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts