wtorek, 7 maja 2013

Outfit na zakupy :)

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam mój ostatnio outfit na zakupy jak zwykle nic specjalnego szykowałam  się na szybko także założyłam co miałam pod ręką :)
Kupiłam sobie mega wygodne legginsy w sh (nowe) z Bershki z takimi jakby skórzanymi wstawkami, dałam za nie 40 zł :)
Kupiłam również nową rybkę do mojego wodnego raju :D hehe :)

A teraz kilka słów do mojego kochanego anonimka, który tak namiętnie obserwuje mnie i Styleev, komentując u mnie to co napisałam na blogu u niej :)
Nie powinno obchodzić cię to że jestem dla kogoś miła haha jak to żałośnie brzmi, no ale niestety są ludzie no i... jakiś inny gatunek :D
Gorąco cię pozdrawiam! :D


Ciągle przypominam o rozdaniu i zachęcam do wzięcia udziału! :)
klik

Zapraszam na mój Instagram :)
klik

Moje konto na Szafa.pl

Miłego dnia kochani ;*


Koszula- Bershka (sh)  Legginsy- nn  Buty- Pepco


Rybka nie chciała sie ustawić do zdjęcia dlatego rozmazana :D


Legginsy w stylizacji możecie zobaczyć tu: klik







25 komentarzy:

  1. wooow, ale spodnie to cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) szkoda że ja jeszcze u siebie w mieście nie wyczaiłam jakiś fajnych sh;/ nie przejmuj się zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale żeby komuś przeszkadzało to ze ja komuś miło skomentowałam posta to juz przesada :D

      Usuń
  3. Najchętniej wzięłabym wszystkie każdą w innym kolorze i kroju :D
    Ale nie wszystko naraz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czysto ma rybka , zmotywowałas mnie do wyczyszczenia aqwa, bo troche zarosło glonami i nie jest juz tak piękne :(

    Ja bym tam anonimami sobie nie zawracała głowy :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja co tydzień czyszczę bo nie lubie jak brudno mają :D
      Kochanie ja sie nie przejmuję tylko chciałam powiadomić go żeby nie tracił czasu na zbędne komentarze :)

      Usuń
  5. Świetna stylizacja :) Szalejesz codziennie coś fajnego, nowego i innego!
    A kiedy będą outfity z siostrą :)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulinko koniecznie mi powiedz gdzie są takie cudowne sh?! wszystko Twoje zdobycze są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula ! :)

    OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE.

    OdpowiedzUsuń
  8. Legginsy na sobie <3 Legginsy z bershka <3

    są cudowne <3

    nie przejmuj się anonimami ... w dodatku nie wysilaj się wposcie piszac do nich - bez sensu, o to im chodzi..


    zapraszam na nowego posta kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. niuńka, nie za ładną tą figurkę masz?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie kochana i dlatego ostatnio nad nią pracuje :)

      Usuń
  10. Legginsy z sh bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetna figurę i nie gadaj głupot kochana ;)
    bardzo fajny set idealny ja zakupy tak jak pisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. legginsy <3 i wszystko super !

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te leggi :) a anonimkami wgl się nie przejmuj ;* najwidoczniej nie mają ciekawego swojego życia skoro ingerują w innych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool casual outfit . Following you via GFC . Do follow back dear .

    OdpowiedzUsuń
  15. legginsy z bershki super ! sama chciałam je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczniutko <3
    a te leginsy z bershki sa boskie świetnie na Tobie wyglądają :))
    ale co się dziwić na ładnych nóżkach wszystko ładnie wygląda ;D hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts