poniedziałek, 13 maja 2013

Outfit mój i siostry + wygrana w rozdaniu :)

Witajcie kochane :)
Dzisiejszy dzień spędziłam na zakupach ale co kupiłam to pokażę Wam jutro :)
Po przyjeździe do domu zaglądam na bloga patrzę a ja wygrałam na blogu u Kosmetycznie! :)
Tak strasznie się ciesze bo pierwszy raz coś wygrałam hehe :)
Tym bardziej ze kosmetyki strasznie mi się podobają, zresztą za chwilę Wam pokażę co wygrałam :)
Wczoraj pisałam że nie pokaże Wam outfitu bo nie chciało mi się robić zdjęć, ale potem miałam jeszcze jedno wyjście więc zrobiłam zdjęcia, będzie też outfit mojej siostry :)
Pogoda dziś brzydko czuję się bardzo źle głowa mnie boli i wszystko idę leżeć, bo nie mam dziś na nic ochoty, najlepszą niespodzianką była zdecydowanie dzisiejsza wygrana :)
Miłego dnia słoneczka ;*

Korzystając z okazji przypominam o moim rozdaniu! :)
Które pewnie przedłużę bo niewiele zgloszeń jest, chcociaż ciagle ktoś się dopisuje co mnie bardzo cieszy :)
klik

Wygrałam na blogu tutaj :)


W rozdaniu było:

1. Płyta DVD, ćwiczenia mięśni dna miednicy, kręgosłupa i brzucha
2. Balsam do ciała truskawka i biała czekolada, firmy Avon
3. Płyn do dezynfekcji rąk
4. Serum na rozstępy od Perfecta
5. Myjący peeling do ciała z algami morskimi od Verony
3. Trzy lakiery do paznokci.
    Czerwony
    Żółty
    Przezroczysty z brokatem
4. Masło kakaowe od Ziajki
5. Pięć próbek nawilżającej terapii odżywczej na dzień od Loreala
6. Próbka nawilżającego kremu od Ziajki 30+
7. Próbka kremu przeciw zmarszczkom 50+


Bluzka- samsoe samsoe (sh)
Spodnie- Zara (sh)
Marynarka- Attentif
Buty- nn

Zestaw siostry :)
Marynarka- nn
Bluzka- nn (Frog)
Spodnie- nn
Buty- Pepco



Na koniec filmik w którym właściciel odnajduje psa po 7 miesiacach, popłakałam się! <3
klik

21 komentarzy:

  1. świetna wygrana ^^ łał ale masz boskie , długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam widziałam - gratuluje i zazdroszczę :D
    a wyglądasz jak zwykle świetnie Twoja siostra tez - świetną ma bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super połączenie:) figurę to Ty masz dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ale pracuję jeszcze nad udami :)

      Usuń
  4. Tobie zazdroszczę bucików, a siostrze bluzki :D

    Kochana, nominowałam Cię do wzięcia udziału w zabawie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. The shoes are so awesome ! The jeans have such a beautiful fit .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje!:) Zazdroszczę wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci zazdroszczę Kochana! super jest cos wygrac! :D
    raz udało mi się haha i wiem jakie to uczucie :D super rzeczy wygrałaś :))

    co do outfitów świetnie wyglądasz! Buciki są boskie ;D
    Uwielbiam Twoje posty :)) Czekam na następny ;D hehe

    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudne! Zazdroszczę figury i gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliicznie ;) Tobie ukradłabym przede wszystkim buciki a siostrze koszulę :D:D Obie zgrabniutkie i pięknie ubrane ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, ale Ty jesteś śliczna, a włosy to bym Ci najchętniej ukradła!
    Jeśli w końcu zrzucę kolejne parę kilo to Twój styl jest takim moim wymarzonym :) Elegancko, ale nie wydziwiasto (szpilki bez obcasu itp)
    Dziękuje bardzo za miły komentarz :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie Ty masz piękne włosy!!! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne wlosy zazdroszcze ;)
    dodaje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana swoją droga taka mała uwaga odnośnie bloga , ciężko się na nim przegląda wpisiki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie takie uwagi fajnie ze napisalas za chwile to zmienie, dziekuje :):*

      Usuń
  14. Gratuluję wygranej w rozdaniu. W ogóle masz świetną figurę :)
    Strasznie podobają mi się twoje spodnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts